Poirot Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Wg opisu Menzerna FG500 ma usuwać ślady po papierze 1200, z ciekawości przejechałem lakier papierem 2000 i było trochę roboty żeby pozbyć się śladów. Po papierze 2500, twarda gąbką + FG500 i też trzeba było zastosować mocny docisk żeby pojawiły się zadowalające efekty. Ile przejazdów może przewidywać producent, żeby pozbyć się śladów po papierze 1200?? Z mniejszymi gradacjami (<2000) papieru ktoś próbował jak to wygląda?
boro Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2011 FG500 z futrem po 1 przejeździe robił robotę po Papierze 2k i 2.5k
Xkem Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 A może jakiś kiepski papier... china...
maya Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 może trzeba więcej papierem popracować ?
SJake Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 też trzeba było zastosować mocny docisk żeby pojawiły się zadowalające efekty. No i sobie odpowiedziałeś
Poirot Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 SJake, przeczytaj całość a nie komentowanie części wyrwanej z kontekstu. Tak jak napisałem wcześniej, w jednym i drugim przypadku wymagało to długiej pracy i mocnego docisku, czyli efekty słabe.
SJake Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Poirot, dociskaj mocniej i kręc wyżej, robiąc wiecej przejazdów i kontroluj temperature panelu jak chcesz bawić się z mocniejszymi gradacjami. btw. Kto normalny poleruje i katuje po papierze 1200 - od tego powinno się zacząć Napisz może jak pracujesz - obroty, docisk i ilość przejazdów - powrózymy więcej... i najważniejsze, jaki to samochód i jaki lakier...
Poirot Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Lubię sprawdzać to co pisze producent. Żadna to na razie robota nie jest, tylko sprawdzanie możliwości. Ktoś kiedyś malował chyba pędzlem kawałek klapy bagażnika dlatego też zadziałałem papierem. Ostatecznie wyszło na gładko ale całej klapy nie chce mi się tak robić bo stracę kilka dni.
maya Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ja zmatowiłem błotnik papierem 1000 i wyprowadziłem FC+ na futrze bez zbędnego wysiłku, najlepiej zrobić 2500 wtedy jest najszybciej
Dark Knight Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Też się troszkę zawiodłem na Menzernie FG 500 + Papier 3M 2500 , pomimo futra i mocnego pada i 3 przejazdów nadal coś zostało , przy kombinacje Megsa 101 i futra po jednej sesji było lustro , widocznie taka natura tej pasty , ale świetnie nadaje się do zwykłej korekty bez udziału papieru
Tomasz KRK Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Przyznam, że trochę wprawy w wyprowadzaniu lakieru po papierze nabyłem. Szczególnie dużo głębokich rys wycinaliśmy ostatnio na twardych lakierach Audi. I zawsze Menzerna dawała radę. Różnica między Menzerna Fast Gloss 500 i porównywanym tutaj 3M Fast Cut+ (nie wiem jak z Meguiar's - nie używam) polega między innymi na tym, ze Menzerna nie wypełnia tak potwornie jak FC+ i dlatego może się wydawać, że 3M szybciej/łatwiej usuwa zmatowienia. FC+ pod tym względem jest bardzo zwodniczy i trzeba używać dużo IPA, żeby zobaczyć faktyczny stan zmatowień. Poza tym. Zamiast próbować wyciągnąć polerką zmatowienia po papierze 1000/1200 lepiej poprzecznie usuwać głębszy szlif drobniejszą gradacją i wykańczać maszyną i pastą dopiero po 2500/3000.
Poirot Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Testowałem dzisiaj kombinację papier 2500 + FG500 na innym lakierze. Poszło bardzo szybko i bez problemów. Nawet z bardzo twardą gąbką kilka przejazdów samą Menzerną FG500 daje efekt, który przeciętnego użytkownika wprowadzi w stan osłupienia i szoku.
Camel- Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Ja robiłem na swoim lakierze 2000 + FG500 i też nie było problemów. Pud Cutting a lakier jakiś DuPonta...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się