Jump to content

Pumcia...


Guest minetoo
 Share

Recommended Posts

Witam ponownie.

Od miesiąca podajże posiadam na stanie Pumę.

Zakres prac jaki mnie czeka jest dość obszerny.

Przewidziano:

-naprawę blacharską

-lakierowanie po blacharce

-korektę lakieru

-polerowanie szyby przedniej i tylnej

-wnętrze

-komora silnika

-i parę innych drobiazgów...

Na chwilę obecną blacha jest zrobiona i autko zapodkładowane schnie grzecznie...

Zdjęcia postaram się dodawwać proporcjonalnie do postępu prac.

Chwilę to zajmie zarówno mi jak i lakiernikowi.

Cel jest jeden.Musi wyglądać jak nowe :)

 

 

 

 

 

Etap pierwszy-blacharka

 

 

 

 

 

imag0143bj.jpg

imag0144d.jpg

zdjcie1105.jpg

zdjcie1106.jpg

 

 

CDN[/b

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Wstępne mycie komory silnika i wnęk

 

Dziś dopadłem troszkę czasu i postanowiłem coś podłubać.

Wstępnie umyłem komorę silnika oraz wnęki.Strasznie dużo złogów, szczerze powiedziawszy to naajbardziej dobrudzone wnęki w tym roku.

Zamierzam jeszcze raz powtórzyć cały proces po korekcie.

Aktualnie "cokolwiek umyte oczywiście bez wykończenia które na pewno będzie.

 

 

 

 

 

zdjcie1114.jpg

zdjcie1115.jpg

zdjcie1116.jpg

zdjcie1117.jpg

zdjcie1118.jpg

zdjcie1119c.jpg

zdjcie1120.jpg

 

 

 

 

 

dsc00493rv.jpg

dsc00494so.jpg

dsc00495rt.jpg

dsc00496c.jpg

dsc00497t.jpg

dsc00499h.jpg

 

 

 

 

 

zdjcie1121q.jpg

zdjcie1125p.jpg

zdjcie1126t.jpg

zdjcie1127k.jpg

zdjcie1128.jpg

zdjcie1129.jpg

zdjcie1132.jpg

zdjcie1133i.jpg

zdjcie1137.jpg

 

 

 

 

 

Jak wspomniałem zamierzam to powtórzyć po korekcie.

 

 

 

CDN

Link to comment
Share on other sites

Camel-, Sam z komory silnika nie jestem zadowolony ale jak widać na końcu dzien się skonczył więc prace również.Dopieszczę to jak i wnęki.

Strasznie dużo twardego nalotu jest.

Będzie co robić :)

Postaram się lepiej to udekomentować.

Link to comment
Share on other sites

O prąd się nie martwię,komora myta na niskim ciśnieniu.

 

[ Dodano: 12 Wrzesień 2011, 20:40 ]

Dekontaminacja i zakamarki

 

 

Dzisiaj znów chwila w towarzystwie pumci.

Doczyścilem felgi (na razie z zewnątrz) oczyściłem zakamarki APC wspomaganym tym co widać.

Następnie autko umyte,wyglinkowane i ponownie umyte.

Bardzo dużo tępego osadu typowego dla dużej aglomeracji.

 

 

 

 

 

zdjcie1142.jpg

zdjcie1143d.jpg

zdjcie1144.jpg

zdjcie1145.jpg

zdjcie1147p.jpg

zdjcie1148.jpg

zdjcie1149p.jpg

zdjcie1150.jpg

zdjcie1151.jpg

zdjcie1152j.jpg

zdjcie1153.jpg

zdjcie1154d.jpg

zdjcie1155a.jpg

zdjcie1156.jpg

zdjcie1157b.jpg

zdjcie1158r.jpg

zdjcie1159o.jpg

 

 

 

 

 

Po tylniej szybie

zdjcie1160.jpg

 

 

 

 

Po połowie dachu

zdjcie1162.jpg

 

 

 

 

 

Połowa drzwi mimo usunięcia większości taru

zdjcie1163.jpg

 

 

 

 

 

Przejeżdżając pod światłem nie mogłem się powstrzymać.Nie do wiary ile rys potrafi się ukrywać pod brudem i ile ukazuje się po dokładnym wyglinkowaniu.

Będzie co robić...

zdjcie1167b.jpg

zdjcie1168j.jpg

 

 

 

CDN

Link to comment
Share on other sites

Korekta część pierwsza

 

 

Dziś posiedziałem przy stronie kierowcy.

Lakier raczej miękki,początkowo po żółtym korku wydawało mi się że maskuje a nie usuwam jednak spora ilość IPA rozwiała wątpliwości.

Wybaczcie taką relację w ratach ale nie mam już tyle czasu co kiedyś (w końcu trzeba było iść do pracy)

Na pocieszenie zobaczcie jak ładnie lakiernik wypolerował mi błotnik który robił :)

 

 

 

 

 

zdjcie1169.jpg

zdjcie1170.jpg

zdjcie1172.jpg

zdjcie1173.jpg

 

 

 

 

 

Gwiazda wieczoru

zdjcie1178u.jpg

zdjcie1180v.jpg

 

 

 

 

 

Jutro ciąg dalszy

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.