Marco Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 Tez ostatnio taką zaliczyłem
spons Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 A Panowie widzę, że dużo osób w tym wątku miało do czynienia z tym lakierem i tu mam głupie pytanie z czystej ciekawości. Na czym polega trudność pracy z tym lakierem na jego twardości, czy tym, że jest to lakier nie metaliczny Lakier jest twardy, a rysuje sie od patrzenia na niego, pozatym wykonczenie go do przyzwoitego stanu jest trudne, no powiedzmy, zalezy czym sie nad nim pracuje Marco, jezeli dobrze rozumiem Twoja wypowiedz, pracowales na metaliku, to troche inna bajka Scure, jak dla mnie 1:0 dla lakieru, przynajmniej po tym co widac na fotach
Administrator Evo Opublikowano 12 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 pracowales na metaliku, to troche inna bajka To spore niedopowiedzenie spons Carbon Schwarz , czy jakikolwiek inny metalic BMW w porównaniu do Uni Schwarz II to...no w zasadzie nie ma co porówynwać , dwa różne bieguny jeśli chodzi o twardość i łatwość wyprowadzenia. Gdybym ja miał takie auto to albo a)bym je sprzedał b)albo zaopatrzył się w 5l SRP
Marco Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 Kurde no,nie dopatrzyłem, myślałem ze to tez metallic... Sorki. Faktycznie takiego zwykłego czarnego nie miałem jeszcze okazji.
Sucre Opublikowano 12 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2011 Spoons czy ja wiem czy 1:0, powiedzmy że 1:1 Nie ukrywam że było idealnie ale jak na pierwszy raz z tym lakierem to jestem umiarkowanie zadowolony. Marco przerobiłem kilka tych czarnych beemkowych lakierów i ten jest na prawdę upierdliwy, jakoś mega łatwo nie poddaje się korekcie, do tego ciężko go wykończyć a na dodatek mocniejsze przejechanie fibrą i powstają mikroryski.
bąku Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Widzę jednak że sam nie jesteś przekonany do zastosowanego zestawu Dodo LP + 109, bo już w innym temacie pytasz o cleaner jaki najlepiej można zastosować pod colli lub 109
Sucre Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Pytam bo będę robił porównanie między 476 a 109 i chce jak najlepiej przygotować powierzchnię, pisałem o tym parę postów wcześniej. Wystarczy przezczytać.
spons Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 pracowales na metaliku, to troche inna bajka To spore niedopowiedzenie spons Carbon Schwarz , czy jakikolwiek inny metalic BMW w porównaniu do Uni Schwarz II to...no w zasadzie nie ma co porówynwać , dwa różne bieguny jeśli chodzi o twardość i łatwość wyprowadzenia. Gdybym ja miał takie auto to albo a)bym je sprzedał b)albo zaopatrzył się w 5l SRP Hehe, na audi mialem wlasnie czarne uni, tragedia ten lakier ;/ Chociaz, nie chwalac sie, nasza pasta tnaca wykonczenie nie stanowi najmniejszego problemu na tym lakierze, przynajmniej jezeli mowimy o audi. Na bmw moze kiedys mi sie zdarzy sprawdzic
Sucre Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Spons powiem Ci że mam chęć sprawdzić waszą pastę, jest opcja odwiedzenia Was kiedyś w Siewierzu gdybym tam przejeżdzał??
spons Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Jasne ze jest, tyle ze siewierz to moje prywatne lokum, ale jak najbardziej, nie ma problemu
martinez77 Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Widzę jednak że sam nie jesteś przekonany do zastosowanego zestawu Dodo LP + 109, bo już w innym temacie pytasz o cleaner jaki najlepiej można zastosować pod Colli lub 109 śledzę wątek, ze względu na auto i widzę, że bąku nie odpuszcza
bąku Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Pytam bo będę robił porównanie między 476 a 109 i chce jak najlepiej przygotować powierzchnię, pisałem o tym parę postów wcześniej. Wystarczy przezczytać. Aha rozumiem, czyli do testów chcesz przygotować powierzchnię jak najlepiej, a dla klienta od tak sobie, no cóż podejście powinno być cały czas takie same, a więc nie zależnie jakie auto się robi robi się je tak, jakby to było własne auto i robi się to cały czas na 110%. Kombinacja zastosowana przez Ciebie jest czy to Ci się podoba czy nie, sama praca którą wykonałeś jest jak najbardziej . Zapewne użyłeś DJ LP po to żeby lakier ładnie się prezentował, gdy klient przyjdzie po auto, a jak zwróciłem uwagę że połączenie DJ LP +109 jest kiepskie to rzucasz tekstami czy testowałem takie połączenie. Otóż nie testowałem i nigdy go nie przetestuje bo jak już wspomniałem kilka razy jest ono . Chciałeś "podkręcić" lakier po korekcie ok rozumiem, można było użyć np. EZ-Creme, nie dość że ukrył by delikatne ryski, które zapewne powstały jak sam mówileś, bo lakier strasznie delikatny, to przygotował by lakier pod 109 dużo lepiej niż DJ LP, bo troszkę cleanera w sobie ma. W ten sposób byłby wilk syty i owca cała . Ja kulturalnie zwracam uwagę że kombinacja jest kiepska, a Ty tego samego wieczoru pytasz w innym temacie o jak najlepszy cleaner pod colli i 109 .
Sucre Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Bąku wydaje mi się że masz jakiś problem.... Czyli gdy umawiam się z klientem na określoną sumę, w której zawarte są środki z tzw. "średniej półki" to będę mu kładł HDC i Carbona bo tak robie u siebie?? Ok, odrazu kupie Glazura i będę go kładł chętnym, to raz. Czy Ty wiesz co to jest djlp?? Z tego co ja wiem to jest cleaner, teraz cytuję Ciebie: "Chciałeś "podkręcić" lakier po korekcie ok rozumiem, można było użyć np. EZ-Creme, nie dość że ukrył by delikatne ryski, które zapewne powstały jak sam mówileś, bo lakier strasznie delikatny, to przygotował by lakier pod 109 dużo lepiej niż DJ LP, bo troszkę cleanera w sobie ma. W ten sposób byłby wilk syty i owca cała". Czyli że jak?? djlp cleanera w sobie nie ma?? Dalej: nadal nie wiem czy połączenie djlp jest złe pod 109 ( bo wcześniej jejnie próbowałem ) ale pewnie za kilka tyg. będę mądrzejszy w temacie bo będę miał sprawdzoną tę kombinację osobiście. Być może jesteś wróżbitą i stąd już wiesz czy kombinacja jest ok czy nie
bąku Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Bąku wydaje mi się że masz jakiś problem.... Czyli gdy umawiam się z klientem na określoną sumę, w której zawarte są środki z tzw. "średniej półki" to będę mu kładł HDC i Carbona bo tak robie u siebie?? Ok, odrazu kupie Glazura i będę go kładł chętnym, to raz. Czy Ty wiesz co to jest djlp?? Z tego co ja wiem to jest cleaner, teraz cytuję Ciebie: "Chciałeś "podkręcić" lakier po korekcie ok rozumiem, można było użyć np. EZ-Creme, nie dość że ukrył by delikatne ryski, które zapewne powstały jak sam mówileś, bo lakier strasznie delikatny, to przygotował by lakier pod 109 dużo lepiej niż DJ LP, bo troszkę cleanera w sobie ma. W ten sposób byłby wilk syty i owca cała". Czyli że jak?? djlp cleanera w sobie nie ma?? Dalej: nadal nie wiem czy połączenie djlp jest złe pod 109 ( bo wcześniej jejnie próbowałem ) ale pewnie za kilka tyg. będę mądrzejszy w temacie bo będę miał sprawdzoną tę kombinację osobiście. Być może jesteś wróżbitą i stąd już wiesz czy kombinacja jest ok czy nie Ja nie mam żadnego problemu po prostu prowadzę z Tobą merytoryczną dyskusję Oczywiście że jeśli umawiasz się z klientem na określoną sumę, pracujesz na środkach jakie uważasz za stosowne i na takich żeby ze sobą współgrały, a to czy mu położysz carbona, glazura czy crystal rocka to już twoja sprawa. Wiem co to jest DJ LP, ale creme glaze nie dość że jest również ze stajni CG jak użyty przez Ciebie 109 to jest na bazie polimerowej, a więc jest bardzo dobrym podkładem pod 109. Niestety wróżbitą nie jestem i uważam że do tego być nim nie trzeba Poza tym uważam że testy to można sobie przeprowadzać na swoim aucie, autach z rodziny czy znajomych. Na autach klientów, którzy płacą pieniądze powinno się stosować sprawdzone kombinacje, które dadzą owemu klientowi satysfakcję z wykonanej usługi a nam pewność że klient przyjedzie ponownie i nie ma znaczenia czy klient się zna na tym co robimy i kładziemy na jego auto czy nie
Sucre Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Większości klientów którzy do mnie przyjeżdzają nie zależy czy położę im SRP, ddlp czy achillesa...nie mówiąc już o wosku. Dla klienta (przynajmniej u mnie) najważniejsza jest korekta i to jak samochód będzie po niej wyglądał a to czy położe 476 czy carbona go nie interesuje bo 3/4 nie kuma co to jest. Dla mnie ddlp jest dobrym cleanerem, fakt jest oleisty ale nie w takim stopniu jak ddlp lite. Dyskuja jest ok, przynajmniej się dowiedziałem ze EZ jest na bazie polimerowej
em3000 Opublikowano 15 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2011 Marco przerobiłem kilka tych czarnych beemkowych lakierów i ten jest na prawdę upierdliwy, jakoś mega łatwo nie poddaje się korekcie, do tego ciężko go wykończyć a na dodatek mocniejsze przejechanie fibrą i powstają mikroryski. Ten lakier na 90% to black sapphire metallic, a wiem bo taki mam (: Ja biedny początkujący na e46 z tym lakierem przy wykończeniu płakałem a wczoraj przy X3 ta sama bajka i ciągle w głowie myśl jak ci wszyscy pro na forum robią że nic nie zostaje a tu prosze jednak lakier problematyyczny
Sucre Opublikowano 15 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2011 Em3000 nie chce się spierać ale wydaje mi się że to nie sapphire...
Daareek666 Opublikowano 21 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2011 Em3000 nie chce się spierać ale wydaje mi się że to nie sapphire... Witam jestem nowy na forum i podlacze sie do tematu Tak to nie jest sapphire tylko schwarz albo schwarz II ( jeden z nich jest metalik drugi nie , nie pamietam dokladnie ktory ) i nie koniecznie musi to byc akryl moze wystepowac takze w bazie Mialem do czynienia z takim kolorem ale na hondzie accord i zgodze sie ze zostaja ryski nawet po microfibrach ale na metaliku czarnym tez ( mercedes nr 199) zostawaly mikro ryski i wydaje mi sie ze korekta przy czarnym na 100 proc. jest raczej niemozliwa. Na szczescie klienci tego nie widza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się