Jump to content

Recommended Posts

Posted

Czy czasami gorące felgi są rzeczywiście takim wyzwaniem dla zwykłego sealanta, że powinno się stosować specjalny wosk do felg?

Posted

Paweł, powiem Ci szczerze, ze jeszcze nigdy nie mialem rozgrzanych felg do takiej temperatury jak powierzchnia czarnego lakieru w upalny, słoneczny dzien. Dlatego uwazam, ze to nie temperatura jest wyzwaniem dla zabezpieczenia felg.

Posted

Teraz zadaj sobie pytanie do jakiej temp. rozgrzewa się aluminiowa felga ?

 

Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier, osobiście używam FK 1000p, Natty's Paste Wax Red czy Coli 476.

Posted

FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

Posted
FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły Sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

 

 

To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

  • Administrator
Posted
Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier

 

Temperatura lakieru na czarnym sportowym aucie, w bardzo upalny dzień , mierzona na klapie silnika zaraz po przejażdzce nie przekracza 80 stopni. Za to zagrzać felge do takiej temperatury przy trochę "ambitniejszej" jeździe to żaden problem ;)

Posted
To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

Zwykłe hamulce tez bez problemu można zagrzać do 800'C. Tylko że na ceramicznych tarczach bardzo wysokie temperatury nie robią większego wrażenia i są lżejsze od żeliwnych.

Przy okazji: Nissan GT-R nie ma ceramicznych tarcz, a i tak objeżdża najlepsze, najdroższe i najlżejsze Posche z ceramiką. Na torze, gdzie hamulce są często ważniejsze od silnika.

 

No nic, ja mogę hamować max. z 225km/h, więcej moja Laguna nie pojedzie. Toru wyścigowego na Mazowszu nie ma, wyścigów na drogach publicznych nie urządzam, więc zwykły sealant powinien dać radę :) A jak się przypali to zamieszczę relację.

Posted

Fk1000p dosc dobrze chroni przed zabrudzeniem felg chociaz z wlasnego doswiadczenia Migliore wheel sealant tez dobrze spelnia swoje zadanie

 

jako ze zakupilem komplet testowy wolfa mam od tygodnia nalozone NANO rim sealant no ale jak to z testami bywa na efekty trzeba poczekac

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.