Skocz do zawartości

Diamondbrite - Piotr i Paweł


angelusag

Rekomendowane odpowiedzi

Robiąc dziś zakupy w Piotrze i Pawle zauważyłęm kilka kosmetyków firmy Diamondbrrite, m.in. Tar & Glue Remover , cena 22,99 zł :)

 

 

Czyżby powoli kończyły się czasy że w markecie dostaniemy tylko Sonaxa i Plaka - ciekawe jak długo będą mieli takie rzeczy w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadam jeszcze kilka kosmetyków Diamondbrite'a i powiem szczerze tak: nie najgorsze są APC (żółte jak FRUGO ;) ) czy emulsja do gum i uszczelek zewnętrznych (mocno śmierdzi ale się trzyma), również płyn do felg jest ok - ma działanie podobne do Sonaxa Extreme (śmierdzącego jak IronX) natomiast zapach DB jest zdecydowanie przyjemniejszy...

 

natomiast Tyre Dressing (czy coś w podobie, spray, płyn jasno-niebieski) jakoś mnie nie przekonał... nawet PLAK się dłużej trzymał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję kosmetykami Diamondbrite od 2 lat i jestem bardzo zadowolony ( tym bardziej moi klienci ) . Trochę irytuje mnie taki ton wypowiedzi : psikadło ... jakiś specyfik ... :/ ...Kosmetyki są konfekcjonowane w Polsce i mają polskie opisy ( profesjonalne ) , a jakość jest światowa - Polecam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puszczykowo a bardziej Puszczykówko ul. Berwińskiego 3, tu masz ich stronke

http://www.autoformula.pl/kontakt.html.

Generalnie fizycznie sklepu tam nie ma ale zawsze jak czegoś potrzebuje na gwałt to podjeżdżam i sprzedają bez najmniejszego problemu :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to extra a właśnie wyczytałem na ich stronce info: Teraz produkty Diamondbrite dostępne są w wybranych sklepach sieci Piotr i Paweł. Szukaj profesjonalnych kosmetyków w Bydgoszczy, Gdańsku, Głogowie, Grudziądzu, Inowrocławiu, Kaliszu, Legnicy, Lesznie, Łodzi, Obornikach, Pabianicach, Płocku, Pniewach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

wIDZE, ŻE SWOJE STUDIO DETAILINGU W PUSZCZY MAJA?