Borek Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Obiektem zabiegów był 7letni Peżot 307 SW w bardzo fajnym czarnym perłowym kolorze(czy metalliku? zawsze mam z tym problem ). Lakier dosyć mocno zmęczony nieprawidłowym myciem, do tego duża liczba konkretniejszych rys oraz nieudolnych zaprawek zrobionych przez poprzedniego właściciela. Lakier bardzo miekki, wystarczającą kombinacją był dla niego pomarańczowy flexipads + Megs M105, futro było używane tylko w kilku trudniejszych miejscach. Po ostatniej relacji minetoo podobnego auta troche się obawiałem problemów z hologramowaniem, ale czarny wafel ABW + M205 dały idealne wykończenie. Relacji z przygotowania nie mam bo dzień coraz krótszy, a za auto zabrałem się po 16:00 w piątek więc trzeba było się sprężać. Mycie było przy użyciu Tenzi Car max, potem Decabit oraz BH soft. Cały proces zajął mi ok 22 godzin obrażenia: wspomniane wątpliwej jakości zaprawki potraktowałem "wypatenconym" koreczkiem szlifierskim zrobionym z gumowego odboju do drzwi + taśma dwustronna + papier 2500 to samo ze zrobionymi kilka dni przed korektą zaprawkami po odpryskach kilka 50/50 w trakcie prac czyjaś radosna twórczość, której w prostacki sposób się pozbyłem... Po wszystkim mycie i wysmarowanie Collim - miałem niecałą godzinę na woskowanie więc na zdjęciach widać tu i ówdzie jakieś niedopolerowane mazy (łowców hologramów żegnam ). Korekta przeprowadzona na ok 80%, trochę grubszych rys zostało choć i tak bardzo wygładzonych. Nie było moim celem, ani właściciela auta, zamordowanie lakieru jedną rzeźnicką korektą, lepiej zostawić sobie rezerwę na odświeżenie za jakiś czas tym bardziej, że bardzo trudno będzie tego lakieru nie zepsuć - bardzo miękki i nawet osuszanie coś minimalnego zostawia Biegiem na otwartą przestrzeń za resztkami słońca
Gość Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Nie jestem znawcą marki ale zdaję mi się że to nie ten sam lakier z którym ja walczyłem.Mój chyba byl ciemniejszy choć trudno to na zdjęciu jednoznacznie stwierdzić. Nie mniej jednak różnica spora gratuluję Nie ma to jak plakatówkowy lakier [ Dodano: 12 Wrzesień 2011, 20:54 ] A opon już nie robimy?
Borek Opublikowano 12 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 A opon już nie robimy? robimy tylko dressing co go prawie nie widać - Autoland Blag plus Ten starszy bez "plus" był bardzo fajny, taki w sam raz ani błyszczący ani matowy, a ten jest w postaci pianki, która bardziej czyści oponę a nie daje wykończenie
SJake Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 idealne wykończenie. Jest dobrze, ale do ideału to jeszcze chyba trochę daleko
Borek Opublikowano 12 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 SJake, w sensie że sam finish zrobił to co miał zrobić czyli usunął ślady mocniejszych past, hologramów brak, a te mazy gdzieniegdzie to jak pisałem - brak czasu na dopieszczenie wosku
SJake Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Borek, rozumiem. Tak sie tylko czepiam
AK4777777 Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 W sobotę robiłem taki sam (od ojca) tylko że Wiśnia metalik Robota bardzo fajna ładnie się prezentuje Tak z ciekawości to jest 2.0HDi 110KM czy 2.0HDI 16v 136KM bo tak się odbija słońce do HDi na drzwiach ze nie mogę dojrzeć czy "i" jest srebrne czy czerwone
sirtrojan Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 oponki niedomyte nawet po zimie PP na przedniej prawej ogólnie lakier wyszedł nieźle. Pytanko ile czekałeś z zaprawką zanim ją wypolerowałeś? Będę polerował swojego ale muszę zrobić kilka odprysków i się zastanawiam ile czasu odczekać.
rafaghub Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 @sirtrojan błąd totalny dwa tygodnie temu zakładałem alufelgi i tak zaznaczyli sobie opony z zakładzie wulkanizacyjnym @AK4777777 jest to 2.0 hdi z 90 km/i całe szczescie/
Camel- Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Też ostatnio miałem z tym problem, ale po 15 myciach APC i 3 dressingach "jakoś" to zeszło. Ma ktoś jakiś pomysł na te "kredki" wulkanizatorów? Poza tym co za kultura, żeby pisać PP na zewnętrznej stronie
gruby_RS Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Ma ktoś jakiś pomysł na te "kredki" wulkanizatorów? Z "wyczuciem" benzyna ekstrakcyjna i po bólu w kilka sekund
Camel- Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 gruby_RS, hmm, no nie probówałem.
AK4777777 Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 @AK4777777 jest to 2.0 hdi z 90 km/i całe szczescie/ czyli problem Dwumasy i Fap-a masz z głowy. Ja mam 2.0HDi 110KM (+ wirus na 140KM) niestety z Fap-em miałem problemy ale już go nie ma i jest gitara Została jeszcze dwumasa na sztywne koło zamachowe
kross12 Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Borek, masz jakieś fotki jak wyszło po spolerowaniu zaprawki? Niebawem będę musiał u siebie robić i chciałbym wiedzieć jakiego efektu można się spodziewać
Borek Opublikowano 13 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 sirtrojan te punktowe zaprawki na masce właściciel zrobił 2 dni przed korektą i uważam, że to minimalny czas. Udało się je co prawda spolerować praktycznie bez śladu, ale czuć było jeszcze pod paznokciem, że są miekkie no i na glince zostawały czarne krechy. kross12 zdjęć w przybliżeniu nie mam, ale te punktowe na masce mozna powiedzeć że zeszły bez śladu bo sami później nie mogliśmy odnaleźć miejsca gdzie były. Ta podłuzna na krawędzi drzwi (a było takich ok 10 na całym aucie) były robione kiedys przez kogoś troche nadgorliwie bo po spolerowaniu samej zaprawki pod spodem ukazywała się zupełnie bzdetna ryska, która nawet jeśli nie zeszła cała to i tak wyglądała 100razy lepiej niż z zaprawką.
sirtrojan Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 sirtrojan te punktowe zaprawki na masce właściciel zrobił 2 dni przed korektą i uważam, że to minimalny czas. Udało się je co prawda spolerować praktycznie bez śladu, ale czuć było jeszcze pod paznokciem, że są miekkie no i na glince zostawały czarne krechy. dzięki - to chciałem wiedzieć.
SZyBA Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 Gratulacje czarnuch odżył. Zawsze mi się 307mki podobały tylko w hatchbacku
Stanley08 Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2011 Fajna praca - ładnie wyciągnąłeś ten lakier, odżył bez nadmiernego koszenia. A ten blag autolandu to faktycznie lepiej czyści niż odżywia oponę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się