Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W moim nowym nabytku ktoś w sposób inaczej inteligentny położył konserwację, tj. słupki oraz zakamarki po otwarciu drzi, klapy bagażnika i cała komora silnikowa są pokryte grubą warstwą Fluidolu. O ile rozumiem sens aplikacji tejże chemii w profile zamknięte o tyle za nic w świecie nie kumam czym kierował się ów fachura pryskając otwarte powierzchnie auta. Moje pytanie: czym to usunąc i w jaki sposób? Nitro tylko rozmazuje te mazidło i nie nadążam wycierać szmatką. To samo tyczy się Bitexu na rantach błotników. Proszę o jakieś konstruktywne rady. Pozdrawiam.

Opublikowano

W tym przypadku użyj jakiegoś zmywacza sylikonowego lub rozpuszczalnika lakowego lub ekstrakcyjnego. Ja na swoim Tectylu ML (to coś podobne do Fluidolu) znalazłem, że usuwa się go rozpuszczalnikiem lakowym. Spokojnie usuniesz całe mazidło. Co do Bitex-u to nie wiem, bo to jest chyba baranek, a on może mieć inny skład.

Opublikowano

Ja bym przeszedł się do Castoramy, poczytał opakowania czym są oparte dane środki i wtedy dokupił odpowiedni rozpuszczalnik, na miejscu powinni doradzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.