Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje miejscowo zamaskować rysy na czarnym lakierze, powstałe po używaniu maski jako stolika na torby z zakupami, prawdopodobnie z przyklejonym kilogramem ostrego piasku od spodu. A zbrodnia to niesłychana! NA POHYBEL!! :x

 

Samochód polerowany był 3 tygodnie temu, i dlatego chciałbym stosować mniej inwazyjne środki. Pomyślałem o AG SRP albo o Black Hole od Poorboys. Moje pytanie jest następujące, czy i jak można stosować je ręcznie? Ew. czy są środki zawierające jeszcze więcej fillerów, a więc skuteczniejsze w tym przypadku?

 

Użycie Ultimate Compound tym razem odpada, nie chcę tracić kolejnych mikronów ;)

Opublikowano

Jak zawsze brak fotek i jak zawsze niewiele da się pomóc.

Weż tester UC - idealny to takiej pracy.

Lakier ma grubość ~150um (czyli klar 75), przy polerce zeszło może 2um, jak jeszcze zdejmiesz ręcznie nawet 0.5um to świat się nie zawali.

Opublikowano

Wyglądają na głębokie te rysy, samym srp będzie ciężko, musisz jednak najpierw przelecieć to chociaż UC albo jak nie masz to jakąś inna ścierną pastą.

Opublikowano

Mam podobny problem ale rys do zakrycia, zniwelowania jest mniej. Walczyłej już pastami lekkościernymi i SRP Polish. Trochę się poprawiło ale jeszcze je widać, dlatego mam pytanie.

Mnie sie wydaje ze tych rys nawet zielony korek nakladany szpachelką nie zakryje ;)

Co to jest za metoda na zielony korek do niwelowanie rys? Nie znam. Może mi ktoś to bliżej nakreślić lub podesłać jakiś link do podobnego tematu.

Opublikowano

Dzięki SzaKal teraz mam jasność. Spytam jeszcze, czy ten środek na prawdę jast skuteczny, czy może polecasz na rysy coś innego? Druga sprawa, czy jest sens reobić to ręcznie czy lepiej maszyną polerską? :o

Opublikowano

Zapisałem sie tu rok temu, ale znalazłem co chciałem i tu nie zaglądałem. Zainteresowałem się tematem i jestem aktywny dopiero od 2 tygodni. Poza tym wątków i tematów jest tu tyle, że trudno wszystko ogarnąć.

Opublikowano

Dzięki za info SzaKal. Mam jeszcze pytanie czy na FC+ muszę pracować na całym elemencie, czy mogę stosować go punktowo (wybrane miejsca)? Pytam bo, mam zarysowania miejscami a generalnie większość blachy jest całkiem dobra.

Opublikowano

Kolega pisał na początku że samochód był polerowany 3 tygodnie temu, więc myślę że nie będzie żadnych plam ...

Opublikowano

Wniosek z waszych wypowiedzi taki, że bezpośrednio po polerce całego auta pastami ściernymi, dalsza praca w pojedynczych miejscach karoserii nie będzie się odznaczała, a oczywiście takie działanie na podniszczonym lakierze będzie się ewidentnie odznaczać.

Opublikowano

jeśli auto było dobrze wypolerowane i przejedziesz pastą "grubościerną " to może w tym miejscu powstać jaśniejsza plama od mikrorysek które powstały a nie zostało to wykończone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.