cubstone Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam, Dzisiaj otrzymałem przesyłkę z produktem G3 firmy Gtechniq. Na celowniku miałem kabinę prysznicową. Do oczyszczenia powierzchni użyłem AG Car Glass Polish. Sprawdził się dobrze, jednak kabina jest strasznie "przeżarta" od chemii bądź od samej twardej wody. W górnej części nie było problemów, ale od połowy cały czas czułem lekko chropowaty osad. Myślę, że tutaj tylko eksperymenty z glinką mogą pomóc, jednak nie posiadam takowej na stanie Praca z G3 była stosunkowo łatwa, jednak jest to moja pierwsza styczność z tym produktem i nie wiem za bardzo jak cały proces powinien przebiegać. W moim przypadku G3 nakładałem wacikami dodanymi do zestawu lekko je dociskając i wykonując koliste ruchy. "Zrobienie" całej kabiny zajęło mi jakieś 10-15 minut. Odczekałem kolejne 15 minut i starłem zaschniętą warstwę. Całość prezentowała się następująco: Po dwóch godzinach wróciłem na miejsce zbrodni i sprawdziłem działanie G3: W sumie jestem zadowolony, bo jest dużo lepiej niż przed zabiegiem. Jednak spodziewałem się, że jeszcze lepszego działania. Być może jest to kwestia lekko chropowatej powierzchni kabiny, być może lepiej będzie nałożyć drugą warstwę, nie wiem. Tutaj zwracam się z pytaniem do Mike'a z Gtechniq jak to powinno wyglądać? Zobaczymy jak z trwałością, dam znać za jakiś czas. Tymczasem dziękuję za uwagę i zapraszam do dyskusji
Xkem Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 A na szybe czołową w aucie planujesz nakładać? A cudów jak bym się nie spodziewał (i tak jest bardzo dobrze) w kabinie bo nie ma pędu powietrza
Administrator Evo Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Jak na moje oko to wszystko jest ok, małe krople zawsze będa zostawać po takim oprysku, gdyś lał ciągłym strumieniem wody to nic by nie zostało. A, i ciut za szybko polałeś szybe wodą, trzeba bylo poczekać dłużej po aplikacji
cubstone Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Xkem, Na szybę czołową kupiłem G1 Evo, No nie wiem, w instrukcji było napisane, żeby 2 godziny poczekać. Ja poczekałem nawet jakieś 2,5h.
Xkem Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 A jest sens nakładania G3 na G1? Jak by było więcej G1 w tej cenie to by można zrobić porównanie w kabinie obu, a tak trochę szkoda...
cubstone Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Xkem, Chyba mnie nie zrozumiałeś. W kabinie będę nakładał tylko G3, natomiast G1 kupiłem specjalnie do auta, czyli m.in. na szybę czołową
Xkem Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zrozumiałem pytam tylko tak poza tematem troche, i , że można sprawdzić G1 vs G3 w kabinie jak i na aucie 50:50
Gtechniq Mike Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2011 zwracam się z pytaniem do Mike'a z Gtechniq jak to powinno wyglądać? Tak jak zrobiłeś. Po 15 min od aplikacji wytrzeć osad, papierowym ręcznikiem (mikrofibra może zebrać jeszcze nie do końca związane cząsteczki G3 i efekt będzie słabszy). Przez 2 godziny od aplikacji unikać kontaktu z wodą, po 24 godzina proces wiązania dobiega końca. Im lepiej przygotowana powierzchnia, czysta i równa pod G3 tym lepsza trwałość i efekt. To co widzę na filmie wygląda dobrze, ale mam wrażenie że, miejscami spływające krople zwalniają - oznacza nie dotarty do końca G3 lub gorsze przygotowanie powierzchni pod G3. Na mojej kabinie pokrytej G3 zostaje mniej kropel ale to raczej kwestia jednolitego strumienia wody. Jeżeli masz możliwość zmiany strumienia to taki polecam na koniec do spłukania szyby, zostanie o wiele mniej kropel. Tak jak napisał EVO im bardziej rozpraszający oprysk tym więcej małych kropel zostanie, spłyną pod bardziej ciągłym, jednolitym strumieniem lub zostaną zostawiając mini osad który zniknie przy kolejnej kąpieli lub przetarty ręką.
cubstone Opublikowano 14 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Września 2011 Dzisiaj nałożyłem kolejną warstwę G3. Teraz jestem w 100% zadowolony z efektu Powierzchnię kabiny przygotowałem kolejno: - aktywna piana Cilit Bang do kabin prysznicowych, - płyn do szyb Clin, - IPA, Następnie nałożenie warstwy G3, odczekanie 20 minut i wytarcie do sucha. Po ośmiu godzinach przetestowałem produkt. Przepraszam za okropną jakość, kręcone kalkulatorem. Na szczęści efekt widoczny gołym okiem, nie trzeba się nadto wpatrywać
Gtechniq Mike Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2011 Dzisiaj nałożyłem kolejną warstwę G3. Teraz jestem w 100% zadowolony z efektu Powierzchnię kabiny przygotowałem kolejno: - aktywna piana Cilit Bang do kabin prysznicowych, - płyn do szyb Clin, - IPA, Następnie nałożenie warstwy G3, odczekanie 20 minut i wytarcie do sucha. Po ośmiu godzinach przetestowałem produkt. Przepraszam za okropną jakość, kręcone kalkulatorem. Na szczęści efekt widoczny gołym okiem, nie trzeba się nadto wpatrywać Dobre przygotowanie powierzchni to podstawa i kombinacja która zastosowałeś sprawdziła sie bardzo dobrze. Dodam tylko że dostępny jest G4 służący do przygotowania powierzchni. Jak wrażenia z posiadania powłoki Gtechniq G3 na kabinie prysznicowej ?
cubstone Opublikowano 27 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Września 2011 Gtechniq Mike, Jest nieźle, na pewno mniej trzeba o nią dbać. Po prysznicu zostaje w sumie para wodna i trochę kropelek. Przejazd ręcznikiem załatwia sprawę.
Checio Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Teraz wszystko działa jak należy ale wczoraj siedziałem i próbowałem i wyskakiwał błąd YOU TUBE 502 i nic poza tym. cubstone, a używałeś G1 na szybie czołowej ?
cubstone Opublikowano 30 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Checio, Właśnie wróciłem z garażu i m.in. zaaplikowałem G1 w autku. W sumie dziwnie mi się z nim pracowało, ale to może wina średniego przygotowania powierzchni lub zbyt długiego okresu między nałożeniem a starciem. Wydajność niezła, bo jeszcze trochę zostawiłem sobie na inny samochód. Na razie wyjeżdżam na weekend do szkoły do Wawy, więc w poniedziałek odpiszę, gdybyś miał jakieś pytania.
Checio Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 cubstone, napisz jak się sprawuje, najlepiej po deszcze , może być nawet sztuczny
cubstone Opublikowano 1 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 Jedyny minus jaki do tej pory zauważyłem to uciążliwe smugi widoczne pod słońce. Resztki wypocone przez noc usunąłem płynem i wycieraczkami, deszczu na razie brak. Jak wrócę z trasy, ewentualnie po myciu i zabawach z wodą powiem coś więcej
Checio Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 Super, czekam na wrażenia po deszczu
g.pajak Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Takie szybkie pytanko: Czy można na G1 nałożyć G3? Moja diabelska teoria jest taka, że chodzi mi po głowie połączenie trwałości G1 ze skutecznością G3. Jeżdżę dużo i nawet jak mi się G3 osłabi, powiedzmy po 10 000km (co dla mnie jest czasami po 1 - 2 miesiącach) to zawsze będzie jeszcze działał G1. Ktoś już może testował takie połączenie czy nie ma to większego sensu?
Alzak Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Chyba nastapila zmiana nazwy z G3 na G5 ...
g.pajak Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Chyba nastapila zmiana nazwy z G3 na G5 ...No faktycznie, byłem 2 godziny temu na stronie było jeszcze G3, teraz już G5 KLIK
Gtechniq Mike Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 Chyba nastapila zmiana nazwy z G3 na G5 ... 5tka za spostrzegawczość :-) Wyjaśnienie: zmiana nazwy nastąpiła z powodu obecność na rynku autokosmetyków produktu o takiej samej nazwie.
tukolarz Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2012 A co z tym kładzeniem G3/G5 na G1? To nie ma sensu. Użytkowałem i G1 i G3 na różnych samochodach- G1 nawet w mieście daje radę (czasami trzeba ruszyć wycieraczkami, ale jest lepiej niż bez nawet przy małych prędkościach). G3 lepiej odpycha kropelki (jak jest nowe na przedniej szybie- potem słabnie wraz z pracą wycieraczek, której się nie uniknie w mieście ), ale jakiejś ogromnej różnicy nie ma. G1 po kilku miesiącach w ogóle nie zdradzało śladów zmęczenia (brak różnicy między obszarem pracy wycieraczki a pozostałym na przedniej szybie). Moja rada- na przednią szybę (i tam gdzie pracują wycieraczki) nakładać G1 i ma się spokój na dłuuuugi czas . Pomijam tu aspekt wiązania się G3 z szybą, tam, gdzie wcześniej był położony G1 .
g.pajak Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 tukolarz, Dzięki za baaaardzo konkretną odpowiedz! No nic, skończy się G3 to zakupię G1
Draco Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 tukolarz, Dzięki za baaaardzo konkretną odpowiedz! No nic, skończy się G3 to zakupię G1 g.pajak jak u Ciebie zachowuje się G1, jakie są Twoje wrażenia z jego działania? Kupiłbyś go jeszcze raz?
michałoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 G3(G5) mam od lutego 2013 na bocznych szybach i ma się bardzo dobrze w wolnej chwili nagram film.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się