venomGD Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Witam , mam problem z bumerem , drzwi w coupe e46 przymarzają mi do progu , smarowanie wazeliną techniczną nic nie daje , smarowanie uszczelek sylikonem też nie. Szyba normalnie mi się otwiera/zamyka . Drzwi nie mają luzów nie osiadły. Ma ktoś jakieś pomysły ? Zna jakieś środki które mogłyby rozwiązać ten problem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENERGY_NET Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 to się dzieje rano czy przy każdym otwieraniu drzwi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
venomGD Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 tak z rana , ostatnio nawet przy temperaturze +1 stopnia jak się autkiem troche pojezdzi to jest normalnie , ale wsiadanie od strony pasażera trochę dobja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazder Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Na początek dobrze wyczyścić krawędzie drzwi i wnęki drzwiowe łącznie z uszczelkami. Wtedy będziesz widział, czy coś jest nieszczelne i przymarza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENERGY_NET Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 IMHO wytwarza sie podciśnienie pomiędzy uszczelkami, tutaj bym szukał przyczyn, sprawdź jeszcze szczelinę drzwi /karoseria, czy jest podobna jak z lewej strony bumera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venomGD Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 No właśnie sprawdzałem krawędzie , jak się linia schodzi i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Czyścić też czyściłem,ale wezmę to pod uwagę. Auto nie było bite , kolega ma taki sam problem ze swoim, więc coś musi być na rzeczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek555 Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 siemka ten temat byl poruszany na sporcie luknij tam!!ja w swoje wszystkie uszczelki mam zabezpieczone http://www.carvalet.pl/sklep1/product_i ... ucts_id=95 bo mi akurat zostalo troche i powiem Ci sa meaga natluszczone jak cos to polecam silikon w sprayu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENERGY_NET Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 może zamek się zacina Link to comment Share on other sites More sharing options...
venomGD Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 bo sam ten temat poruszałem na bmw-sport hehe po za tym nie wiem czy wiesz ale uszczelki w coupe są dodatkowo podgrzewane, ale i tak je przesmarowałem wazeliną techniczną teraz. [ Dodano: 13 Styczeń 2012, 13:19 ] też podejrzewałem zamek , ale otwierając słychać jak działa , ten taki słupek się podnosi do góry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENERGY_NET Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 ale może się przycinać, ja miałem w 405 problem z zamkiem w zimę, ale to inna konstrukcja niż u ciebie. [ Dodano: 13 Styczeń 2012, 13:46 ] a listwy na progach posiadasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blade Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Zamiast wazeliny technicznej polecam spróbować czegoś przeznaczonego do uszczelek. Ewentualnie może być dressing do opon. U mnie był podobny problem(mam szyby bez ramek w subaru) po przesmarowaniu sonaxem do uszczelek. Na uszczelki nałożyłem Cquartz PERL i nie mam już tego problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek555 Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 tak wiem ze sa i szybko sie wysluszaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukwawa Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Moze uszczelki już po prostu się zestarzały, sparciały, przetarły i trzeba wymienić jak wszysko inne nie przynosi rezultatu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek330 Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Wiatm chyba wiem w czym problem - wygogluj sobie temat przeciekacjace e46- ( nawiasem mowiac z takimi problemami spotkalem sie tez np w calej grupie VW) przypuszczam ze efekt marzniecia masz dzieki nieszczelnej folii pod tapicerka na drzwiach I SMIEM TWIERDZIC ZE KAZDEGO TO CZEKA - bo klej orginalnie jest tak polozony ze jest ok 1 cm ponizej krawedzi otworow w drzwiach i jak ta woda tam postoi zanim odparuje to wczesniej czy pozniej znajdzie sobie jakas nieszczelnosc -czy to mroz zadziala i juz wrzuce tutaj to co napisałem na naszym lokalnym forum BMW w tym temacie cytuje Ludzi którzy projektowali ten samochod wymyslili tak kretynskie odprowadzenie wody z drzwi, ze woda cieknie do srodka na wykładziny a dokładnie chodzi o to ze woda co zleci po szybie potem rozbija sie o rozne elememty i nawizla mate wygluszajaca ( taka szara gabke) ktora do okola jest wklejona takim czarnym ni to silikonem ni to guma i teraz jak sie zrobi nieszczelnosc na tym silkonie to woda podcieka na wew strone drzwi potem na uszczelke i z grawitacja do auta myslalem ze tylko ja mam taki problem ale po wpisaniu e46 przecieka na google otrzymujemuy bardzo duzo wynikow ludzie to kleja szczelnie siilikonem a ja mysle zrobic to zaklejajac na te technologiczne duze dziury folie i wypuscic ja dolem do wnetrza drzwi a potem dopiero strzelic gabke na szczelno choc w sumie chyba juz nie bedzie potrzebu bo woda sciekajaca po folii powinna trafic w efekcie juz do wlasciwych odpływów w drzwiach Narazie auto mi sie suszy jak to zrobie to popstykam jakies fotki a teraz rozwiazanie No to zrobione test wodny wyszedl pozytywnie tak jak pisalem wczesniej folia zaklejona w 3 otwory to tego od nowa polozona warstwa kleju na gabke wygluszajaca A i JEDEN BARDZO PRZYDATNY WNIOSEK: Do stwierdzenia czy wlasnie tu jest problem wystarczy po umyciu lub deszczu otworzyc drzwi i popatrzec czy spod boczka na drzwiach nie wyplywaja jakies kropelki jak tak to juz wiadomo wszystko POWODZENIA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now