Skocz do zawartości

Meg's microfiber system


Rekomendowane odpowiedzi

Ja tego używałem pod DA i powiem tak: SZKODA KASY :P To taki zestaw dla ostro początkujących. Podstawa to silne DA... Flex lub chociażby DAS PRO i dobry docisk. Takie same efekty (jak nie lepsze) uzyskamy za pomocą past menzerny i pierwszych lepszych gąbek.

 

Mój zestaw składał się:

 

Meguiar's DA Microfibrer Correction Compound

Meguiar's DA Microfibre Finishing Wax

Meguiar's DMC5 DA 5" Microfibre Cutting

Meguiar's DMF5 DA 5" Microfibre Finishing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może coś wiecej o tym, jakieś linki filmiki?

 

 

 

ja zastanawiam się nad moim pierwszym zestawem do zrobienia korekty na mojej dopiero co zakupionej mazdzie 6 copper red z 2008r.

Jako, że nie mam doświadczenia z polerkami, to chcę kupić DA i szukając zestawów znalazłem ten microfiber system.

Niby wszystko fajnie, ale nie podoba mi się, wszystko jest tak jakby zrobione, żeby działać tylko w tym zestawie.

Jak tak nad tym pomyślałem, to tak jakby dali UC i polishing pad i do tego cleaner wax i finishing pad, tylko za większą kasę...

 

Chyba po prostu kupie DAS, kilka padów i past w tej samej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bobas, właśnie to jest kolejna wada tego systemu-jest tylko jedna pasta.

Ja jestem prawie zdecydowany na zestaw DAS pro z padami sonus i pastami monzerna

http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing ... d_677.html

cena jest taka sama jak tego systemu microfibre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i u mnie na mazdzie lakier wcale nie jest twardszy i tylko swirle chce usunąć...

 

jeszcze jeden filmik od meguiars

 

i jeszcze link do oceny niezależnego detailera:

 

 

 

KLIKEN