Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam i zapraszam do obejrzenia mojej kolejnej relacji.

 

Tym razem pacjentem była Honda CRX DelSol 1.6 mojego znajomego.

Auto miało malowane kilka elementów, stan lakieru oceniam na dostateczny.

Utleniająca się powłoka dała się we znaki lakierowi który stracił część swojego blasku.

Łączny czas pracy nad samochodem to ok. 22 godziny. Korektę lakieru oceniam na 40% ponieważ nie udało się usunąć wszystkich kolistych rys. Jednak lakier okazał się bardzo wdzięczny po ukończeniu prac.

 

Mycie i glinowanie:

 

- szampon AutoLand

- rękawica z micro fibry

- Brake Duster Decon Gel

- piana aktywna AutoFoam

- glinka VALETpro YELLOW CLAY BAR + szampon z wodą jako lubrykant

- APC Daisy

- środek na smołę Autoland

- aplikatory piankowe

- micro fibry

- pędzelki itp.

 

Korekta:

 

- Meguiars UC

- LAKE COUNTRY CUTTING HAND PAD

- Aplikator TriColor

- POORBOY'S WORLD SSR 2,5

Wnętrze:

 

- APC Daisy

- POORBOY'S WORLD Natural Look

 

Cleaner i wosk:

 

- DODO JUICE LIME PRIME

- FINISH KARE 1000P HI TEMP PASTE WAX

 

Tak wyglądał mój pacjent po przyjeździe. Kilka kocich łapek, troszkę brudu ogólnie brudas :)

27606796.jpg

13906976.jpg

34889474.jpg

59520425.jpg

97205531z.jpg

94769968.jpg

51017004.jpg

13539313.jpg

38626664.jpg

63725051.jpg

87887469.jpg

72991523.jpg

64104458.jpg

65775482.jpg

76479684.jpg

 

Moi pomocnicy w walce z brudem:

12028142.jpg

91027723.jpg

 

Po umyciu i w trakcie glinkowania. Miała glinka gdzie popracować.

65851413.jpg

39249106.jpg

25785064.jpg

 

Mycie po glince a następnie osuszenie.

38325388.jpg

53269885.jpg

79082983.jpg

84445414.jpg

52269667.jpg

75607823.jpg

 

 

Inspekcja lakieru. Niestety nie idzie mi jeszcze za dobrze posługiwanie się halogenem. :) Ogólnie sporo kolistych rys i średni połysk. Gdzie nie gdzie pojawiały się hologramy.

29911080.jpg

31770670.jpg

63140350.jpg

28757839.jpg

75188282.jpg

72105805.jpg

40746599.jpg

61745452.jpg

80037907.jpg

 

Wstępne oczyszczenie wnętrza przy pomocy APC i odkurzacza:

28682879.jpg

 

 

Korekta i troszkę 50/50.

93261051.jpg

32337711.jpg

26667690.jpg

55760240.jpg

36678941.jpg

27016035.jpg

12471623.jpg

89734272.jpg

11227015.jpg

86077246.jpg

40592891.jpg

83876607.jpg

 

Po wypolerowaniu jednego boku samochodu. Zazwyczaj kończyło się na dwóch przejazdach Megsem UC.

43173911.jpg

94967225.jpg

86361487.jpg

 

Pora na maskę:

51071104.jpg

36889133.jpg

87954658.jpg

34973868.jpg

34973868.jpg

97948233.jpg

39851275.jpg

32801450.jpg

 

Przedni zderzak jak widać na wcześniejszych zdjęciach był pęknięty także należało by go wymienić na nowy. Przed założeniem przeszedł cały proces jak lakier samochodu.

36861519.jpg

87708499.jpg

66598727.jpg

 

W trakcie woskowania:

60638681.jpg

99496566.jpg

 

 

Końcówce wydechu też się oberwało:

25529425.jpg

 

 

50/50 w środku:

93108460.jpg

35431998.jpg

 

Efekt końcowy i mała sesja fotograficzna:

25575137.jpg

99231805.jpg

22624624.jpg

14708193.jpg

86755107.jpg

40413620.jpg

72675552.jpg

98376102.jpg

94429132.jpg

49921662.jpg

90571191.jpg

 

52727329.jpg

77414243.jpg

26119820.jpg

72854861.jpg

85978224.jpg

56899651.jpg

56331578.jpg

 

Dziękuję za uwagę :)

I mam nadzieję, że nie zanudziłem:)

Posted

Kirde kolego chce Ci sie tak drzec te lakiery recznie??

Efekt super widać ze auto o jakies 10 lat młodsze sie zrobiło :good:

Posted

Tata przyszedł do garażu jak pracowałem i powiedział, że skoro tyle tego poleruję to może mi kupi tą polerkę :kox:

Posted

Jak na pracę ręczną efekt jest bardzo dobry, ale mam nadzieję, że przed polerowaniem wosku zerwałeś tą metkę z mf, którą widać na jednym ze zdjęć :song:

Posted

Ta fibra czekała w zapasie, polerowałem bezmetkową :-]

Posted

Kolega na pewno zadowolony :good: po Żywcu jeździ tyle zaniedbanych samochodów, że nic tylko studio otwierać i trzaskać je w hurtowej ilości :D

Posted

Jak na ręczną pracę to efekt końcowy bardzo mnie zaskoczył. Fakt... Lakier jest wdzięczny.

Z całego serca jednak polecam zakup polerki. Wtedy praca stanie się milsza.

 

:ad:

Posted

Gratulacja za wykonaną pracę, ręcznie na pewno musiałeś się nieźle namachać. Czerwony to bardzo wdzięczny kolor do polerowania. Fajnie wygląda na ostatnich zdjęciach, bardzo mokro ;)

Posted

Tak kolega był bardzo zadowolony :) Jak zakupię polerkę to przyjedzie do mnie na pewno po raz drugi :)

Posted

piotro, zakupuj polerkę, bo nie mogę patrzeć jak Ty to wszystko ręcznie robisz.

Przy polerce, to przejazdy 50/50 będą wyśmienite w Twoim wykonaniu.

Także czekam na projekt z maszynką :ad:

Pozdro :D

Posted

Camel-, postaram się zrobić to jak najszybciej :)

danielek., bo na niektórych zdjęciach zderzak nie był jeszcze przykręcony tylko tak przypasowany i troszkę zwisał :)

Posted

super Honda, zresztą jak wszystkie Hondy ;) po tych 22 godzinach Twojego obcowania z nią wygląd auta bardzo się poprawił, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz :good:

Posted

A była tam jakaś turbinka dołożona jednak auto nie było jeszcze wystrojone :)

Posted

Bardzo dobrze. Jakoś od początku pracowałem LK więc nie miałem okazji tricolor wypróbować :)

Posted
Ale te zwisające wszędzie kable... tragedia :/:oops:

 

Zegary mają być tam gdzie nawiew :) Projekt jest w trakcie :)

  • 10 months later...
Posted

Widzę autko ervina.

Może byś kiedyś wziął na warsztat mojego ATR'a??

Posted

No jak taki przyzwoity efekt osiągnąłeś ręcznie to co by było z maszyną :)

Btw faktycznie ten kolor jest mega soczysty

Posted

Ja myslałem że jedziesz polerką, a ty ręcznie działałeś??? Efekt świetny, kolor odżył.Po prostu nie mam pytań....Swietna robota!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.