Jump to content

Seat Ibiza 2002 niebieska perła


wirus_kamil
 Share

Recommended Posts

Pacjent to Seat Ibiza 2002, kolor to niebieska perła z VW Golfa R32 (LB5R). Lakier położony jakieś 2 miesiące temu więc w stanie dość dobrym.

 

 

 

Użyte środki:

 

Mycie

Snow foam

Nielsen APC

Dodo Juice Born to be mild

Glinka Bilt Hamber Regular

Rękawica Washpuddel SV

Dwa wiadra

Pędzelki

 

Polerowanie

Na błotniku gdzie przez przypadek zarysowałem poszedł zestaw 3M

 

Zabezpiecznie

Black Hole

Victoria Concours Red Wax

Koła i opony

Meguiars Endurance

APC Nielsen

Dimmer

Collonite 476

Plastiki

Aerospace 303

Szyby

Meguiars Glass cleaner

4nano Premium Vision

Fotografie :

Auto przed myciem

detailing025.jpg

detailing028.jpg

detailing030.jpg

Stan lakieru przed( niestety nie mam halogenu więc za dużo nie widać)

detailing027.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Następnie auto spryskane połączeniem APC I aktywnej piany. Niestety nie posiadam lepszej pianownicy więc efekt mizerny

detailing031.jpg

 

detailing032.jpg

detailing033.jpg

 

Nastepnie całe auto zostało opłukane I umyte ( oczywiście na dwa wiadra)

detailing036.jpg

Wszystkie zakamarki zostały umyte pędzelkiem

detailing037.jpg

detailing038.jpg

 

detailing039.jpg

detailing050.jpg

detailing051.jpg

 

detailing054.jpg

detailing052.jpg

 

 

Auto zostało wyglinkowane ale jak widać na zdjęciach Glinka nie miała co zebrać

detailing040.jpg

 

detailing041.jpg

Tak wyglądała glinka po przejechaniu całego przodu

detailing042.jpg

Auto przygotowane do usuniecia rysy z błotnika którą zrobiłem przez przypadek ( nie widać na foto za bardzo)

detailing046.jpg

 

detailing047.jpg

detailing048.jpg

 

Z braku czasu polerowanie zakończyło się na tym jedynym elemencie, pewnie w przyszłości będzie całe auto.

Przyszedł czas na koła i nadkola.

detailing074.jpg

 

detailing075.jpg

 

 

detailing076.jpg

detailing059.jpg

 

detailing060.jpg

 

detailing061.jpg

Hamulce zostały rozkręcone, wyczyszczone i na nowo pomalowane.

detailing064.jpg

detailing065.jpg

detailing066.jpg

detailing067.jpg

 

detailing069.jpg

 

detailing071.jpg

 

Nadkola zostały zdemontowane, wyszorowane I zabezpieczone 303 Aerospace protectant

detailing012.jpg

 

Na koniec został nałożoby Black hole i wosk.

detailing057.jpg

detailing058.jpg

 

detailing082.jpg

 

detailing083.jpg

detailing077.jpg

 

detailing078.jpg

 

detailing080.jpg

 

detailing090.jpg

 

Pod słońce widać jeszcze swirle ale to przy kolejnym wolnym weekendzie będzie zabawa z polerką

Liczba zdjęć ograniczona bo nie było jakoś czasu i jakoś się zapominało. Jakość też mizerna chyba za bardzo skompresowałem fotki ( poźniej postaram się poprawić)

Dużo pracy przede mną ale wszystko po kolei :-)

Dodatkowo foto z prac gdzie uczyłem się używać polerki. Wykorzystałem niepotrzebny mi błotnik i do dzieła.

 

Stan przed :

detailing014.jpg

 

detailing015.jpg

 

detailing016.jpg

 

Stan po : ( aparat jakoś nie chciał łapać ostrości)

detailing022.jpg

 

detailing023.jpg

Link to comment
Share on other sites

Widać, że sporo pracy i efekt proporcjonalny do pracy :good: A i lakierek jak w bajce, zawsze miałem sentyment do niebieskich metaliców/perły ale jakoś nigdy nie moge kupic autka z tym lakierem tylko trafiją sie inne :-]:wallbash:

Link to comment
Share on other sites

wirus_kamil, ładnie wyszło. dlaczego nie pomalowałeś zacisków ham. skoro miałeś je już odkręcone?

Maru, pomalowałem je tylko na fotkach tego nie wodać :( Niebawem wrzucę kilka fotek jeszcze :) Czas mnie gonił i skręcałem auto zapominając o zdjęciach :oops:

Link to comment
Share on other sites

Jaka moc jak można spytać i czy 1.8t ? Bo powiem że icek bardzo pokaźny i efekt jak najbardziej :good:

1.9 tdi ~230-240/450

 

to powiem że szacun a jak z sterownością takiego potworka z przednim napędem ja miałem fabie rs z własnym programem na jakiś 160km to powiem że przód na zakrętach strasznie był pod sterowny

Link to comment
Share on other sites

Bardziej problem z ESP na 3 biegu nawet :-]

ESP odłączona całkowicie :-) A co do trakcji nie jest tak źle. Podstawa to dobre opony i da się śmigać :) A co do sterowności to jak w każdym aucie ;) Kwestia przyzwyczajenia się i ogarnięcia ;) Czasami są problemy ale staram się ćwiczyć :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.