Gość Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Witam ponownie. Od miesiąca podajże posiadam na stanie Pumę. Zakres prac jaki mnie czeka jest dość obszerny. Przewidziano: -naprawę blacharską -lakierowanie po blacharce -korektę lakieru -polerowanie szyby przedniej i tylnej -wnętrze -komora silnika -i parę innych drobiazgów... Na chwilę obecną blacha jest zrobiona i autko zapodkładowane schnie grzecznie... Zdjęcia postaram się dodawwać proporcjonalnie do postępu prac. Chwilę to zajmie zarówno mi jak i lakiernikowi. Cel jest jeden.Musi wyglądać jak nowe Etap pierwszy-blacharka CDN[/b
miHoo79 Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2011 Czekamy na dalsze fotorelacje z przebiegu prac. Widze ze przy okazji reperaturki wymienione. Przy wlewie PB nie leci tez czasem?
Gość Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Wstępne mycie komory silnika i wnęk Dziś dopadłem troszkę czasu i postanowiłem coś podłubać. Wstępnie umyłem komorę silnika oraz wnęki.Strasznie dużo złogów, szczerze powiedziawszy to naajbardziej dobrudzone wnęki w tym roku. Zamierzam jeszcze raz powtórzyć cały proces po korekcie. Aktualnie "cokolwiek umyte oczywiście bez wykończenia które na pewno będzie. Jak wspomniałem zamierzam to powtórzyć po korekcie. CDN
Gość Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Justyna, Już niebawem Nawet nie staram się Tobie dorównać ale mam nadzieję że uda sie metamorfoza
Camel- Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 No niestety. Te tańsze auta bez porządnych uszczelek drzwiowych bardzo łatwo i bardzo dużo łapią brudu we wnęki. Komora silnika porządnie domyta. Ale i więcej fotek, więcej
Gość Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Camel-, Sam z komory silnika nie jestem zadowolony ale jak widać na końcu dzien się skonczył więc prace również.Dopieszczę to jak i wnęki. Strasznie dużo twardego nalotu jest. Będzie co robić Postaram się lepiej to udekomentować.
kempus Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 minetoo, zabezpieczasz jakoś elementy elektryczne w komorze przed zalaniem?
Adamek Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Pod maską zdecydowanie przejrzało ponieważ wcześniej była masakra. Będę śledził ten temat...
bobas Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 jak mówisz, że to były ufajdane zawiasy to szkoda, że nie zrobiłem zdjęć ostatnich co robiłem. Smaru, złogów syfu i innych badziewi od zajeb...ania.
MM.MM Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 kempus, W fabryce zabezpieczają elektrykę przed wilgocią.
Gość Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 O prąd się nie martwię,komora myta na niskim ciśnieniu. [ Dodano: 12 Wrzesień 2011, 20:40 ] Dekontaminacja i zakamarki Dzisiaj znów chwila w towarzystwie pumci. Doczyścilem felgi (na razie z zewnątrz) oczyściłem zakamarki APC wspomaganym tym co widać. Następnie autko umyte,wyglinkowane i ponownie umyte. Bardzo dużo tępego osadu typowego dla dużej aglomeracji. Po tylniej szybie Po połowie dachu Połowa drzwi mimo usunięcia większości taru Przejeżdżając pod światłem nie mogłem się powstrzymać.Nie do wiary ile rys potrafi się ukrywać pod brudem i ile ukazuje się po dokładnym wyglinkowaniu. Będzie co robić... CDN
Camel- Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Nieobklejony pędzelek - nie wsydzisz się?
Gość Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 Camel-, Nie.Już nie liczę "zjeb" za pędzelek.W którymś poście obiecałem że go okleję.Kurcze chyba to w końcu zrobię ale i tak się coś na jego miejsce znajdzie
Camel- Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 minetoo, też jechałem bez taśmy (nigdy nie skończone Twingo) do czasu... Niestety w ciasnych dziurkach prezerwacja to podstawa
gruby_RS Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 w ciasnych dziurkach prezerwacja to podstawa bomba minetoo, wybacz offa, czekam na final rezult
Camel- Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 minetoo, wiadomo. Też mówiłem "ja swój pędzel kontroluje" ale potem tu stukniesz, tam stukniesz, odpryśnie coś komuś i weź to potem opłać...
Gość Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2011 gruby_RS, Ależ nie ma za co.Ja na ten przykład wolę bez Prace in progress... [ Dodano: 12 Wrzesień 2011, 22:07 ] Camel-, leżę...
SZyBA Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 minetoo, wybacz offa, czekam na final rezult Rezultat za 9 miesięcy
Gość Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 Korekta część pierwsza Dziś posiedziałem przy stronie kierowcy. Lakier raczej miękki,początkowo po żółtym korku wydawało mi się że maskuje a nie usuwam jednak spora ilość IPA rozwiała wątpliwości. Wybaczcie taką relację w ratach ale nie mam już tyle czasu co kiedyś (w końcu trzeba było iść do pracy) Na pocieszenie zobaczcie jak ładnie lakiernik wypolerował mi błotnik który robił Gwiazda wieczoru Jutro ciąg dalszy
Poirot Opublikowano 13 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2011 Zobaczysz jak przyjemnie robi się tylną klapę na tych wklęsłościach. Przy dolnym przetłoczeniu drzwi robiłeś na kolanach czy na leżąco?
Rekomendowane odpowiedzi