Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od 3 tygodni jestem posiadaczem VW Touarega.

Poprzedni właściciel nie był mistrzem dbania o auto a ponadto pracował na kopalni, wiec czujecie ten nalot i osad na aucie :(

Ale piszę w innej sprawie:

Założył mu dokładki od wersji Touarega KING-KONG (wiem nazwa rozbawia) które wyglądają nawet całkiem fajnie, ale sposób w jaki to zrobił mnie zabił.

Przykleił je na jakiś klei a szczeliny wypełnił jakiegoś rodzaju masą utwardzalną, coś jakby klejem do szyb lub silikonem i tego chce się pozbyć nie uszkadzając lakieru. Po tarciu paznokciem co nieco schodzi, ale paznokcie nie wytrzymują :kox:

Wygląda to tak:

b633a9cac633faddmed.jpg

086c9b718f05cdf4med.jpg

01563af0bc184bbemed.jpg

c84d2bf7fc41ed18med.jpg

 

Moje pytanie czy macie jakieś pomysły na pozbycie się tego, bez uszkadzania lakieru?

Pomóżcie koledzy bo trochę głupio z tą masą jeździć...

Opublikowano
Poprzedni właściciel nie był mistrzem dbania o auto a ponadto pracował na kopalni, wiec czujecie ten nalot i osad na aucie

 

Parkował pod ziemią? Nie rozumiem o jaki osad Ci chodzi? Sam parkuje przy kopalni i nic takiego nie ma.

 

Spróbuj tar&glue do usuniecia tego.

Opublikowano

Przy kopalni unosi się taki pył zawsze, chociażby z kominów. Nie pod ziemią nie parkował (chyba), ale powłoka lakiernicza przypomina papier bardziej papier ścierny niż "szkło".

Ale i z tym sobie poradzę, tylko najpierw chcę sie pozbyć tej masy, wypróbuję ten środek, chociaż myslałem na początku nad glinką, skoro z asfaltem sobie radzi to może i z tym sobie poradzi.

Opublikowano

Chcesz to całkowice usunąć?

Nie wiem jak wygląda fabryczny montaż tych nakładek w Touaregu, tzn. czy stykają się z błotnikiem, czy jest dodatkowo uszczelka jak w niektórych samochodach.

Ja bym zdemontował poszerzenia i usunął masę specjalnym gumowym kółkiem, następnie je prawidłowo spasował, albo dokupił ori uszczelki jeśli takie występują.

Opublikowano

Demontaż tych poszerzeń bedzie prawdopodobnie nie możliwe gdyż ten klej, masa czy jak to zwać ciężko schodzi na powierzchni dostępnej-czyli to co widać a tym bardziej nie będzie chciało to schodzić z miejsc pod nadkolami, innymi słowy nie bardzo widzę sposób na odklejenie ich całkowicie bez uszkadzania lakieru.

Plan jest taki aby usunąć tą warstwę kleju, która nie jako ma chyba stanowić uszczelnienie, czyli to co widać po zdjęciach i potem albo tak zostawić, bo pozostanie drobna szczelina (prawie jak ORI) lub z jakiejś strzykawki wprowadzić i wyrównać jakiś klej w tą szczelinę aby imitowała uszczelkę.

Opublikowano

Te dokładki to metal czy plastik ?

Jeśli to klej do szyb to ciężka sprawa. Jeśli coś innego to rozpuszczalnik nitro pomoże, tyle że na plastik nie można go stosować, a na lakierze lekki mat może Ci zrobić, który usuniesz nawet ręcznie ;)

Opublikowano

W Touaregu nie tylko te sierpy dokładane sa plastykowe ale i nadkola przednie - błotniki są z plastyku. Ot takie drogie plastykowe auto :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.