Auto Shine Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 jeśli Ktoś miał styczność z orginalnym kilkudziesięcioletnim lakierem jednowarstwowym maetalizowanym na amerykańskim samochodzie to będę wdzięczny za spostrzerzenia, dodam że lakier jest czerwony i ma mikro pęknięcia co wygląda jak wyschnięte jezioro. ps wczoraj napisałem takiego samego posta, ale został usunięty, przez reklamę mojej firmy w opisie. nie lepiej najpierw napisać wiadomość że coś jest nie tak, a dopiero potem usunąć? nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
Administrator Evo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 nie lepiej najpierw napisać wiadomość że coś jest nie tak, a dopiero potem usunąć? nie lepiej najpierw przeczytać regulamin, a potem zadawać pytania ?
Auto Shine Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 "nie lepiej najpierw przeczytać regulamin, a potem zadawać pytania ?" ja chce się czegoś dowiedzieć, a narazie dowiaduje się że trzeba czytać regulamin, który bym przeczytał, jeszcze raz, nawet bez usuwania posta. jak widać co kraj to obyczaj... dzięk za pomoc
Mazder Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 O ile mi wiadomo, to obyczaje na każdym forum w Polsce są bardzo podobne: czytamy regulamin, akceptujemy go, a potem ponosimy ewentualne konsekwencje wynikające z jego nieznajomości.
Auto Shine Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 jeśli to będzie mi pomocne w dalszej części pracy nad monte carlo, to dzięki. za instrukcje. jak widać swój błąd naprawiłem. będę wdzięczny za informacje dotyczące lakierów metalizowanych jednowarstwowych.
spons Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wklej moze jakies foty i napisz co chesz z tym lakierem zrobic, bo jak a razie to wiadomo ze go masz i ma pekniecia
Auto Shine Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 kilka zdjęć z telefonu, zastanawiam się co zrobić po tym co jest opisane w ostatnim zdjęciu. pod słońce widać jeszcze lekkie spękanie lakieru, które jest nie do usunięcia z powdu grubości lakieru który przed przystąpieniem do pracy miał 45-35 micronów, a teraz ma 35-30. czym to najlepiej zamaskować? dodam że na codzień samochud stoii w garażu u kolekcjonera. maska kosztowała mnie 5 godzin pracy.
spons Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Nie wiele widac na tych fotach, ale jak rozumiem chodzi o to ze jeszcze nie zeszly zmatowienia a nie ma zbytnio juz z czego sciagac? Ten mat to ciagle rysy czy nie mozesz wyprowadzic powierzchni na polysk?
Griffe Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zasadniczo lakieru metalizowanego jednowarstwowego sie nie stosuje, klar chroni i daje efekt polysku.
kanar Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 jeśli Ktoś miał styczność z orginalnym kilkudziesięcioletnim lakierem jednowarstwowym maetalizowanym na amerykańskim samochodzie to będę wdzięczny za spostrzerzenia, dodam że lakier jest czerwony i ma mikro pęknięcia co wygląda jak wyschnięte jezioro. Nic z tym nie zrobisz, niczym nie zamaskujesz, miałem podobny przypadek na Buicku z lat '60-70, tylko ponowne malowanie usunie takie defekty. A darcie papierem przy tak małej powłoce może się źle skończyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się