CMQ Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 Trafiło mi się kolejne, czarne auto. Przylgnie do mnie łatka, że to lubię i co gorsza - że umiem. Słabo. Ale podjąłem się jak zawsze chętnie. Klient z daleka, więc ocena na podstawie zdjęć, wiedziałem więc tylko tyle: W końcu nadszedł dzień wizyty i tak to się prezentowało: Auto poszło w pianę VP Neutral a następnie do mycia. Felgi potraktowałem Bilberry i IronX. Glinka zebrała sporo smoły, trzy ruchy na błotniku i taki mamy widok. Następnie suszymy, taśmujemy ,świecimy i liczymy rysy i swirle. Jest dokładnie 20578975 i trzy duże krechy. Błotnik lewy przód. Błotnik prawy przód. Błotnik prawy tył. Dach. Drzwi prawy tył. Drzwi lewy przód. Drzwi lewy tył. Drzwi prawy przód. Drzwi prawy tył. Klapa. Maska. Zderzak tył. Zderzak przód. No to zaczynamy. Lakier dość miękki z wyjątkiem jednego, niefabrycznie lakierowanego elementu. Pomagały lajtowe kombinacje i we sumie więcej poświęciłem samemu finishowi. Zmorą okazała się pasta tak silnie przywierająca do lakieru że załamywałem ręce przy czyszczeniu przed woskiem. Czy to na to mówi się "sticky paint issue"? 50/50 pokazuje że obrałem słuszną drogę pad/pasta/obroty. Co jakiś czas przecierka ipą podczas finishu by zobaczyć, czy jest dobrze. Jest. No to rozklejamy, myjemy, czyścimy (zmora) próbując nie dowalić rys i oglądamy co nam wyszło. W tym momencie zaczęły się problemy ze sprzętem. Wtyczka od lampy zaczęło się przepalać i nie dałem rady zrobić paru ujęć, min. maski. Nie dość ze dzieliłem się garażem z robotnikami to jeszcze takie jaja. Karcher zawiódł gdy chciałem dopieścić komorę silnika. Brakowało tylko kataru ze sraczką. Błotnik lewy przód. Błotnik lewy tył. Błotnik prawy przód. Błotnik prawy tył. Dach. Drzwi lewy przód. Drzwi lewy tył. Drzwi prawy przód. Drzwi prawy tył. Klapa. Maska. Zderzak tył. OK, wstydu nie ma. Na opony Endurance, na plastiki Tech Protectant, przecieram też szyby bo jakieś takie nieklarowne. Lakier otrzymuje pieczołowicie wtartego i dotartego Wolfganga. Parę ujęć garażowych. Wywalam auto na zewnątrz, chwile przedtem chowa się słońce. Szkoda, ale i tak jest bardzo dobrze. Czas pracy ok 24h. Dziękuję za obejrzenie.
Skladak22 Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 Piękny wóz, dobra robota, sporo robaków na nim było często w trasę widocznie jeździł ;p Ty myjesz auto na chodniku przed swoim domkiem ; D ?
Geno Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 Masakra to co było przedtem Po korekcie wygląda tak jak powinien Czekam na relację z CR-Ztem, bo nie dość, że Ci pali po 4,9 litra to na pewno jest jeszcze zadbany
Administrator Evo Posted September 11, 2011 Administrator Report Posted September 11, 2011 . Czy to na to mówi się "sticky paint issue"? Dokładnie, standardowa przypadłość Subaru Jak zwykle porządna relacja
CMQ Posted September 11, 2011 Author Report Posted September 11, 2011 Nie do końca porządna, było trochę chaotycznie przez krzątających się fachmanów i awarie sprzętowe...CR-Z zrobię, tylko kurna nie mam kiedy. P.S. Sticky Paint Issue mnie załamał. Naprawdę, poproszę twardy lakier....
Camel- Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 Jest dokładnie 20578975 i trzy duże krechy. Tylko jedna fota mi się nie podoba. Poza tym rewelka. O ta Chyba, że zostało to zrobione a zdjęcia nie ma. Masz gdzieś zdjęcie jak wygląda taka zaschnięta pasta na lakierze? Usunąłeś ją "know-how" czy jesteś gotów to zdradzić No i jeśli tak doczyściłeś koła nieściągając ich... To też podziwiam
CMQ Posted September 11, 2011 Author Report Posted September 11, 2011 Jeśli masz na myśli to na rancie przy podszybiu, to nie są to rysy tylko niewypracowany wolf. Dlatego pisałem o chaotyczności relacji. Zdjęcia mogłem robić nie wtedy, kiedy chciałem. Nie mam też zdjęć pasty, usunąłem ją delikatnym cleanerem i miękkim padem, zajęło mi to...za dużo. W te miejsca wcierałem też odrobinę dłużej sealant.
Guest Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 W takim czasie, to doskonała robota Fajnie, że na zdjęciach nic nie ukrywasz i nie wybierasz tych ''lepszych''.
CMQ Posted September 11, 2011 Author Report Posted September 11, 2011 Nie jest doskonała, w mega słońcu coś znajdziesz, na samych zdjęciach też. Jeszcze mi brakuje, ale faktycznie wyszło bardzo dobrze.
APC Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 Relacja jak zwykle fajna - chociaż widać kilka niedociągnięć chociażby na narożniku zderzaka przedniego ale w porównaniu do tego co bylo to i tak jest super Ale co by nie robić to to auto szczególnie w wersji kombi jest szkaradne
miskieusz Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 Klyent nie pomyślał, że auto podmieniłeś? Rewelacja
CMQ Posted September 11, 2011 Author Report Posted September 11, 2011 Relacja jak zwykle fajna - chociaż widać kilka niedociągnięć chociażby na narożniku zderzaka przedniego ale w porównaniu do tego co bylo to i tak jest super Ale co by nie robić to to auto szczególnie w wersji kombi jest szkaradne To, co nazywasz niedociągnięciem jest zadarciem do gołego tworzywa. Auto przyjechało z tym zadarciem białym, wyjechało z zaprawką. To nie jest moje niedociągnięcie tylko sprawa dla lakiernika.
mihnova Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 przed korektą auto wyglądało makabrycznie za to efekt po jest przekozak świetna robota
cash Posted September 11, 2011 Report Posted September 11, 2011 Widać, że wyszło dobrze ale chyba sam lakier w sobie jakiegoś szału nie robi (czarny czarnemu nie równy)...
APC Posted September 12, 2011 Report Posted September 12, 2011 Relacja jak zwykle fajna - chociaż widać kilka niedociągnięć chociażby na narożniku zderzaka przedniego ale w porównaniu do tego co bylo to i tak jest super Ale co by nie robić to to auto szczególnie w wersji kombi jest szkaradne To, co nazywasz niedociągnięciem jest zadarciem do gołego tworzywa. Auto przyjechało z tym zadarciem białym, wyjechało z zaprawką. To nie jest moje niedociągnięcie tylko sprawa dla lakiernika. hehe nie no co ty nie o to mi chodzi jako o niedociagniecie - na zdjeciu zrobionym w garazu gdzie widac gorną czesc lewego naroznika zderzaka ze spryskiwaczem widac kilka rysek ktore sie uchowaly.
SZyBA Posted September 13, 2011 Report Posted September 13, 2011 Gratulacje roboty Blaszki WF to odemnie z dzielnicy Teraz to dopiero IMPREZA
siwyuk Posted September 13, 2011 Report Posted September 13, 2011 A mi brakuję jednego w tych wszystkich relacjach . Zdjęcia właściciela z bananem na twarzy .. Super robota
CMQ Posted September 13, 2011 Author Report Posted September 13, 2011 Skromy z niego facet, nie pcha się do mediów
Ciastek Posted October 5, 2011 Report Posted October 5, 2011 wow całkiem inny samochód wyszedł ale oponki to jakoś tak bocznie styrane się wydają być
Mazder Posted October 5, 2011 Report Posted October 5, 2011 Przeokrutnie był styrany. Jakiś CQuartz by mu się na przyszłość przydał - inaczej wróci z nawrotami (ale to chyba dla ciebie akurat plus)
siwy49 Posted October 6, 2011 Report Posted October 6, 2011 CMQ napisał: Następnie suszymy, taśmujemy ,świecimy i liczymy rysy i swirle. Jest dokładnie 20578975 i trzy duże krechy. Zapewne liczenie trwało dłużej niż praca przy aucie!
em3000 Posted October 6, 2011 Report Posted October 6, 2011 Wszystko ładnie pięknie ale czy ktoś widzi jakie ten gościu ma zajechane opony na bokach ? Zupełnie jakby miał odwrotny negatyw czyli pozytyw koła o tak \--/ Ciekawe ile tych elementów było malowanych (:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now