Skocz do zawartości

zestaw do korekty mazdy 6


szoszon1983

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

2 tygodnie temu zakupiłem 3 letnią mazdę 6 w kolorze copper red. Na pierwszy rzut oka wyglądała świetnie, ale po prostu była wysmarowana jakimś tanim "woskiem" i jak większość tych mazd ma wyraźne swirle-lakier jest miękki i bardzo łatwo się rysuje.

Zamierzam doprowadzić ten lakier do porządku i w tym celu muszę zrobić zakupy.

Jako, że nie mam doświadczenia z maszynami, to zdecydowałem się DA DAS pro.

myśle o takim zestawie

http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing ... d_677.html

 

z tym, że te najtwardsze pady i mocniejsze pasty nie będą mi potrzebne.

Może inne pady i po prostu UC, który już mam w arsenale? może Gtechniq?

Macie doświadczenie z lakierami mazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UC na miękkim lakierze może wymagać wykończenia. Mazda to japońska marka więc śmiem wątpić, że lakier ma miękki.

 

W moim odczuciu pad miękki i średni, dużo miękkich mikrofibr. Standardowo FG500 i FF4000, a może pasty z 4NANO, HGCC i do wykonczenia UGFC.

 

 

EDIT.

 

Zamieszałem się ;p

Ofc, Mazda ma miękki lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie robił od razu 100% korekty, , raczej powiedzmy 90. uc myślę że będzie dobre, ale raczej coś do wykończenia się przyda, może być ścierny cleaner, większość świetnie sobie radzi.

kilka mazd już robiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zrobiłem zakupy. Maszyna to DAS pro, do tego mam zestaw microfiber system megs'a.

Taśmy 3M, IPA, oczywiście glinka przed zabiegiem.

Cleaner mam DJ LP, do tego nabyłem pad CG niebieski przeznaczony właśnie do cleanerów/glazów, ale najpierw chcę sprawdzić jak sprawuje się wosk zawarty w paście wykańczającej z tego systemu.

 

Nie planuję zrobić korekty na konkurs, bo to auto to wół roboczy i chcę po prostu, żeby wyglądało przyzwoicie-jak napisałeś-90%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach