pfikusny Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2012 Jest felga jak na fotce: Da się ją choć trochę podreanimować? Po relacjach na PSB sądzę, że trzeba będzie zacząć od papierku ściernego - 800? Później 1500, 2000 i 2500? Czym wykończyć? Autosol czy może raczej: Megs czy: MOTHERS
dzinkins Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2012 Myśle że tu znajdziesz wszystkie odpowiedzi http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=8343
Drivezonepl Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Scansol, papiery 400-2500 Autosol, PP-50 i będzie malina
Mazder Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 O ile dobrze pamiętam, to te felgi miały poziomo albo pionowo frezowany front - efektem było coś na wzór szczotkowanego aluminium, ale dużo bardziej precyzyjne. Mogę się mylić, ale oglądałem te albo podobne koła u znajomego, który miał problem z odłażącym klarem. Renowatorzy felg nie chcieli się ich dotknąć.
Drivezonepl Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 O ile dobrze pamiętam, to te felgi miały poziomo albo pionowo frezowany front - efektem było coś na wzór szczotkowanego aluminium, ale dużo bardziej precyzyjne. Mogę się mylić, ale oglądałem te albo podobne koła u znajomego, który miał problem z odłażącym klarem. Renowatorzy felg nie chcieli się ich dotknąć. Ma frezy ani poziomo ani pionowi tylko okrągłe. Felga jest pewnie wykańczana Tokarką CNC i nie da się tego doprowadzić do oryginału w rozsądnych pieniądzach Zostaje polerka na lustro. Zakładając że to są oryginały jest problem tego typu że mało osób w pl sobie radzi z polerką tej felgi na lustro z racji stopu. Trzeba mieć potężne doświadczenie w polerce inaczej będzie mleko
pfikusny Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 Zacząłem z nimi działać. BEMIXOL - zupełnie nic nie daje Nie "wgryza się" w ten klar, tylko w zasadzie, po zaschnięciu tworzy kolejną warstwę do zdarcia Tak czy siak - papierek 100 na polerce i jazda - jedyne 3 godziny i lakier z jednej felgi już zdarty Do tego - w miejscach gdzie polerką ciężko podejść - gąbka 80 i ręczna zabawa... Ojjj chyba bedą gotowe.... na kolejny sezon
KR54321 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 pfikusny, żeby uzyskać taki efekt powierzchnia jest skrawana nożem diamentowym. Widziałem zdjęcia felg z gorszymi uszkodzeniami, które przywrócono do stanu pierwotnego, więc na pewno jest to możliwe. Niestety nie wiem czy u nas jest ktoś kto jest w stanie to wykonać.
luk skywalker Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2012 Ją widziałbym tu po prostu polerowanie lustrzane ale papierem 400 nic nie zdzialasz, proponuje zacząć od 24-40 i to maszynowo, robiliśmy takie felgi po jednym magiku który zdarl z klienta kilka stowek a zostawił takie wrzery że rozwinęły się tak głęboko że musieliśmy usuwać pół mm materiału. Toczenie cnc jest też możliwe ale nie zbyt dużo tokarek które mają taki duży uchwyt aby złapać felge.
miHoo79 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 A felgi maja mikro fezy wlasnie po to zeby klar sie dluzej trzymal...(teoretycznie)
luk skywalker Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 No własnie, teoretycznie. Zdecydowanie lepiej jeśli alu jest odsłonięte niz zakryte klarem pod który tak czy siak dostanie sie woda brud itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się