JM63 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Postanowiłem podzielić się moimi spostrzeżeniami odnośnie nowości króla trwałości Dressing Gtechniq T1: Producent rzecze T1 Tyre and Trim to najnowszy produkt do pielęgnacji opon i detali. Czerń i efekt hydrofobowy (opona mniej się brudzi) powierzchni od teraz może trwać dłużej niż kiedykolwiek. Formuła T1 zaskoczy cię swoją trwałością oraz efektem końcowym, który możesz sam kontrolować. Satynowe wykończenie po jednej aplikacji , aż do mocnego połysku po każdej dodatkowej warstwie. Zastosowanie nanotechnologii pozwoliło stworzyć T1 Tyre and Trim, produkt o nieosiągalnej do tej pory trwałości, właściwościach hydrofobowych oraz olejofobowych (odpychanie substancji oleistych) dla tego rodzaju kosmetyków. Konsystencja- rzadki żel Barwa- przezroczysty Zapach- chemiczny, bardzo nieprzyjemny przy wąchaniu bezpośrednio z butelki. Przy aplikacji niewyczuwalny Aplikacja- tu jest problem... zdecydowanie wygodniej nakłada mi się 3M, który jest typowym mist&wipe. T1 próbowałem nakładać pędzlem i obiema stronami słoneczka Duragloss'a i za każdym razem odnosiłem wrażenie, że produkt zamiast znaleźć się na oponie gdzieś znika, ginie w aplikatorze. Może z czasem nabiorę wprawy. Opona umyta mocnym APC i płynem do felg W5. Sucha, bez dressingów Zaraz po aplikacji- lewa strona Gtechniq T1, prawa-3M Tyre restorer Dla pokazania konsystencji wylałem trochę na oponę. jakieś 2 minuty później: Na relingach: Po aplikacji (po prawej stronie taśmy jeszcze widoczny Race Glaze Colour Enhance nakładany jakieś 3 miesiące temu, jak widać taśma go ściągnęła) I jakieś 4 godziny później Wnioski, spostrzeżenia efekt taki jak lubię- opona mocno zaczerniona, ale bez tłustego połysku, guma wygląda na bardziej miękką, lepiej niż w przypadku 3M, choć nie widać tego na zdjęciach. Po całym dniu część T1 wyraźnie odcinała się 3M- była czarniejsza, może minimalnie mniej przykurzona, ale bez przepaści. Niestety przejazd przez gęste błoto skutecznie zafajdał oponę, więc nie pokażę jak wygląda po 100km w miejskiej dżungli. Bardzo ładny wygląd i kropelkowanie na relingach Cena? 70zł za 250ml to nie szczyt oszczędności, ale jest do przeżycia. Zobaczymy jak z trwałością i innymi fajerwerkami Test rozwojowy W najbliższym czasie postaram się pobawić z innymi oponami, bo te wyraźnie mi nie pasowały, zobaczymy jaki będzie efekt przy kilku warstwach i jak wpłynie nań temperatura, bo dzisiaj aplikacja przy ok 6°C,zobaczymy jak kropelkuje itd. Będą up'y Pozdrawiam Update Warunki niestety polowe, ale myślę, że widać lepiej niż na poprzednich zdjęciach to, o czym mówiłem T1 wyraźnie się odcina -różnica między SEM, a PERIT. Opona po całym dniu: VP Neutral z Glorii <10ml na 750ml wody + pędzelkowanie Po spłukaniu: Ciemniejsza strona z 3M- znaczy wchłonął wodę Kropelki? Szału niet, ale źle też nie jest. Po wysuszeniu: Teraz widzę, jak mało dokładnie nałożyłem Gtechniq'a Następnym razem postaram się bardziej Wnioski vol. 2 - zbyt oszczędna aplikacja T1 z mojej strony - dużo lepiej nakładałby się na leżącą oponę (wylewając bezpośrednio z butelki cienki pasek dookoła) OT: Te opony to jakaś masakra w połączeniu z Continentalem z przodu to nadsterowna przednionapędówka i w żadnym wypadku nie przesadzam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Czekam na rozwój testu Zdjęcia chyba przez słońce nie do końca ukazują wszystko tak jak trzeba Może przy update będzie lepiej widoczny efekt albo n innych oponach Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted March 5, 2012 Author Report Share Posted March 5, 2012 Zdjęcia chyba przez słońce nie do końca ukazują wszystko tak jak trzeba Też tak sądzę, ale zobaczyłem to dopiero jak wrzuciłem na większy ekran Następnym razem wyciągnę porządny aparat i postaram się to jakoś porządniej uchwycić [ Dodano: 5 Marzec 2012, 22:48 ] UP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtechniq Mike Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Miło mi widzieć test T1 Teraz widzę, jak mało dokładnie nałożyłem Gtechniq'a Trochę widać na 3 i 4 zdjęciu, ale jak to mowią nobody`s perfect Choć aby przekonać się o dobrym kropelkowaniu i relatywnie długim działaniu warto położyć 2 warstwy.. chociaż by po to by mieć pewność że jest dokładnie - dużo lepiej nakładałby się na leżącą oponę (wylewając bezpośrednio z butelki cienki pasek dookoła) Nam najlepiej nakłada się gąbkowym aplikatorem na wysuszoną lub ciepła oponę (po dosuszaniu). P.S jestem ciekaw jak sprawdzi się na Twoich plastikach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted March 6, 2012 Author Report Share Posted March 6, 2012 Choć aby przekonać się o dobrym kropelkowaniu i relatywnie długim działaniu warto położyć 2 warstwy.. chociaż by po to by mieć pewność że jest dokładnie Taki mam zamiar przy następnych oponach P.S jestem ciekaw jak sprawdzi się na Twoich plastikach. Na chwilę obecną relingi i podszybie bardzo ładnie [ Dodano: 6 Marzec 2012, 15:33 ] Gtechniq Mike, Jeszcze pytanie odnośnie temperatury aplikacji- jaka jest, powiedzmy, bezpieczna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtechniq Mike Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Gtechniq Mike, Jeszcze pytanie odnośnie temperatury aplikacji- jaka jest, powiedzmy, bezpieczna?_________________ Wszystko powyżej 5 stopni Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted March 10, 2012 Author Report Share Posted March 10, 2012 Testu ciąg dalszy: Opony Toyo Proxes T1-R (takie małe nawiązanie nazwy do dressingu, może się polubią ) Funkiel nówki nie śmigane, wymyte APC 1:5, opłukane, wytarte, wysuszone suszarką. Na początek 50/50 - jedna strona bez dressingu, na drugiej 3 warstwy w odstępie ok 10 minut. Schnie. Taśma out Hokus pokus Czary mary Chciałem sprawdzić, jaki połysk dadzą kolejne warstwy, ale po czwartej się poddałem- różnicy nie zauważyłem Lewa opona, połowa z żółtą plamką ma 3 warstwy więcej. Taśma szła jak na pierwszym zdjęciu. Reling po kilku dniach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtechniq Mike Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Chciałem sprawdzić, jaki połysk dadzą kolejne warstwy, ale po czwartej się poddałem- różnicy nie zauważyłem Czym tym razem nakładałeś T1? Reling po kilku dniach Dobrze jak na dressing do kół ( został zaprojektowany by wiązać się z gumą) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal88 Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 U mnie T1 na "dyfuzorze" i plastikowych nakładkach na progi siedzi już dobrze ponad tydzień. Naprawdę wygladając bardzo dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Czym tym razem nakładałeś T1? Gąbkowy aplikator. Dobrze jak na dressing do kół ( został zaprojektowany by wiązać się z gumą) ? Ze wszystkiego, co miałem do tej pory- najlepiej Wczoraj T1 poszedł na Dunlop Wintersport i tam wreszcie było coś widać- świetne zaczernienie, satyna [ Dodano: 12 Marzec 2012, 19:16 ] Na nadkola też poszedł, zobaczymy ile posiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted June 8, 2012 Administrator Report Share Posted June 8, 2012 Na nadkola też poszedł, I jak się trzymał ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted June 8, 2012 Author Report Share Posted June 8, 2012 Evo, Hmmm, wygląd utrzymuje się w miarę długo, na początku kropelkuje naprawdę nieźle. Niestety dokładnie nie powiem ile, ale na moich plastikach podobnie do RaceGlaze'a. Generalnie ze dwa deszcze bezproblemowo. Fajny na plastiki, ale aplikacja na oponę to mordęga, szczególnie jak jest 'siateczka' Jak chcesz to mogę na jakiegoś spota zabrać to przesmarujesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosemeyer Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Mnie tez T1 drazni od samego poczatku. Dlugo probowalem się do niego przekonac ale wole jednak PERLa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now