Auto Shine Posted August 18, 2011 Report Posted August 18, 2011 jeśli Ktoś miał styczność z orginalnym kilkudziesięcioletnim lakierem jednowarstwowym maetalizowanym na amerykańskim samochodzie to będę wdzięczny za spostrzerzenia, dodam że lakier jest czerwony i ma mikro pęknięcia co wygląda jak wyschnięte jezioro. ps wczoraj napisałem takiego samego posta, ale został usunięty, przez reklamę mojej firmy w opisie. nie lepiej najpierw napisać wiadomość że coś jest nie tak, a dopiero potem usunąć? nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
Administrator Evo Posted August 18, 2011 Administrator Report Posted August 18, 2011 nie lepiej najpierw napisać wiadomość że coś jest nie tak, a dopiero potem usunąć? nie lepiej najpierw przeczytać regulamin, a potem zadawać pytania ?
Auto Shine Posted August 18, 2011 Author Report Posted August 18, 2011 "nie lepiej najpierw przeczytać regulamin, a potem zadawać pytania ?" ja chce się czegoś dowiedzieć, a narazie dowiaduje się że trzeba czytać regulamin, który bym przeczytał, jeszcze raz, nawet bez usuwania posta. jak widać co kraj to obyczaj... dzięk za pomoc
Mazder Posted August 18, 2011 Report Posted August 18, 2011 O ile mi wiadomo, to obyczaje na każdym forum w Polsce są bardzo podobne: czytamy regulamin, akceptujemy go, a potem ponosimy ewentualne konsekwencje wynikające z jego nieznajomości.
Auto Shine Posted August 18, 2011 Author Report Posted August 18, 2011 jeśli to będzie mi pomocne w dalszej części pracy nad monte carlo, to dzięki. za instrukcje. jak widać swój błąd naprawiłem. będę wdzięczny za informacje dotyczące lakierów metalizowanych jednowarstwowych.
spons Posted August 18, 2011 Report Posted August 18, 2011 Wklej moze jakies foty i napisz co chesz z tym lakierem zrobic, bo jak a razie to wiadomo ze go masz i ma pekniecia
Auto Shine Posted August 18, 2011 Author Report Posted August 18, 2011 kilka zdjęć z telefonu, zastanawiam się co zrobić po tym co jest opisane w ostatnim zdjęciu. pod słońce widać jeszcze lekkie spękanie lakieru, które jest nie do usunięcia z powdu grubości lakieru który przed przystąpieniem do pracy miał 45-35 micronów, a teraz ma 35-30. czym to najlepiej zamaskować? dodam że na codzień samochud stoii w garażu u kolekcjonera. maska kosztowała mnie 5 godzin pracy.
spons Posted August 19, 2011 Report Posted August 19, 2011 Nie wiele widac na tych fotach, ale jak rozumiem chodzi o to ze jeszcze nie zeszly zmatowienia a nie ma zbytnio juz z czego sciagac? Ten mat to ciagle rysy czy nie mozesz wyprowadzic powierzchni na polysk?
Griffe Posted August 21, 2011 Report Posted August 21, 2011 Zasadniczo lakieru metalizowanego jednowarstwowego sie nie stosuje, klar chroni i daje efekt polysku.
kanar Posted August 21, 2011 Report Posted August 21, 2011 jeśli Ktoś miał styczność z orginalnym kilkudziesięcioletnim lakierem jednowarstwowym maetalizowanym na amerykańskim samochodzie to będę wdzięczny za spostrzerzenia, dodam że lakier jest czerwony i ma mikro pęknięcia co wygląda jak wyschnięte jezioro. Nic z tym nie zrobisz, niczym nie zamaskujesz, miałem podobny przypadek na Buicku z lat '60-70, tylko ponowne malowanie usunie takie defekty. A darcie papierem przy tak małej powłoce może się źle skończyć.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now