Jump to content

Recommended Posts

Posted

Potrzebuje miejscowo zamaskować rysy na czarnym lakierze, powstałe po używaniu maski jako stolika na torby z zakupami, prawdopodobnie z przyklejonym kilogramem ostrego piasku od spodu. A zbrodnia to niesłychana! NA POHYBEL!! :x

 

Samochód polerowany był 3 tygodnie temu, i dlatego chciałbym stosować mniej inwazyjne środki. Pomyślałem o AG SRP albo o Black Hole od Poorboys. Moje pytanie jest następujące, czy i jak można stosować je ręcznie? Ew. czy są środki zawierające jeszcze więcej fillerów, a więc skuteczniejsze w tym przypadku?

 

Użycie Ultimate Compound tym razem odpada, nie chcę tracić kolejnych mikronów ;)

Posted

Jak zawsze brak fotek i jak zawsze niewiele da się pomóc.

Weż tester UC - idealny to takiej pracy.

Lakier ma grubość ~150um (czyli klar 75), przy polerce zeszło może 2um, jak jeszcze zdejmiesz ręcznie nawet 0.5um to świat się nie zawali.

Posted

Wyglądają na głębokie te rysy, samym srp będzie ciężko, musisz jednak najpierw przelecieć to chociaż UC albo jak nie masz to jakąś inna ścierną pastą.

Posted

Mam podobny problem ale rys do zakrycia, zniwelowania jest mniej. Walczyłej już pastami lekkościernymi i SRP Polish. Trochę się poprawiło ale jeszcze je widać, dlatego mam pytanie.

Mnie sie wydaje ze tych rys nawet zielony korek nakladany szpachelką nie zakryje ;)

Co to jest za metoda na zielony korek do niwelowanie rys? Nie znam. Może mi ktoś to bliżej nakreślić lub podesłać jakiś link do podobnego tematu.

Posted

Dzięki SzaKal teraz mam jasność. Spytam jeszcze, czy ten środek na prawdę jast skuteczny, czy może polecasz na rysy coś innego? Druga sprawa, czy jest sens reobić to ręcznie czy lepiej maszyną polerską? :o

Posted
Co to jest za metoda na zielony korek do niwelowanie rys? Nie znam.

Tym to mnie zastrzeliłeś, siedzisz na forum od prawie roku i nie wiesz co to zielony korek :( - maszynowo

Posted

Zapisałem sie tu rok temu, ale znalazłem co chciałem i tu nie zaglądałem. Zainteresowałem się tematem i jestem aktywny dopiero od 2 tygodni. Poza tym wątków i tematów jest tu tyle, że trudno wszystko ogarnąć.

Posted

Fiodor, FC+ jest to bardzo skuteczny środek ;) wiadomo maszyną będzie lepszy efekt ale ręcznie też ładnie ,,tnie``

Posted

Dzięki za info SzaKal. Mam jeszcze pytanie czy na FC+ muszę pracować na całym elemencie, czy mogę stosować go punktowo (wybrane miejsca)? Pytam bo, mam zarysowania miejscami a generalnie większość blachy jest całkiem dobra.

Posted

Kolega pisał na początku że samochód był polerowany 3 tygodnie temu, więc myślę że nie będzie żadnych plam ...

Posted

Wniosek z waszych wypowiedzi taki, że bezpośrednio po polerce całego auta pastami ściernymi, dalsza praca w pojedynczych miejscach karoserii nie będzie się odznaczała, a oczywiście takie działanie na podniszczonym lakierze będzie się ewidentnie odznaczać.

Posted

jeśli auto było dobrze wypolerowane i przejedziesz pastą "grubościerną " to może w tym miejscu powstać jaśniejsza plama od mikrorysek które powstały a nie zostało to wykończone.

Posted
Kolega pisał na początku że samochód był polerowany 3 tygodnie temu, więc myślę że nie będzie żadnych plam ...

 

No tak, nie doczytalem :oops:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.