t0mal0 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Jeszcze raz witam wszystkich. Chciałbym zapytać jak można poradzić sobie z klejącymi się miejscami na kopkpicie. Ma w kilku miejscach kokpitu plastik który klei się jak lizak i jest dość miękki. Do tej pory używałem do czyszczenia kokpitu SONAXa efekt matowy. Czy w takim przypadku można zastosować APC, nie zaszkodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 jak najbardziej możesz zacznij od stężenia 1:10, jak nie pomoże to zwiększaj obserwujący czy nic się nie dzieje z plastikami, najlepiej w jakimś mało widocznym miejscu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miskieusz Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Wtrącę się, bo mnie zastanawia jedna rzecz w APC, zawsze w relacjach widzę, że psikany jest wszędzie, a to przecież raczej jakaś mocna chemia...nie ma strachu? Nawet na głupich elementach gumowych w aucie? Nie ma ryzyka, że przez skład APC guma zacznie parcieć szybciej? To samo elementy zawieszenia? Sory, że lekki offtop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 miskieusz, Dlatego wszystko z wyczuciem, najpierw stosujesz delikatne stężenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bio Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 miskieusz, Mnie po apc 1:20 zmatowiły się uszczelki na dole szyby. PB Trim Restorer załatwił sprawę. Podejrzewam że apc poprostu wypłukało wcześniejsze dressingi. A elementy zawieszenia są narażana na dużo silniejszą chemię także wg. mnie nic się stać nie powinno Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Po APC 1:10 nielsena u mnie wszystkie plastiki robia sie szare ale sa wyczyszczone doglebnie. Na to PB NL a na uszczelki AG rubber cleaner czy tam restorer od Marka i jest tak jak w nowym aucie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek_ Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 To po apc VP nawet w 1:8 się nic nie dzieje, w pełni bezpieczne jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
embargo Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Potwierdzam po zastosowaniu apc nielsena 1:10 "wyblekły" kratki nawiewu , dobry dressing załatwia problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 To po apc VP nawet w 1:8 się nic nie dzieje, w pełni bezpieczne jest. Albo po prostu slabsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
miskieusz Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 Dzięki Pany. Tak się właśnie obawiam rezultatów, będę delikatnie próbował Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogo Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Chciałbym zapytać jak można poradzić sobie z klejącymi się miejscami na kopkpicie. dzisiaj spotkałem się z podobnym problemem w Toyocie Avensis z 2007r. - deska jakaś lepiąca APC VP w stężeniu 1:10 sobie z tym nie radziło (chyba że ten model tak ma ale raczej nie przypuszczam - raczej poprzedni właściciel używał jakiegoś świństwa do kokpitu) - macie jakieś inne pomysły ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now