Jump to content

jak na alufelgach trzyma się zwykły wosk?


Recommended Posts

Paweł, powiem Ci szczerze, ze jeszcze nigdy nie mialem rozgrzanych felg do takiej temperatury jak powierzchnia czarnego lakieru w upalny, słoneczny dzien. Dlatego uwazam, ze to nie temperatura jest wyzwaniem dla zabezpieczenia felg.

Link to comment
Share on other sites

FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

Link to comment
Share on other sites

FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły Sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

 

 

To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier

 

Temperatura lakieru na czarnym sportowym aucie, w bardzo upalny dzień , mierzona na klapie silnika zaraz po przejażdzce nie przekracza 80 stopni. Za to zagrzać felge do takiej temperatury przy trochę "ambitniejszej" jeździe to żaden problem ;)

Link to comment
Share on other sites

To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

Zwykłe hamulce tez bez problemu można zagrzać do 800'C. Tylko że na ceramicznych tarczach bardzo wysokie temperatury nie robią większego wrażenia i są lżejsze od żeliwnych.

Przy okazji: Nissan GT-R nie ma ceramicznych tarcz, a i tak objeżdża najlepsze, najdroższe i najlżejsze Posche z ceramiką. Na torze, gdzie hamulce są często ważniejsze od silnika.

 

No nic, ja mogę hamować max. z 225km/h, więcej moja Laguna nie pojedzie. Toru wyścigowego na Mazowszu nie ma, wyścigów na drogach publicznych nie urządzam, więc zwykły sealant powinien dać radę :) A jak się przypali to zamieszczę relację.

Link to comment
Share on other sites

Fk1000p dosc dobrze chroni przed zabrudzeniem felg chociaz z wlasnego doswiadczenia Migliore wheel sealant tez dobrze spelnia swoje zadanie

 

jako ze zakupilem komplet testowy wolfa mam od tygodnia nalozone NANO rim sealant no ale jak to z testami bywa na efekty trzeba poczekac

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.