danielek. Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 Witam od jakiegos czasu przegladam dzial "pokaz swoj blask" wiec postanowilem wrzucic kilka fot z mojej pracy ktora nie byla planowana zdjecia raczej pogladowe,nie bylem przygotowany na foto relacje. Nie byla to profesjonalna robota po prostu chcialem doczyscic auto po jego kupnie Mam swiadomosc ze srodki ktorych uzywalem nie sa rewelacja ale i tak jestem zadowolony z efektu ktory przywrocil odrobine blasku. Do rzeczy pacjent : Seat Toledo 2001 rok Kolor:Srebrny Uzyte srodki: Pasta G3 Farcela Pasta 3M z czarnym korkiem Rozcieczalnik do zmycia kropek asfaltu z dolu drzwi Czarnidlo K2 urzyte do spodu zderzakow Wosk K2 Ultra Wax Jakis srodek no name do mycia felg. oto kilka fotek: Na pierwszy ogien poszly felgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirus_kamil Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Jak na amatorską prace to wyszła nieźle, choć bez halogenu nie można za bardzo stwierdzić. Na przyszłość pamiętaj żeby obkleić pędzelek Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Witam. No jak na domowe środki ładnie. Chyba kojarze kolegę z Ząbek Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Witam. No jak na domowe środki ładnie.Chyba kojarze kolegę z Ząbek Mozesz mnie kojarzyc z Sc.Pl ale nie z Zabek Bardziej okolice WWL he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Aha no sc.pl tam nie wchodze ale akurat obok pracy mam sąsiada identyczne toledo jak Twoje i też na WWL więc tak odrazu myślałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Aha no sc.pl tam nie wchodze ale akurat obok pracy mam sąsiada identyczne toledo jak Twoje i też na WWL więc tak odrazu myślałem Kiedys sie chyba udzielales na tym forum lub na centomazowsze?? Czy z kims cie pomylilem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Centomazowsze tak ale padło forum więc cóż. Czytaj dużo teraz tego forum i się ucza będzie lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Centomazowsze tak ale padło forum więc cóż. Czytaj dużo teraz tego forum i się ucza będzie lepiej Na cento rzadko zagladalem malo sie dzialo,ostatnio probowalem wejsc i wyswietlalo sie brak strony wiec sie domyslilem ze chyba padlo he he Na te forum nie pamietam jak trafilem ale spodobalo mi sie za sprawa tego dzialu ciekawie opisane prace i wszystko na miejscu mysle ze zostane tu na dluzej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justyna Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Na początek wyszło ok , teraz czytaj forum i dbaj o to auto jak należy Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 no jak widze pierwsze koty za ploty - zawsze to krok do lepszego wyglądu samochodu jak pisała Justyna czytaj, czytaj, czytaj,................... będzie coraz lepiej ps. teraz będę cię wyglądał na myjce przy dworkowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 no jak widze pierwsze koty za ploty - zawsze to krok do lepszego wyglądu samochodu jak pisała Justyna czytaj, czytaj, czytaj,................... będzie coraz lepiej ps. teraz będę cię wyglądał na myjce przy dworkowej Widze ze kolega tez na WWL ale jakos nigdy nie spodkalem bialem M5 Ale bede czujny jak waszka ha ha Jakie kosmetyki pomoga mi usunac takie mikro zadrapania na lakierze bezbarwnym?? http://allegro.pl/meguiars-ultimate-com ... 32212.html Cos takiego da rade? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4ciek Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 UC da radę :-) tylko się przyda coś na finish tego rozumiem, że masz polerkę rotacyjną? (w opisie pracy nad autem brakło tej informacji) swoją drogą - bardzo przyzwoita robota, felgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio3 Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 pozdrawiam kolegę z sc.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 UC da radę :-) tylko się przyda coś na finish tego rozumiem, że masz polerkę rotacyjną? (w opisie pracy nad autem brakło tej informacji) swoją drogą - bardzo przyzwoita robota, felgi Polerke mialem pozyczona nie orientuje sie sie czy to byla rotacyjna od niedawna siedze w temacie dopiero sie ucze,co proponujesz po tym uzyc ? Widac sporo osob jest tu Sc.Pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4ciek Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 nie mam doświadczenia, ale z lektury forum wiem, że możesz użyć np. FF3000 Menzerny, Ultrafina 3M, czy SSR1 Poorboys'a polecam lekturę działu Regeneracja / czyszczenie lakieru Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Fotograf ze mnie zaden ale mam nadzieje ze bedziecie wiedziec o co chodzi,patrzac pod slonce na calej powloce widoczne sa mikro ryski oktorych pisalem juz wczesniej [/img] Doradzcie jakich srodkow i jak ich uzywac aby to usunac?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Wyglądają jak niespolerowane rysy po papierze. Tu chyba coś mocniejszego będzie potrzebne. Swoją drogą kolega ma już czarny korek to po co proponować np. UC? Seat na pewno nie ma miękkiego lakieru więc dobrze operując można uzyskać tą pastą (a domyślam się, że to odpowiednik Extrafiny) dobry finisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Wyglądają jak niespolerowane rysy po papierze.Tu chyba coś mocniejszego będzie potrzebne. Swoją drogą kolega ma już czarny korek to po co proponować np. UC? Seat na pewno nie ma miękkiego lakieru więc dobrze operując można uzyskać tą pastą (a domyślam się, że to odpowiednik Extrafiny) dobry finisz. Te rysy wygladaja jak po myjni automatycznej i nie sa to rysy popiperze bo caly samochod w nich jest i sa one rownomierne i wysteouja tylko na lakierze bezbarwnym,polerke robilem powierzchniownie i nie patrzylem pod tak ostrym kontem wiec ich nie dostrzeglem Czy Uc bedzie lepsze od czarnego korka 3M do usuniecia tego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checio Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Czarny korek to pasta do finiszu, czyli usunięcia najdrobniejszych rysek, a do tych większych takich jak u Ciebie potrzebujesz czegoś mocniejszego. Pracowałeś fareclą, to bardziej agresywna pasta i powinna to zebrać przy odpowiedniej technice. A jak masz już dość doczyszczania kropek z całego auta przeżuć się na coś wygodniejszego np 3m czy manzerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Farcela mimo oklejenia auta tasma niesamowicie brudzi,przez to ze trzeba z nia pracowac na mokro. Czyszczenie po tej pascie nie nalezy do przyjemnej bo wchodzi w kazde zakamarki a po zaschnieciu jest trudna do usuniecia. Sprobuje czarnym korkiem przeleciec caly samochod moze to pomoze a jesli nie to bede dalej szukal odpowiedniego lekarstwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal1301 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Nie rób calego auta tylko sprawdz na jednym elemencie dzialanie czarnego korka, jak sie okaże za slaby to sie narobisz, a efekt bedzie marny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 Dupy nie urywa ale troche pomoze przedluzyc zywot mojej kierownicy Pacjent przed zabiegiem [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Poczatkowo bylem sceptycznie nastawiony do tej pasty ale po pierwszym tescie na nie widocznym skrawku bylem mile zaskoczony,na zdjeciach tego nie widac ale miejsca gdzie byly przetarcia prawie nie odrozniaja sie od reszty,polysk na calej powieszchni jest identyczny. Nalozylem 3 warstwy mysle ze tyle wystarczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel- Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Też u sieibe malowałem kierownicę, ale musze przyznać, że Tobie wyszło o stokroć lepiej. Swoją maluję co roku, ale już jest na granicy używalności i dobrej estetyki, więc trzeba się będzie za nową skórką rozejrzeć Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 Ja swojej nie malowalem tylko uzylem takiego oto specyfiku http://www.multirenowacja.pl/krem-do-re ... aphir.html Srodek jest koncetratem zywicy i bardzo mocnego pigmentu idealnie pokrywa wszelkiego rodzaju przetarcia i zadrapania,efekt ten to zaledwie 30 min,bo pomiedzy warstwami nalezy odczekac 10min,nie zostawia zadnych sladow na dloniach. Niemal natychmiast sie wchlania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Napisz po jakimś czasie jak się to trzyma Może się kiedyś przydać, a cena nie wielka a już inaczej wygląda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now