Forest Opublikowano 5 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2011 Ja używam Poorboy's Trim Restorer, jest mega wydajny, 1 kropelka z mini atomizera wystarczy na oblecenie uszczelek wokół 1 okna. Tylko trzeba uważać by nie przesadzić bo gdy się go nałoży zbyt grubo może wysychać i zbyt ładnie to nie wygląda. Nakładam go bawełnianym aplikatorem i właśnie trochę to uciążliwe więc w tym miejscu postawię pytanie, czym najlepiej nakładać środki na gumowe uszczelki ?
aro_77 Opublikowano 5 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2011 Myślę że zdecydowanie lepsze sa aplikatory gąbkowe.
saddam Opublikowano 5 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2011 Dokładnie, ja również używam PB Trim Restorera i na uszczelki nakładam go wąską gąbką (czyt. przyciętą gąbka-myjką ze spożywczego).
bolz Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 ... a co z pojazdami posiadającymi tzw szyby bez ramek? Preparaty do smarowania uszczelek zazwyczaj pozostawiają na szybach tłusty osad. Estetycznie to nie wygląda... Należy również uwzględnić fakt, że uszczelka szyby przy braku ramek jest niezmiernie ważnym elementem gdyż wpływa na komfort podróżowania - uszkodzone uszczelki powodują świst, więc należy je odpowiednio konserwować. Jaki produkt byłby optymalnym rozwiązaniem? Który z dostępnych środków będzie zarówno dobrze chronił jak i nie powodował śladów?
lukwawa Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 W zasadzie każdy środek, który odżywia uszczelkę wchłaniając się w gumę a nie tylko osiadając na jej powierzchni będzie dobrym rozwiązaniem. Preparat nakładamy na uszczelkę symbolicznie a nie tak, żeby z niej kapało. Jeżeli przesadzimy w aplikacji docieramy mikrofibrą albo jeżeli mamy czas czekamy na wchłonięcie. Jest to bardziej kwestia samej techniki aplikacji niż samego środka. Do tej pory stosowałem dedykowane do uszczelek SV Seal Feed i Zymol Seal ale z powodzeniem stosuję też preparaty do opon 3M tyre restorer, Zymol Tyre, SV Pneu....żaden nie zostawia tłustych plam i wchłania się w gumę a nie na niej osadza ale nakładam je symbolicznie a wiem, ze działają bo w jednym aucie mam problemy z trzeszczącymi i piszczącymi uszczelkami-taki urok modelu Po aplikacji któregokolwiek z ww. problem uszczelek nie występuje.
firmek Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 ... a co z pojazdami posiadającymi tzw szyby bez ramek? Tak na prawde problem dotyczy wszystkich, chociazby dlatego, ze uszczelki zostawia tluste plamy na wewnetrznej stronie drzwi. Tak jak napisal lukwawa, glownie jest to kwestia ilosci srodka i czasu potrzebnego na jego wchloniecie. Uszczelki musza byc odrzywione, co nie oznacza, ze tluste.
saddam Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2011 Odświeżę delikatnie temat. Wczoraj przeleciałem gumowe ramki wokół szyb Wolf's Chemicals Trim Coat (uprzednio dokładnie oczyszczone APC). Efekt - petarda. Po APC gumy były szarawe i bez polotu. Pierwsza warstwa TC została niemal natychmiast wchłonięta. Po drugiej aplikacji ramki odżyły bardzo. Powrócił wyrazisty, czarny kolor. Nawet delikatnie się błyszczą. Aplikacja banalna. Polecam.
Alzak Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 zgodze sie z saddamem dobrze doczyszczone gumy i na to trim coat efekt super jak dla kogos za malo czarny to polecam kolejna warstwe trim coat
OptimusPrime Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Podłącze się do tematu, co zastosować do zabezpieczenia uszczelek zewnętrznych po których zatrzymuje się woda z szyb. Uszczelki z wyglądu struktury jak zamsz. Są przy szybie jak i na rantach drzwi na górze. Myślę że wyciszają auto, więc warto o nie dbać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się