emes Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Jak należy podejść sprawy żeby zaprawka była przyzwoicie wykonana?...mam na aucie klika drobnych obić lakieru (ranty drzwi itp.) Niby wszystko wiadomo: odtłuszczenie powierzchni, potem baza, bezbarwny... Jak to wykonać aby robota była najmniej widoczna?
Borek Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Co do bazy to jak najcieniej, żeby tylko dobrze uzupełniło kolor i nie wyszło poza krawędzie rysy/odprysku. Klar musi wypełnić resztę i tutaj najlepiej dać z lekkim naddatkiem, który poźniej zrównamy do poziomu ori lakieru koreczkiem szlifierskim. Przed szlifowaniem najlepiej poczekać co najmniej 3 dni
Emek Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Jak znasz angielski to pewnie się przyda: http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=20127
Dystrybutor mx_nowicki Opublikowano 22 Września 2011 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 albo po polsku http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/jak ... -zaprawke/
emes Opublikowano 23 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Września 2011 ok dzięki, teraz trzeba będzie przed zimą popracować nad tematem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się