YearOne Posted September 10, 2011 Report Posted September 10, 2011 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy trzeba umyć samochód po polerce przed przystąpieniem do woskowania, czy może wystarczy po skończonej korekcie wpracować cleaner i na tak oczyszczoną i przygotowaną powierzchnie nałożyć wosk?
Administrator Evo Posted September 10, 2011 Administrator Report Posted September 10, 2011 To zależy czy korekta polega na zasuwaniu FastCutem na ostrej gąbce, czy jedynie na odświeżeniu lakieru jakąś oleistą pastą...
YearOne Posted September 10, 2011 Author Report Posted September 10, 2011 3 stopniowa korekta systemem 3M. Po każdej pascie IPA oczywiście.
Administrator Evo Posted September 10, 2011 Administrator Report Posted September 10, 2011 Po zielonym korku warto umyć, nawet przy dobrze oklejonym aucie ilość pyłu z pasty/pada jest spora , wygodniej się potem poleruje takie auto.
YearOne Posted September 10, 2011 Author Report Posted September 10, 2011 Masz racja po Fast Cut cale auto jest w pyle. Wiec po FC+ myję auto nastepnie EXTRA FINE i ULTRAFINA , cleaner i wosk, a może jeszcze po ULTRAFINIE umyć auto.
Administrator Evo Posted September 10, 2011 Administrator Report Posted September 10, 2011 Jeśli nie będziesz miał pyłu, a jest to w zasadzie niemożłiwe przy UF ( choć takie przypadki też widziałem ) to raczej nie ma sensu, dokładne przetarcie IPA albo innym płynem inspekcyjnym załatwia sprawie.
patrizio1985 Posted September 21, 2011 Report Posted September 21, 2011 Ja się dołączam do pytania, w dodatku zapytam co z oklejaniem, bo przeleciałem FG500 na białym flexipads i niestety trochę mi tego syfu w zakamarkach zostało. I teraz czy odklejać taśmy, porządnie umyć auto, następnie znowu obkleić i SF4000 na finish pad, czy jak sie zabrać do tego tematu.
cubstone Posted September 21, 2011 Report Posted September 21, 2011 patrizio1985, Odklejanie po FG500 jest raczej zbyteczne, zakamarków przecież nie lecisz pastą. Pył przecierasz fibrą i jazda z SF4000, ewentualne mikroryski narobione szmatką i tak zaraz usuniesz w/w pastą. Ja przynajmniej tak robię i jest Jakbym miał drugi raz obklejać cały samochód to by mnie trafiło...
Borek Posted September 21, 2011 Report Posted September 21, 2011 patrizio1985, mycie zrób po skończonej korekcie, teraz dokładnie spoleruj pozostałości fg500 ew. posiłkując się dusterem i jedź dalej z finiszem. Taki mycie w połowie roboty imo nie ma sensu i tylko zabiera czas
patrizio1985 Posted September 21, 2011 Report Posted September 21, 2011 No właśnie, też tak myślałem, powchodziło mi syfu w ramki szyby przedniej, itp. także myślę że po skończonej korekcie umyję auto, wypędzelkuję delikatnie z tych i owych zakamarków, później cleaner i colli
borek88 Posted September 21, 2011 Report Posted September 21, 2011 a prawda ze po korekcie fg 500 sf 400 nie trzeba dawac clenera przed woskiem? (w moim przypadku colli)
borek88 Posted September 21, 2011 Report Posted September 21, 2011 "jak zrobisz korektę na ok 95% to moim zdaniem nie ma sensu wydawać kasy na cleaner tylko konkretnie na koniec przetrzeć ipa dla odtłuszczenia i na to wosk." powiedziała(napisała) mi to osoba ktorą zna pewnie wiekszosc na forum i ktora powinna znac sie na tym co z czym
Moderator rychu Posted September 21, 2011 Moderator Report Posted September 21, 2011 Cleaner często ma wpływ na poprawę wyglądu więc warto go zastosować.
borek88 Posted September 21, 2011 Report Posted September 21, 2011 juz mam skompletowane to co mi doradził moze przy nastepnym woskowaniu a jaki clener pod colli sie zaleca??
Dark Knight Posted September 22, 2011 Report Posted September 22, 2011 Najczęstszy zestaw to Colli + Dodo Juice Lime Prime Lite
D@rek Posted September 22, 2011 Report Posted September 22, 2011 w jaki sposób usuwacie po korekcie ślady po taśmie wraz z przyklejonymi w nie resztkami po pastach polerskich?
borek88 Posted September 22, 2011 Report Posted September 22, 2011 własnie czy paste z plastikow przyschnieta farecle usune ipa??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now