Patman Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Potrzebuje miejscowo zamaskować rysy na czarnym lakierze, powstałe po używaniu maski jako stolika na torby z zakupami, prawdopodobnie z przyklejonym kilogramem ostrego piasku od spodu. A zbrodnia to niesłychana! NA POHYBEL!! Samochód polerowany był 3 tygodnie temu, i dlatego chciałbym stosować mniej inwazyjne środki. Pomyślałem o AG SRP albo o Black Hole od Poorboys. Moje pytanie jest następujące, czy i jak można stosować je ręcznie? Ew. czy są środki zawierające jeszcze więcej fillerów, a więc skuteczniejsze w tym przypadku? Użycie Ultimate Compound tym razem odpada, nie chcę tracić kolejnych mikronów Link to comment Share on other sites More sharing options...
michałoś Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Ja byłbym jednak za UC i na to SRP, albo Tripple od AutoFinesse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pLaYmAn Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Spokojnie możesz użyć Ultimate Compound, przy ręcznej robocie "zdzieranie" lakieru jest znikome. SRP lepiej kryje od Black Hole ... Temat o SRP: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... hlight=srp Link to comment Share on other sites More sharing options...
maestro00 Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Jak zawsze brak fotek i jak zawsze niewiele da się pomóc. Weż tester UC - idealny to takiej pracy. Lakier ma grubość ~150um (czyli klar 75), przy polerce zeszło może 2um, jak jeszcze zdejmiesz ręcznie nawet 0.5um to świat się nie zawali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjano82 Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Gdzie nabyć tester UC bo jakoś nie mogę nigdzie znaleźć. a bardzo by się przydał.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patman Posted October 31, 2011 Author Report Share Posted October 31, 2011 Foto: Czy PB Black Hole pyli przy aplikacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maestro00 Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 To nie jest środek ścierny więc nie może pylić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Wyglądają na głębokie te rysy, samym srp będzie ciężko, musisz jednak najpierw przelecieć to chociaż UC albo jak nie masz to jakąś inna ścierną pastą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Mnie sie wydaje ze tych rys nawet zielony korek nakladany szpachelka nie zakryje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiodor Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Mam podobny problem ale rys do zakrycia, zniwelowania jest mniej. Walczyłej już pastami lekkościernymi i SRP Polish. Trochę się poprawiło ale jeszcze je widać, dlatego mam pytanie. Mnie sie wydaje ze tych rys nawet zielony korek nakladany szpachelką nie zakryje Co to jest za metoda na zielony korek do niwelowanie rys? Nie znam. Może mi ktoś to bliżej nakreślić lub podesłać jakiś link do podobnego tematu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Fiodor, Zielony korek = FC+ czyli fast cut plus jest to pasta grubo ziarnista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiodor Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Dzięki SzaKal teraz mam jasność. Spytam jeszcze, czy ten środek na prawdę jast skuteczny, czy może polecasz na rysy coś innego? Druga sprawa, czy jest sens reobić to ręcznie czy lepiej maszyną polerską? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrizio1985 Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Co to jest za metoda na zielony korek do niwelowanie rys? Nie znam. Tym to mnie zastrzeliłeś, siedzisz na forum od prawie roku i nie wiesz co to zielony korek - maszynowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiodor Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Zapisałem sie tu rok temu, ale znalazłem co chciałem i tu nie zaglądałem. Zainteresowałem się tematem i jestem aktywny dopiero od 2 tygodni. Poza tym wątków i tematów jest tu tyle, że trudno wszystko ogarnąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Fiodor, FC+ jest to bardzo skuteczny środek wiadomo maszyną będzie lepszy efekt ale ręcznie też ładnie ,,tnie`` Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiodor Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Dzięki za info SzaKal. Mam jeszcze pytanie czy na FC+ muszę pracować na całym elemencie, czy mogę stosować go punktowo (wybrane miejsca)? Pytam bo, mam zarysowania miejscami a generalnie większość blachy jest całkiem dobra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Fiodor, Jasne że możesz miejscami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Fiodor, Jasne że możesz miejscami. tyle ze potem bedziesz mial jasniejsze plamy w miejscu pracy ze srodkiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Kolega pisał na początku że samochód był polerowany 3 tygodnie temu, więc myślę że nie będzie żadnych plam ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiodor Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Wniosek z waszych wypowiedzi taki, że bezpośrednio po polerce całego auta pastami ściernymi, dalsza praca w pojedynczych miejscach karoserii nie będzie się odznaczała, a oczywiście takie działanie na podniszczonym lakierze będzie się ewidentnie odznaczać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Fiodor, Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 jeśli auto było dobrze wypolerowane i przejedziesz pastą "grubościerną " to może w tym miejscu powstać jaśniejsza plama od mikrorysek które powstały a nie zostało to wykończone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Kolega pisał na początku że samochód był polerowany 3 tygodnie temu, więc myślę że nie będzie żadnych plam ... No tak, nie doczytalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now