cash Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Witam Bohaterem dzisiejszej relacji jest Kia Rio w kolorze czarny metalic, autko żony kolegi z forum Nie ma co tu wiele pisać, jak widać po zdjęciach było co robić Lakier w pracy dość przyjemny, na większości elementów wystarczyły dwie kombinacje, jedynie maska, która była lakierowana wymagała więcej zabawy Czas ok. 26h (rozłożone na 3dni) Mycie Bezdotykowa: Gloria+ Valet PRO Natural Potem 2 wiadra, szampon DJ BTBM, Glinkowanie: Bilt Hamber (soft) Korekta: Pasty: Menzerna FG500, FF 3000 3M: żółty korek EF, niebieski korek UF Meguiars: #205 Pady: 3M: zielony, żółty, niebieski (150mm i 75mm) Flexipads: biały (cutting) pomarańczowy (polishing) Taśma zabezpieczająca 3M scotch (niebieska), kiedy się skończyła została użyta taśma malarska IPA (1:1) z wodą destylowaną Narzędzia: Festool shinex rap 150 Miernik Grubości Lakieru MGL 4B Metalohalogen 150W + Brinkmann Wykończenie Zymol: HDC + Glasur Grubość lakieru: Lakieru jak widać nie wiele, szczególnie w dolnych partiach samochodu, gdzie wartości wynosiły ok 60um. Oględziny: 50/50 (po fg500) + na gotowo (megs #205) Efekt końcowy z zestawem Zymol: HDC + Glasur Niestety tego dnia miałem do dyspozycji nie najlepszy aparat Dziękuje za uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Źle to nie wyszło Myłeś auto po korekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Myłeś auto po korekcie? Oczywiście ewentualna "chmurka" to pocący się wosk, a nie pozostałości po paście Glinka po dachu była zielona, a po tylnym zderzaku czarna. Zdjęć nie posiadam co nie znaczy, że nie glinkowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Widzę że profi przygotowanie Efekt bardzo fajny, zdjęcia w słonku piękne. Ile czasu Ci zajęło ogarnięcie na tip top?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Ile czasu Ci zajęło ogarnięcie na tip top?? O dzięki zapomniałem napisać już jest edit. ok.26h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 cash, dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Świetna praca, w ogóle ładna wersja tego Rio, fajnie dobrane felgi Masz jakieś zdjęcia środka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Dzięki Panowie Masz jakieś zdjęcia środka ? Niestety nie, moim zadaniem był lakier Wnętrze natomiast jasne i bardzo przyjemne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Dobra praca i solidne, niedoceniane autko nowy model pewnie juz pozamiata w klasie... ...podobnie jak "Glazurek" na czarnym lakierze daje rade, zgadza sie? p.s. fajny pomysl taki "look around" z Brinkmannem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 A tak się właśnie zastanawiałem, czy wrzucisz relację Auto faktycznie się udało w fajnej wersji kupić (mocny z niego maluch - diesel 110KM) - to wnętrze jasne i dość ładne, ale bardzo się brudzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 mocny z niego maluch - diesel 110KM jeździlem troche Getzem 1.5 tylko że opcja 88km - suuuper fajnie, to na 110 można spokojnie straszyć Paski tedeiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 bardzo ładnie może do wnętrza jakiś impregnat do tkanin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 ...podobnie jak "Glazurek" na czarnym lakierze daje rade, zgadza sie? "Glazurek" na każdym wygląda świetnie ale brat HDC też odwala kawał roboty. suuuper fajnie, to na 110 można spokojnie straszyć Paski tedeiki. Od pasków jest lżejsza o jakieś 200-250kg mocy jej nie brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksus Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Fajnie to ogranąleś Ale w garażu to zaczyna miejsca widzę brakować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Super teraz Kijanka wygląda Ale ta oszczędność lakieru, szczególnie w dolnych częściach nadwozia (tam to powinno być więcej a nie mniej) trochę mnie przeraża. Nawet nie wiedziałem, że może być tak mało bo z informacji na forum można wywnioskować że poniżej 100 to już cienko ale 60!? A ile zebrałeś w czasie korekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 A ile zebrałeś w czasie korekty? Mój miernik nie należy do czołówki w swoim fachu i służy mi bardziej w rozeznaniu niż w dokładnym określaniu moich poczynań nad lakierem. Już nie wiem czy bałem się przykładać czy zwyczajnie zapomniałem, wydaje mi się, że granicy błędu nie przekroczyłem. Naprawdę jest ciężko coś nabroić, a wartości rzędu 6-8um są przepisane dla naprawdę "brutalnych" kombinacji. Znałem mniej więcej historie auta i nie miałem potrzeby przykładać miernika co 1-2cm. Dość owijania, przy najbliższej okazji postaram się to sprawdzić, z mojego doświadczenia obstawiam jakieś 2-4um Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanquisz Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 cash, dobra robota! Lubie takie projekty; skromny rzeczowy opis, dobre zdjęcia, przyzwoity arsenał i głowa na karku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 bardzo ładnie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Tak więc odświeżamy Powodem tego są kolejne 4 zdjęcia... Dzieło pana lakiernika Druga strona, oraz tam gdzie polerka pana lakiernika zdążyła się zatrzymać, widać, że pomimo miękkiego lakieru, odpowiednie dbanie się opłaca, widoczne szkody są bardziej wynikiem glinki (ponad rok po korekcie) To teraz myk do konkretów, stronę gdzie była potrzebna poprawka po "polerce" zaatakowałem pastą URBAN ONE STEP, później całe auto zostało potraktowane SV CF PRO (kozak finish ). No naoglądali się to starczy a poważnie nie było czasu na cykanie każdego przejścia... Lecimy na finał czyli "wisienka", a raczej jej polska premiera Tak to BOS, fajniejsze zdjęcia niestety wyszły rozmazane I smarujemy Polerujemy, co jest chyba prostsze od smarowania (z resztą to cecha charakterystyczna wisienek z SV) I to tyle, krótko i na temat jak zawsze u mnie mam nadzieję, że się podobało... krytyka jak zwykle mile widziana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Robi robotę ten lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zapewne jedyna KIA smarowana BOSem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miskieusz Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 krótko ale treściwie. Idealne miejsce żeby pokazać tafle lakieru, ten sufit odbijający się daje rewelacyjny efekt! 4 zdjęcie od dołu mój faworyt;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Przytuliłby takiego BoSa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Nice reflections Ale chyba fibra Ci trochę włókna zostawia Jak to to pachnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Odnoszę wrażenie że po BOS'ie wygląda lepiej niż po Glasurze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się