Jump to content

jak na alufelgach trzyma się zwykły wosk?


pavvell
 Share

Recommended Posts

Paweł, powiem Ci szczerze, ze jeszcze nigdy nie mialem rozgrzanych felg do takiej temperatury jak powierzchnia czarnego lakieru w upalny, słoneczny dzien. Dlatego uwazam, ze to nie temperatura jest wyzwaniem dla zabezpieczenia felg.

Link to comment
Share on other sites

FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

Link to comment
Share on other sites

FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły Sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

 

 

To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier

 

Temperatura lakieru na czarnym sportowym aucie, w bardzo upalny dzień , mierzona na klapie silnika zaraz po przejażdzce nie przekracza 80 stopni. Za to zagrzać felge do takiej temperatury przy trochę "ambitniejszej" jeździe to żaden problem ;)

Link to comment
Share on other sites

To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

Zwykłe hamulce tez bez problemu można zagrzać do 800'C. Tylko że na ceramicznych tarczach bardzo wysokie temperatury nie robią większego wrażenia i są lżejsze od żeliwnych.

Przy okazji: Nissan GT-R nie ma ceramicznych tarcz, a i tak objeżdża najlepsze, najdroższe i najlżejsze Posche z ceramiką. Na torze, gdzie hamulce są często ważniejsze od silnika.

 

No nic, ja mogę hamować max. z 225km/h, więcej moja Laguna nie pojedzie. Toru wyścigowego na Mazowszu nie ma, wyścigów na drogach publicznych nie urządzam, więc zwykły sealant powinien dać radę :) A jak się przypali to zamieszczę relację.

Link to comment
Share on other sites

Fk1000p dosc dobrze chroni przed zabrudzeniem felg chociaz z wlasnego doswiadczenia Migliore wheel sealant tez dobrze spelnia swoje zadanie

 

jako ze zakupilem komplet testowy wolfa mam od tygodnia nalozone NANO rim sealant no ale jak to z testami bywa na efekty trzeba poczekac

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.