emes Posted December 2, 2011 Report Posted December 2, 2011 Pytanie jest następujące: Czy da radę naprawić, zniwelować te uszkodzenia lakieru? - zdjęcie poniżej. Lakier metaliczny, twardy. Powłoka jest fabryczna. Jaki byłby koszt usunięcia tych wad u specjalisty znającego się na rzeczy? Niestety nie mam doświadczenia z zaprawkami...
wyrzynacz Posted December 2, 2011 Report Posted December 2, 2011 Zaprawki mozna robic, lecz bedzie widac gdzie to bylo robione. Zazwyczaj 50-100 zl za zaprawke 200-300 zl za malowanie calego elementu. Jedz do lakiernika, doradzi Ci co bedzie bardziej korzystne.
Mazder Posted December 2, 2011 Report Posted December 2, 2011 Gdzie biorą 200-300 złotych za malowanie całego elementu? emes, zrób sobie te zaprawki sam. Lakiernicy bardzo niechętnie robią cokolwiek poza malowaniem po całości. Skontaktuj się z partnerem forum MX Nowicki, przeczytaj poradnik dot. zaprawek na jego blogu, dobierz lakier pod kolor i działaj.
emes Posted December 2, 2011 Author Report Posted December 2, 2011 Eno, nie ma co malować całych elementów z powodu niewielkich obić lakieru...poza tym jest więcej jak pewne że odcień nowego lakieru będzie się różnił. ...np. tutaj nie ma śladu po zaprawkach:
wyrzynacz Posted December 2, 2011 Report Posted December 2, 2011 Emes owszem. Lecz Ty masz srebrny lakier, a je ciezko sie maluje, nie mowiac o zaprawkach. Jezeli dobrze Ci dobiora lakier i dasz polerke to raczej nie bedzie widac. Zalezy od tego kto bedzie to robil
adamtra Posted December 4, 2011 Report Posted December 4, 2011 Srebro jest trudne do bawienia się w zaprawki. Wrzuć fotki z oddali żeby było widać więcej uszkodzonego elementu to ci może coś doradzę.
emes Posted December 10, 2011 Author Report Posted December 10, 2011 tzn. lakier jest w kolorze szarym metalic - jak tutaj: