Skocz do zawartości

pomocy polerowanie szybko.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzisiaj zabrałem się za polerowania czarnej celiki ale jest problem ma jakby wżery pod lakierem nie wiem jakby zapylone było podczas lakierowania. chociaz nie jestem pewnien czy było lakierowane. i kolejna sprawa pad robi mi sie czarny tak jakby nie bylo bezbarwnego lakieru. auto było wcześniej przez kogoś polerowane czy to możliwe ze zostal usunięty cały bezbarwny lakier? te plamki sa na całym aucie. pady zielony po jakichs 20s a niebieski powiedzmy po minucie.

co robić może tylko niebieskim korkiem go obleciec i tyle?

powinienem wogóle cos robić czy strach??

pomóżcie super pilne/

Opublikowano

SJake, O ile się nie myle niektóre amerykańskie wózki były pokrywane faktycznie jednowarstwowym lakierem, tzn sama baza bez podkładu :)

 

mlody_521, Natomiast co to fotek to być może faktycznie jest to spartolona lakiernicza robota a lakier jest bez klaru. Ale poczekaj na opinię innych bo specem nie jestem.

Opublikowano

no tak toyota celica USA/kanada bodajże . polecialem słupek teraz 3m 3 stopnie widać poprawę mniej rysek i jest bardziej wyrazisty kolor ale niema sensu atakować mocniej do 100% korekty strach o lakier;/ albo wogóle zrezygnuje z ziel i od pomarańczowego start i niebieski finish i tyle:)

bo raczej nic lepszego tu niewymyśle

Opublikowano

Na pierwszy rzut oka widać, że są to tzw. kratery, element był na pewno lakierowany. Wg mnie błąd tkwi w chemii, konkretnie w lakierze bezbarwnym (chemia z bezbarwnego pogryzła się z bazą lub za dużo (może nie właściwy rozpuchol był dany) lub nie odpowiednie warunki schnięcia. Możliwości trochę jest.

Co z tym zrobić, hmmm, jedyne wyjście jak mi się zdaje to klocek (hebel), chodzi o to, aby powierzchnia płaska była jak największa, są takie korkowe x2 jak paczka papierosów. Do tego hebla papier wodny - proponuje 3M - o granulacji 1500, 2000 i szlif - dalej już się wyciągnie polerką. Widząc brudny pad od bazy to sądzę, że lakierowanie będzie (no chyba, że to jakiś wosk koloryzujący, miałem tak z niebieskim strasznie się mazał i pad w chwilę zapychał, na dach i maskę poszły po dwie nowe gąbki i dalej przerwałem, stwierdziwszy, że jak jest dobrze zabezpieczone to niech tak zostanie.

 

Jaka jest tego struktura pod ręką/palcem? I pierwsza rzecz to do lakiernika i obadać cały pojazd miernikiem jak kolego wyżej pisał (piszę warsztat lakierniczy ponieważ oni są zazwyczaj dobrze wyposażeni w mierniki, a swoją drogą można podpytać co i jak.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

wiec tak sprawa "załatwiona" .

lakier miał odzyskać błysk (udało się), miało być niej rys (udało się w 60%).

zadanie wykonane:)

 

a wracając do tematu to lakier był mierzony wyszło marnie ca całym aucie od 90 do nawet 800 jednostek. (szpachla i malowanie jak dla mnie) tak jak pisałem lakier podobno był polerowany (ale to akurat niezmienia faktu stanu powłoki).chyba, ja lakier potraktowałem delikatnie żółty korek i niebieski tak nakazał włąściciel (delikatnie) czyli o ataku na "kratery" nie było mowy.

 

co ciekawe na prawej ćwiartce z przodu okazało się że jest zupełnie inny lakier.

na całym aucie jest czarny a na ćwiartce czarny z czerwonymi kropkami (nie wiem jak to fachowo sie nazywa)

 

i teraz czy ta ćwiartka jest jedyna oryginalna :P czy jedyna wymienioną

 

generalnie wyszło "super" lakier błyszczy, niema hologramów, rysy poszły w hu., już nie jest auto "po kółkowane" rysami kolega zadowolony ja w sumie też jak na amatorszczyznę :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.