Jump to content

Recommended Posts

Posted

Użyłem szukajki ale w jednym temacie i dokladnych informacji niestety nie znalazlem.

Samochod to Golf MKV i niestety na masce i przednim zderzaku mam mnustwo mikro odpryskow i innych rzeczy auto jest po delikatnej korekcie lecz szczerze to byla to 1 korekta i balem sie jeszcze mocniej grzac lakier, teraz mam za soba juz chyba 6 czy 7 aut i juz wiem ciut wiecej ;) chciałem maske i zderzak potraktowac własnie papierem wodnym o gradacji 2500 lub 2000 i tu moje pytanie jak mam sie do tego zabrac?? potrzebne mi beda klocki czy poprostu kawalek papieru pod reke i lekko naciskajac traktuje dany element ?? oczywiscie zwilżajac go woda . Pozniej mam i welniak i twardy pad ABW no i FG500.

Posted

Płaszczyzny ścieraj na klockach. Ja mam 2 - jeden cały gumowy i fajnie się nim pracuje, a drugi taki większy dwustronny, ale jego używam rzadko. Na ręku nie szlifuj bo porobią się fale. Oczywiście tam gdzie się nie da podejść klockiem, albo nie ma to uzasadnienia to na rękę:)

 

Używaj sporo wody by się papier nie zapychał i lepiej szlifowało. No i z dociskiem nie ma co przesadzać :)

Posted

Piotrek_S, nie twierdze ze to co piszesz jest nieprawdą. Ale odnosi się raczej do płaskich płaszczyzn. Metoda używana w lakiernictwie jako wykończenie( usunięcie morki,wkurzeń,wtrąceń itp) .Natomiast w naszym fachu nie jest to metoda konieczna. Drobne niedoskonałości,typu rysy ,odpryski można spokojnie usunąć dłonią ,a dokładniej samym palcem. Robię tak od zawsze i jeszcze zauważyłem fal,wgłębień czy temu podobnych niedoskonałości. Po prostu uważam ze jeśli już coś robić papierem to jak najmniej. Trudno się usuwa rysy po papierze aby był ideał. A dwa to po co sobie robić więcej roboty.

Znaczenie i ma tez jakich papierów się używa.

Posted

Za wiele to nic nie widać. Jeśli to głębokie odpryski,a takie na masce bywają, to nie ma się co łudzić ze się je usunie. Jedynie mozolne wypełnianie zaprawką i dopiero szlifowanie.

Posted

Marco, część to odpryski od kamieni i z tym sie licze ze tego nie usune ale czesc to jak by wżarty brud czy jakies dziwne zacieki;/ czy jakis syf wżarty ;/ ma sens jechanie prawie calej maski papierami??

p1070587d.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Posted

jeśli nie ma morki do usunięcia to mija się z celem chyba że czuć po palcem nierówności, jeśli jest gładko to nie ma potrzeby używania papieru

Posted

art'ek, Ta maska i błotniki były lakierowane ? najpierw umyj te auto jakąś silną pianą, następnie wyczyść glinką, wżery od robaków spokojnie zejdą przy polerowaniu pastą i padem, papier nie będzie konieczny.

Posted

SzaKal, mierzylem miernikiem i nie bylo bite ani lakierowane

silna piana?? co masz na mysli?? cos na myjce ?? bo nie mam pianownicy ;/

Posted

art'ek,Mam na myśli silniej skoncentrowaną pianę, jeżeli nie masz to umyj samochód APC, a po to żeby dobrze wyczyścić lakier przed korektą.

Posted

Witam,

 

Pozwolę sobie podłączyć się pod temat, podejrzewam że korekcja tej maski nie obędzie się bez papieru ściernego, o ile da się coś z tym zrobić. Liczę na pocieszające sugestie.

snc00142n.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Posted

Obawiam sie ze korekta tej maski nie obedzie sie bez lakiernika...

Ale to tylko moje laickie oko ;)

Posted

tomek33, No mi też się wydaje że tu nawet papier nie pomoże ... ale zawsze można spróbować ...

  • 1 month later...
Posted

Ubytki lakieru takie jak odpryski trzeba wypełnić a papierem tego nie zrobisz ,a z racji tego że masz na masce niezłe sito to poleciał bym z lakierowaniem.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.