pavvell Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Czy czasami gorące felgi są rzeczywiście takim wyzwaniem dla zwykłego sealanta, że powinno się stosować specjalny wosk do felg?
Xeper Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Paweł, powiem Ci szczerze, ze jeszcze nigdy nie mialem rozgrzanych felg do takiej temperatury jak powierzchnia czarnego lakieru w upalny, słoneczny dzien. Dlatego uwazam, ze to nie temperatura jest wyzwaniem dla zabezpieczenia felg.
Tworek Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Teraz zadaj sobie pytanie do jakiej temp. rozgrzewa się aluminiowa felga ? Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier, osobiście używam FK 1000p, Natty's Paste Wax Red czy Coli 476.
pavvell Opublikowano 20 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły sealant? Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni. Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.
AK4777777 Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły Sealant?Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni. Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja. To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+
Administrator Evo Opublikowano 20 Września 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier Temperatura lakieru na czarnym sportowym aucie, w bardzo upalny dzień , mierzona na klapie silnika zaraz po przejażdzce nie przekracza 80 stopni. Za to zagrzać felge do takiej temperatury przy trochę "ambitniejszej" jeździe to żaden problem
pavvell Opublikowano 20 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+ Zwykłe hamulce tez bez problemu można zagrzać do 800'C. Tylko że na ceramicznych tarczach bardzo wysokie temperatury nie robią większego wrażenia i są lżejsze od żeliwnych. Przy okazji: Nissan GT-R nie ma ceramicznych tarcz, a i tak objeżdża najlepsze, najdroższe i najlżejsze Posche z ceramiką. Na torze, gdzie hamulce są często ważniejsze od silnika. No nic, ja mogę hamować max. z 225km/h, więcej moja Laguna nie pojedzie. Toru wyścigowego na Mazowszu nie ma, wyścigów na drogach publicznych nie urządzam, więc zwykły sealant powinien dać radę A jak się przypali to zamieszczę relację.
Alzak Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Fk1000p dosc dobrze chroni przed zabrudzeniem felg chociaz z wlasnego doswiadczenia Migliore wheel sealant tez dobrze spelnia swoje zadanie jako ze zakupilem komplet testowy wolfa mam od tygodnia nalozone NANO rim sealant no ale jak to z testami bywa na efekty trzeba poczekac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się