Skocz do zawartości

Korekcja niedoskonałosci lakieru papierami wodnymi


art'ek

Rekomendowane odpowiedzi

Użyłem szukajki ale w jednym temacie i dokladnych informacji niestety nie znalazlem.

Samochod to Golf MKV i niestety na masce i przednim zderzaku mam mnustwo mikro odpryskow i innych rzeczy auto jest po delikatnej korekcie lecz szczerze to byla to 1 korekta i balem sie jeszcze mocniej grzac lakier, teraz mam za soba juz chyba 6 czy 7 aut i juz wiem ciut wiecej ;) chciałem maske i zderzak potraktowac własnie papierem wodnym o gradacji 2500 lub 2000 i tu moje pytanie jak mam sie do tego zabrac?? potrzebne mi beda klocki czy poprostu kawalek papieru pod reke i lekko naciskajac traktuje dany element ?? oczywiscie zwilżajac go woda . Pozniej mam i welniak i twardy pad ABW no i FG500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płaszczyzny ścieraj na klockach. Ja mam 2 - jeden cały gumowy i fajnie się nim pracuje, a drugi taki większy dwustronny, ale jego używam rzadko. Na ręku nie szlifuj bo porobią się fale. Oczywiście tam gdzie się nie da podejść klockiem, albo nie ma to uzasadnienia to na rękę:)

 

Używaj sporo wody by się papier nie zapychał i lepiej szlifowało. No i z dociskiem nie ma co przesadzać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek_S, nie twierdze ze to co piszesz jest nieprawdą. Ale odnosi się raczej do płaskich płaszczyzn. Metoda używana w lakiernictwie jako wykończenie( usunięcie morki,wkurzeń,wtrąceń itp) .Natomiast w naszym fachu nie jest to metoda konieczna. Drobne niedoskonałości,typu rysy ,odpryski można spokojnie usunąć dłonią ,a dokładniej samym palcem. Robię tak od zawsze i jeszcze zauważyłem fal,wgłębień czy temu podobnych niedoskonałości. Po prostu uważam ze jeśli już coś robić papierem to jak najmniej. Trudno się usuwa rysy po papierze aby był ideał. A dwa to po co sobie robić więcej roboty.

Znaczenie i ma tez jakich papierów się używa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marco, część to odpryski od kamieni i z tym sie licze ze tego nie usune ale czesc to jak by wżarty brud czy jakies dziwne zacieki;/ czy jakis syf wżarty ;/ ma sens jechanie prawie calej maski papierami??

p1070587d.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

art'ek, Ta maska i błotniki były lakierowane ? najpierw umyj te auto jakąś silną pianą, następnie wyczyść glinką, wżery od robaków spokojnie zejdą przy polerowaniu pastą i padem, papier nie będzie konieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.