pfikusny Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Jest felga jak na fotce: Da się ją choć trochę podreanimować? Po relacjach na PSB sądzę, że trzeba będzie zacząć od papierku ściernego - 800? Później 1500, 2000 i 2500? Czym wykończyć? Autosol czy może raczej: Megs czy: MOTHERS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Myśle że tu znajdziesz wszystkie odpowiedzi http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=8343 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drivezonepl Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Scansol, papiery 400-2500 Autosol, PP-50 i będzie malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 O ile dobrze pamiętam, to te felgi miały poziomo albo pionowo frezowany front - efektem było coś na wzór szczotkowanego aluminium, ale dużo bardziej precyzyjne. Mogę się mylić, ale oglądałem te albo podobne koła u znajomego, który miał problem z odłażącym klarem. Renowatorzy felg nie chcieli się ich dotknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drivezonepl Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 O ile dobrze pamiętam, to te felgi miały poziomo albo pionowo frezowany front - efektem było coś na wzór szczotkowanego aluminium, ale dużo bardziej precyzyjne. Mogę się mylić, ale oglądałem te albo podobne koła u znajomego, który miał problem z odłażącym klarem. Renowatorzy felg nie chcieli się ich dotknąć. Ma frezy ani poziomo ani pionowi tylko okrągłe. Felga jest pewnie wykańczana Tokarką CNC i nie da się tego doprowadzić do oryginału w rozsądnych pieniądzach Zostaje polerka na lustro. Zakładając że to są oryginały jest problem tego typu że mało osób w pl sobie radzi z polerką tej felgi na lustro z racji stopu. Trzeba mieć potężne doświadczenie w polerce inaczej będzie mleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pfikusny Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Zacząłem z nimi działać. BEMIXOL - zupełnie nic nie daje Nie "wgryza się" w ten klar, tylko w zasadzie, po zaschnięciu tworzy kolejną warstwę do zdarcia Tak czy siak - papierek 100 na polerce i jazda - jedyne 3 godziny i lakier z jednej felgi już zdarty Do tego - w miejscach gdzie polerką ciężko podejść - gąbka 80 i ręczna zabawa... Ojjj chyba bedą gotowe.... na kolejny sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KR54321 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 pfikusny, żeby uzyskać taki efekt powierzchnia jest skrawana nożem diamentowym. Widziałem zdjęcia felg z gorszymi uszkodzeniami, które przywrócono do stanu pierwotnego, więc na pewno jest to możliwe. Niestety nie wiem czy u nas jest ktoś kto jest w stanie to wykonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Ją widziałbym tu po prostu polerowanie lustrzane ale papierem 400 nic nie zdzialasz, proponuje zacząć od 24-40 i to maszynowo, robiliśmy takie felgi po jednym magiku który zdarl z klienta kilka stowek a zostawił takie wrzery że rozwinęły się tak głęboko że musieliśmy usuwać pół mm materiału. Toczenie cnc jest też możliwe ale nie zbyt dużo tokarek które mają taki duży uchwyt aby złapać felge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 A felgi maja mikro fezy wlasnie po to zeby klar sie dluzej trzymal...(teoretycznie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 No własnie, teoretycznie. Zdecydowanie lepiej jeśli alu jest odsłonięte niz zakryte klarem pod który tak czy siak dostanie sie woda brud itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się