Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Użyłem szukajki ale w jednym temacie i dokladnych informacji niestety nie znalazlem.

Samochod to Golf MKV i niestety na masce i przednim zderzaku mam mnustwo mikro odpryskow i innych rzeczy auto jest po delikatnej korekcie lecz szczerze to byla to 1 korekta i balem sie jeszcze mocniej grzac lakier, teraz mam za soba juz chyba 6 czy 7 aut i juz wiem ciut wiecej ;) chciałem maske i zderzak potraktowac własnie papierem wodnym o gradacji 2500 lub 2000 i tu moje pytanie jak mam sie do tego zabrac?? potrzebne mi beda klocki czy poprostu kawalek papieru pod reke i lekko naciskajac traktuje dany element ?? oczywiscie zwilżajac go woda . Pozniej mam i welniak i twardy pad ABW no i FG500.

Opublikowano

Płaszczyzny ścieraj na klockach. Ja mam 2 - jeden cały gumowy i fajnie się nim pracuje, a drugi taki większy dwustronny, ale jego używam rzadko. Na ręku nie szlifuj bo porobią się fale. Oczywiście tam gdzie się nie da podejść klockiem, albo nie ma to uzasadnienia to na rękę:)

 

Używaj sporo wody by się papier nie zapychał i lepiej szlifowało. No i z dociskiem nie ma co przesadzać :)

Opublikowano

Piotrek_S, nie twierdze ze to co piszesz jest nieprawdą. Ale odnosi się raczej do płaskich płaszczyzn. Metoda używana w lakiernictwie jako wykończenie( usunięcie morki,wkurzeń,wtrąceń itp) .Natomiast w naszym fachu nie jest to metoda konieczna. Drobne niedoskonałości,typu rysy ,odpryski można spokojnie usunąć dłonią ,a dokładniej samym palcem. Robię tak od zawsze i jeszcze zauważyłem fal,wgłębień czy temu podobnych niedoskonałości. Po prostu uważam ze jeśli już coś robić papierem to jak najmniej. Trudno się usuwa rysy po papierze aby był ideał. A dwa to po co sobie robić więcej roboty.

Znaczenie i ma tez jakich papierów się używa.

Opublikowano

Za wiele to nic nie widać. Jeśli to głębokie odpryski,a takie na masce bywają, to nie ma się co łudzić ze się je usunie. Jedynie mozolne wypełnianie zaprawką i dopiero szlifowanie.

Opublikowano

Marco, część to odpryski od kamieni i z tym sie licze ze tego nie usune ale czesc to jak by wżarty brud czy jakies dziwne zacieki;/ czy jakis syf wżarty ;/ ma sens jechanie prawie calej maski papierami??

p1070587d.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

jeśli nie ma morki do usunięcia to mija się z celem chyba że czuć po palcem nierówności, jeśli jest gładko to nie ma potrzeby używania papieru

Opublikowano

art'ek, Ta maska i błotniki były lakierowane ? najpierw umyj te auto jakąś silną pianą, następnie wyczyść glinką, wżery od robaków spokojnie zejdą przy polerowaniu pastą i padem, papier nie będzie konieczny.

Opublikowano

SzaKal, mierzylem miernikiem i nie bylo bite ani lakierowane

silna piana?? co masz na mysli?? cos na myjce ?? bo nie mam pianownicy ;/

Opublikowano

art'ek,Mam na myśli silniej skoncentrowaną pianę, jeżeli nie masz to umyj samochód APC, a po to żeby dobrze wyczyścić lakier przed korektą.

Opublikowano

Witam,

 

Pozwolę sobie podłączyć się pod temat, podejrzewam że korekcja tej maski nie obędzie się bez papieru ściernego, o ile da się coś z tym zrobić. Liczę na pocieszające sugestie.

snc00142n.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ubytki lakieru takie jak odpryski trzeba wypełnić a papierem tego nie zrobisz ,a z racji tego że masz na masce niezłe sito to poleciał bym z lakierowaniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.