Skocz do zawartości

Renowacja skóry


SzaKal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zacząć się ,,bawić`` w renowację skóry, hmm od czego zacząć, co jest nie zbędne ??

Znalazłem parę interesujących mnie rzeczy ...

http://moto.allegro.pl/klinikaskory-pl- ... 79764.html

http://moto.allegro.pl/colourlock-samod ... 79829.html

Był ostatnio u nie przedstawiciel z APP i pokazywał mi zastaw do renowacje skóry za 1800 zł netto(kompletny)

 

Możę coś mi doradzicie bo jestem zielony w tym temacie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

To ma być zabawa, czy praca? :)

 

Trochę ciężko to opisać w kilku słowach.

Link, który wstawiłeś do zestawu colourlocka, to środki dla klienta indywidualnego.

Lini profesjonalnej nie oferujemy standardowo dla klienta indywidualnego.

 

 

Jeśli praca to potrzeba:

 

- pomieszczenia

- kompresor

- wyciąg

- maska

- pistolet lakierniczy

 

Do tego środki:

 

Na początek najdroższe zawsze są farby.

18 kolorów podstawowych z których mieszasz pozostałe kolory.

 

Najwięcej zużywasz zawsze białej czarnej i ochry potrzebnej do mieszania beżów.

Biała idzie praktycznie do wszystkiego. :)

 

Możesz kupić w mniejszych pojemnościach 250 ml, możesz przesłać próbki do wymieszania koloru, ale nie zawsze to zdaje egzamin. Czym szybciej nauczysz się mieszać tym lepiej.

 

 

Do tego wykończenia czyli top coaty. W cywilizowanych zestawach zwykle jest utwardzacz do tego i środki do przygotowywania powierzchni. (czyszczenie, odtłuszczanie)

 

Na końcu pasty naprawcze, kopiery lica, środki natłuszczające, odtłuszczające, zabezpieczające nici, szpachelki, termopasty i wiele wiele innych środków.

 

Kupowanie pełnego zestawu mija się z celem, bo części ze środków nie będziesz od razu używał. Części użyjesz raz na rok. Są jednak oferowane niezbędniki, czyli środki używane na co dzień. :-]