Skocz do zawartości

Kilka pytań - samochód po przejściach


Radzimił

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Ostatnio na podwórku pojawił się nowy domownik (no, może bardziej garażownik ;) )

Mercedes S350 W220.

Samochód w Polsce przejeździł rok, właściciel z Polski jak i pierwszy z Niemiec kompletnie o autko nie dbał.. Jest mnóstwo swirli, rys głębszych, mnóstwo odprysków, na lusterkach lakier jest totalnie utleniony, widać że samochód myty tylko na myjce..

Do tego dochodzi jeszcze jakże miła sprawa - hologramy, widać jak ktoś perfidnie przejechał go polerką, żeby się "błyszczał".. nic tylko pogratulować.

Po oględzinach w serwisie potwierdziło się to co zauważyłem przy zakupie.. maska malowana (na przodzie nawet schodzi podkład - chyba, nie znam się na tym :o ), dół błotnika i dół prawych przednich drzwi. Spisałem sobie grubości na poszczególnych elementach i zabieram się za kupno polerki :-] .

 

Ale... no właśnie musi być "ale" bo brak mi wiedzy. na masce jest tak jakby ten zjeżdżający kit, czy coś takiego i widać jakby coś się w 1 miejscu paliło na masce bo jest nienaruszone kółko a wokół przymatowiony lakier. Oczywiście trudno sobie to wszystko wyobrazić, dlatego też porobiłem zdjęcia.. niestety nie oddają do końca tragedii :wallbash:

Aha jeszcze coś. Alufelgi, bardzo stare, zjechane porosły dziwnymi bąblami ;P

 

No i to byłoby wszystko. Chciałbym prosić o rady jak sobie poradzić z tym całym badziewiem:

1. Maska kropka koło gwiazdy oraz "zjeżdżające coś" :P

2. Bąble na alufelgach

3. Prosiłbym o jakąś radę od osób, które miały do czynienia z w220, jak się tym lakierem zająć ;)

4. Czy do czarnego koloru lepiej wosk naturalny, czy też syntetyczny + politura, aby uzyskać głębie ? ;)

 

p8037941.jpg

p8037947.jpg

p8037949.jpg

p8037951.jpg

p8037952.jpg

p8037953.jpg

p8037960.jpg

p8037972.jpg

p8037973.jpg

p8037974.jpg

p8037975.jpg

p8037976.jpg

 

A tak lakierek wyglądać powinien i do tego dążył będę! :mrgreen:

 

p8037980.jpg