Wielebny Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Szukam w miarę uniwersalnego środka do plastików kokpitu jak i plastików zewnętrznych dających satynowy efekt. Padło na BP NL oraz BP TR czy ktoś z ws mógłbym mi powiedzieć który będzie trwalszy i jaka dokładnie jest miedzy nimi różnica? Bo w cenie aż tak drastyczniej nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
art'ek Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 BP NL oraz BR TR chyba PB tak jak masz w temacie tak??PB NL -uzywalem tylko do kokpitu i wew - super efekt ale jego trwalosc na oponach czy elementach zew jest kiepska PB TR - jest chyba wlasnie do elementow zew bardziej dedykowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
inarusbox Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Te środki co podałeś są albo do wewnątrz albo do zewnątrz, więc nie wiadomo jak się zachowa np. NL na zewnątrz lub TR wewnątrz... Na pewno NL będzie krótko leżał na zew itp itd.. Poszukaj na pewno było na forum.. Ostatnio ktoś pisał że stosował PERL do wew i zew.. Jest też 303 aero. Link to comment Share on other sites More sharing options...
npiotr Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 303 tak jak mówi przedmówca lub Talos Protectant Link to comment Share on other sites More sharing options...
pLaYmAn Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Wielebny, tak jak koledzy napisali - to dwa różne środki, Trim Restorer świeci się dużo bardziej od Natural Look i nie nadaje się do wenętrznych plastików. Mam oba środki i stosuję je zgodnie z przeznaczeniem, Tobie polecam to samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol54 Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Wielebny, tutaj masz pokazany fajny test.. http://www.autogeekonline.net/forum/pro ... torer.html Osobiscie na zew. polecilbym Ttrim Restorer, dzisiaj nakladalem i sie podoba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 jak wyżej TR w środku to PLAK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielebny Posted November 20, 2011 Author Report Share Posted November 20, 2011 Ze względu na fakt ,że chce uzyskać efekt satyny wewnątrz na plastikach to padnie na NL bo połysk jak dla mnie nie wchodzi w grę. A na zewnątrz na wiosnę kupi się coś mocniejszego :] Ale jeszcze zastanowię się na TALOSem bo z testów wynika ,że jest też dość uniwersalny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjano82 Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 A ja PB TR używam wewnątrz Fiata Stilo na deskę rozdzielczą bo to chyba jeden z wąskiej grupy środków, które bardzo długo leżą i sprawiają, że nie widać wypłowiałych od słońca miejsc na tak badziewnie wykonanej desce jak w/w auta. Czasem pojadę też nim coś w środku i jak na mój gust to wcale się tak bardzo nie świeci. Środki matowe może sprawdzają się w nowych/w miarę nowych autach lub bardzo dobrze utrzymanych, gdzie tak naprawdę chemia nie ma za wiele do maskowania a tylko wyciągniecie naturalnego wyglądu. Kiedy auto nieco starsze i zużyte, to wewnątrz ani PB NL, Nielsen Finesse czy rożne inne "mazidła" nie pomagają. A Trim Restorer owszem, za to go więc cenię, tym bardziej, że zawsze używam go do zewnętrznych plastików, gdzie wg. mnie to mega dobry środek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaszczu Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Ja dodam, że PB NL na plastikach zewnętrznych się nie sprawdza - działa krótkotrwale ale nie jest do tego przeznaczony. Jeśli kolega nie może się zdecydować to najlepiej kupić 2 testery, które naprawdę starczają na sporą ilość aplikacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielebny Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 Już zamówienie poszło na całego PB NL :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
micha-ł Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Już zamówienie poszło na całego PB NL :] Będziesz zadowolony Dodam tylko, że TR wewnątrz wcale nie jest taki świecący. Oba mają super zapachy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezes.gd Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 Co do NL na plastikach zewnętrznych to z ciekawości spróbowałem takiego zastosowania: efekt po nałożeniu i przepolerowaniu mikrofibrą bardzo fajny, typowa satyna, niestety utrzymał się około tyogdnia - do pierwszego deszczu (oczywiście plastiki uprzednio oczyszczone APC) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Wiem że już kolega zamówił ale następnym razem spróbuj sobie Smartdressing. Zarówno w środku jak i na zewnątrz się sprawdza A i opony możesz nim oblecieć i będzie OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now