Jump to content

Jak doczyścić lakier?


jarek922
 Share

Recommended Posts

Witam, mam drobny problem ze swoim lakierem. Jeśli zamieszczam temat w nieodpowiednim dziale to z góry przepraszam. Otóż dolna część samochodu (doły drzwi przednich i tylnych) jest taka "szorstka", nie da się jej doczyścić, żeby była gładka jak reszta samochodu. Prawdopodobnie jest to osad po zabezpieczaniu podwozia (musiało rozpylić). Czym to zwalczyć? Próbowałem dokładnie umyć ale nic nie pomaga, próbowałem lekko benzyną ekstrakcyjną ale też nic. Nie chciałbym zniszczyć lakieru, macie jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

Wcześniej tego nie było, jakieś 2 miesiące temu prawdopodobnie od zabezpieczenia podwozia tak się zrobiło. Nie jest to aż tak bardzo widoczne, ale jednak denerwujące dla mnie. Nie próbowałem tego Tar&Glue, ale być może spróbuję ;) Zdjęcie wstawię jutro.

Link to comment
Share on other sites

Nie próbowałem tego Tar&Glue, ale być może spróbuję

 

spróbuj najpierw PRICKBORT MAC 124 lub ValetPro, a potem umyj samochód i daj glinkę. Powinno pomóc :good:

Link to comment
Share on other sites

Witam mam identyczny problem więc nie będę zakładał nowego tematu. Dzisiaj myjąc auto ojca drzwi od dołu jak i zderzak tylny (nawet tylna klapa) jest popryskana czarnymi kropkami nie wiem czy to smoła z asfaltu czy środek do konserwacji podwozia (w zeszłym roku było konserwowane podwozie). Powierzchnia jest chropowata jak napisał kolega powyżej a co gorsza lakier jest srebrny i po umyciu bardzo rzuca się to w oczy. Z tego co znalazłem na forum są do tego specyfiki które powinny sobie z tym poradzić np VALETPRO CITRUS TAR & GLUE REMOVER, iron x ale mam pytanie czy po spryskaniu tymi środkami nie stanie się nic z lakierem?? i jak to się sprawuje na lakierze który nie jest fabryczny tzn w jednym miejscu ojciec miał już malowany element u lakiernika i czy po spryskaniu nie uszkodzi to tego lakieru?? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

VALETPRO CITRUS TAR & GLUE REMOVER, iron x

 

T&G jest właśnie na smołę i inne zanieczyszczeni organiczne więc nie powinno się nic stać, a Iron X jest od zanieczyszczeń "stalowych" typu opiłki metali, klocki hamulcowe itp.

 

Zrób tak jak napisałem w poprzednim wpisie i powinno pomóc :good:

Link to comment
Share on other sites

T&G jest właśnie na smołę i inne zanieczyszczeni organiczne więc nie powinno się nic stać, a Iron X jest od zanieczyszczeń "stalowych" typu opiłki metali, klocki hamulcowe itp.

 

Zrób tak jak napisałem w poprzednim wpisie i powinno pomóc :good:

 

Jestem w tej dziedzinie świeży więc dzięki za wytłumaczenie :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.