etiv Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Bardzo przypadła mi do gusta ta relacja, wszystko jest pokazane, nic nie ukryte, zapewne nikt chłopakowi kokosów za to nie zapłacił, miało byc pewnie z grubsza i wyszło ok:) [ Dodano: 19 Październik 2011, 21:35 ] Wiele ''wspaniałych'' relacji jest zrobionych na prawie nowych albo kilkuletnich autach, czasami wcześniej już podpicowanych, następnie ubrudzonych parodniową jazdą w deszczu. Wtedy jest ''profi robota'' i zachwyty nie zapominajmy o cudownych zdjęciach z relacji tzn. przed i po, bo w trakcie to jakoś mało ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekal17 Opublikowano 20 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Ostatnio miałem przyjemność? robić e46 chyba w takim kolorze jeśli to akryl. Cała w oryginale, świeżo sprowadzona i z masakrycznie twardym lakierem. Wełniak po kilku przejazdach praktycznie nic nie ruszał. Spędziłem przy niej z 35 godzin ale było warto Chociaż efekt psuło setki odpysków na masce, zderzaku oraz błotnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 20 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 arekal17, To dobrze, bo już myślałem że ja coś robię źle, ale widzę że nie jestem sam. To znaczy, pierwszy przejazd już dawał efekty, ale tylko powierzchowne. Żeby dojść do grubszych rys trzeba się było ostro namęczyć. A lakier dzisiaj sprawdziłem na kielichu: "dunkelblau". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielek Opublikowano 29 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Relacja fajna, bardzo edukująca, od razu wiadomo na co trzeba bardziej zwracać uwagę, co rzuca się w oczy na zdjęciach i do czego trzeba się najbardziej przyłożyć. Hologramy nie są od wosku (używałeś IPA albo zmywacza bo nie zauważyłem), uwagę zwracają niedoczyszczone listwy na progach a dokładniej ich styki z karoserią, z doświadczenia wiem że bywają z tym problemy, tak samo jak ze starymi dywanikami (APC 1:4 ma z tym wieeelkie problemy) możliwe że robią się tam purchle, jeżeli nie sprawia to problemów to warto zdjąć takie listwy (trzeba uważać żeby nie uszkodzić spinek które to trzymają) bo to pomaga zaoszczędzić wiele czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Czym czyściłeś gumowe dywaniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Dywaniki czyszczone APC AG ok. 1:5, a na to dressing AG Vinyl & Rubber. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się