Skocz do zawartości

Bmw x3 3.0d, kolejne bmw, kolejne czarne...


Sucre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Znów Bmw, znów czarne...no ale co zrobić :mrgreen:

Lakier dramat, myty całe życie na szczotach, cały w oryginale...strasznie twardy ale...

Ale wczoraj zaczęła się moja przygoda z Menzerną i mogę powiedzieć że pasty są rewelacyje, byłem bardzo miło zaskoczony że FG 500 tnie dużo mocniej od Megsowej 105. Praca szła mi bardzo przyjemnie, na większości elementów wystarczyły po dwa podejścia. Używałem futra flexi.

Lakier umyty Duraglosem 901, felgi i opony bilberry i megsowe apc, korekta Menzerna, cleaner djlp, wosk 476, elementy plastikowe AG Bump Care.

 

 

p1100542f.jpgp1100543e.jpg

p1100544.jpg

p1100545f.jpg

p1100548s.jpg

p1100555i.jpg

p1100556n.jpg

p1100558o.jpg

p1100561f.jpg

p1100564b.jpg

p1100568n.jpg

p1100572t.jpg

p1100575.jpg

p1100580.jpg

p1100582.jpg

p1100583n.jpg

p1100587v.jpg

p1100591t.jpg

p1100592e.jpg

p1100593.jpg

p1100594u.jpg

p1100597.jpg

p1100537c.jpg

p1100538k.jpg

p1100539ak.jpg

p1100540x.jpg

p1100541j.jpg

p1100601l.jpg

p1100602h.jpg

p1100603g.jpg

p1100604r.jpg

p1100605h.jpg

p1100608z.jpg

p1100609i.jpg

p1100610i.jpg

p1100612k.jpg

p1100613.jpg

p1100614.jpg

p1100617p.jpg

p1100618z.jpg

p1100620.jpg

p1100621c.jpg

p1100623u.jpg

p1100624j.jpg

 

 

Aaa sorry za zdjęcia, lustra brakło a kompaktem średnio lubię robić. Dlatego mało 50/50.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, odrazu poleciał SF4000 i nie było żadnych problemów.

Za dużo o Sf4000 na razie nie mogę napisać ale w porównaniu do 205 trochę ciężej się ściera. Gruby_RS niestety ale nie starczyło czasu, gdybym samochód miał dzień dłużej to można było by się zająć detalami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sucre, Mi się wydaję że z megsem dłużej trzeba pracować żeby uzyskać ładny finisch, jeżeli chodzi o SF to też zawsze mam problem ze ścieraniem resztek.

 

Też miałem z tym problem i u mnie rozwiązaniem okazała się fibra POORBOY'S ULTRA MEGA TOWEL. Zdecydowanie lepiej ściąga resztki menzerny jak dla mnie. Sprawdzone na lakierach które doprowadzały mnie do szału jeżeli chodzi o docieranie pasty.

 

Praca jak najbardziej :good: papiru nie ma się co bać pod warunkiem że mamy miernik grubości. Bez tego raczej bym nie ryzykował na autach klientów bo do końca nie wiemy czy ktoś wcześniej coś dłubał przy lakierze i możemy zrobić kuku. Ale to tylko moje zdanie:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.