Jump to content

polerowanie metaliku jednowarstwowego w chev monte carlo 73'


Recommended Posts

Posted

jeśli Ktoś miał styczność z orginalnym kilkudziesięcioletnim lakierem jednowarstwowym maetalizowanym na amerykańskim samochodzie to będę wdzięczny za spostrzerzenia, dodam że lakier jest czerwony i ma mikro pęknięcia co wygląda jak wyschnięte jezioro.

 

ps wczoraj napisałem takiego samego posta, ale został usunięty, przez reklamę mojej firmy w opisie. nie lepiej najpierw napisać wiadomość że coś jest nie tak, a dopiero potem usunąć? nadgorliwość gorsza od faszyzmu.

  • Administrator
Posted
nie lepiej najpierw napisać wiadomość że coś jest nie tak, a dopiero potem usunąć?

 

nie lepiej najpierw przeczytać regulamin, a potem zadawać pytania ?

Posted

"nie lepiej najpierw przeczytać regulamin, a potem zadawać pytania ?"

 

ja chce się czegoś dowiedzieć, a narazie dowiaduje się że trzeba czytać regulamin, który bym przeczytał, jeszcze raz, nawet bez usuwania posta. jak widać co kraj to obyczaj...

dzięk za pomoc

Posted

O ile mi wiadomo, to obyczaje na każdym forum w Polsce są bardzo podobne: czytamy regulamin, akceptujemy go, a potem ponosimy ewentualne konsekwencje wynikające z jego nieznajomości.

Posted

jeśli to będzie mi pomocne w dalszej części pracy nad monte carlo, to dzięki. za instrukcje.

jak widać swój błąd naprawiłem. będę wdzięczny za informacje dotyczące lakierów metalizowanych jednowarstwowych.

Posted

Wklej moze jakies foty i napisz co chesz z tym lakierem zrobic, bo jak a razie to wiadomo ze go masz i ma pekniecia :o

Posted

kilka zdjęć z telefonu,

zastanawiam się co zrobić po tym co jest opisane w ostatnim zdjęciu. pod słońce widać jeszcze lekkie spękanie lakieru, które jest nie do usunięcia z powdu grubości lakieru który przed przystąpieniem do pracy miał 45-35 micronów, a teraz ma 35-30. czym to najlepiej zamaskować? dodam że na codzień samochud stoii w garażu u kolekcjonera. maska kosztowała mnie 5 godzin pracy.

1_094.jpg.1b86b06d73955e808d7022951c6beaaf.jpg

1_097.jpg.789d7f2fed6cff185dba35a4b48ebe76.jpg

Posted

Nie wiele widac na tych fotach, ale jak rozumiem chodzi o to ze jeszcze nie zeszly zmatowienia a nie ma zbytnio juz z czego sciagac? Ten mat to ciagle rysy czy nie mozesz wyprowadzic powierzchni na polysk?

Posted

Zasadniczo lakieru metalizowanego jednowarstwowego sie nie stosuje, klar chroni i daje efekt polysku.

Posted
jeśli Ktoś miał styczność z orginalnym kilkudziesięcioletnim lakierem jednowarstwowym maetalizowanym na amerykańskim samochodzie to będę wdzięczny za spostrzerzenia, dodam że lakier jest czerwony i ma mikro pęknięcia co wygląda jak wyschnięte jezioro.

 

Nic z tym nie zrobisz, niczym nie zamaskujesz, miałem podobny przypadek na Buicku z lat '60-70, tylko ponowne malowanie usunie takie defekty. A darcie papierem przy tak małej powłoce może się źle skończyć.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.