wirus_kamil Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Pacjent to Seat Ibiza 2002, kolor to niebieska perła z VW Golfa R32 (LB5R). Lakier położony jakieś 2 miesiące temu więc w stanie dość dobrym. Użyte środki: Mycie Snow foam Nielsen APC Dodo Juice Born to be mild Glinka Bilt Hamber Regular Rękawica Washpuddel SV Dwa wiadra Pędzelki Polerowanie Na błotniku gdzie przez przypadek zarysowałem poszedł zestaw 3M Zabezpiecznie Black Hole Victoria Concours Red Wax Koła i opony Meguiars Endurance APC Nielsen Dimmer Collonite 476 Plastiki Aerospace 303 Szyby Meguiars Glass cleaner 4nano Premium Vision Fotografie : Auto przed myciem Stan lakieru przed( niestety nie mam halogenu więc za dużo nie widać) Uploaded with ImageShack.us Następnie auto spryskane połączeniem APC I aktywnej piany. Niestety nie posiadam lepszej pianownicy więc efekt mizerny Nastepnie całe auto zostało opłukane I umyte ( oczywiście na dwa wiadra) Wszystkie zakamarki zostały umyte pędzelkiem Auto zostało wyglinkowane ale jak widać na zdjęciach Glinka nie miała co zebrać Tak wyglądała glinka po przejechaniu całego przodu Auto przygotowane do usuniecia rysy z błotnika którą zrobiłem przez przypadek ( nie widać na foto za bardzo) Z braku czasu polerowanie zakończyło się na tym jedynym elemencie, pewnie w przyszłości będzie całe auto. Przyszedł czas na koła i nadkola. Hamulce zostały rozkręcone, wyczyszczone i na nowo pomalowane. Nadkola zostały zdemontowane, wyszorowane I zabezpieczone 303 Aerospace protectant Na koniec został nałożoby Black hole i wosk. Pod słońce widać jeszcze swirle ale to przy kolejnym wolnym weekendzie będzie zabawa z polerką Liczba zdjęć ograniczona bo nie było jakoś czasu i jakoś się zapominało. Jakość też mizerna chyba za bardzo skompresowałem fotki ( poźniej postaram się poprawić) Dużo pracy przede mną ale wszystko po kolei :-) Dodatkowo foto z prac gdzie uczyłem się używać polerki. Wykorzystałem niepotrzebny mi błotnik i do dzieła. Stan przed : Stan po : ( aparat jakoś nie chciał łapać ostrości)
ariello01 Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 Widać, że sporo pracy i efekt proporcjonalny do pracy A i lakierek jak w bajce, zawsze miałem sentyment do niebieskich metaliców/perły ale jakoś nigdy nie moge kupic autka z tym lakierem tylko trafiją sie inne
Camel- Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 Jeśli chodzi o zadbanie podwozia to pełen szacun Dla mnie to zawsze najgorsza robota (podnoszenie auta, odkręcanie kół, dźwiganie kół...).
spons Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 A mnie bedzie gadal zebym fotek nie robil Ibiz w Twoich rekach ladnie odzyla
Maru 123 Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 wirus_kamil, ładnie wyszło. dlaczego nie pomalowałeś zacisków ham. skoro miałeś je już odkręcone?
wirus_kamil Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 wirus_kamil, ładnie wyszło. dlaczego nie pomalowałeś zacisków ham. skoro miałeś je już odkręcone? Maru, pomalowałem je tylko na fotkach tego nie wodać Niebawem wrzucę kilka fotek jeszcze Czas mnie gonił i skręcałem auto zapominając o zdjęciach
miskieusz Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 Wszystko ładnie! Kolor rewelacja. Też miałem pytać, czy malowałeś zaciski;)
wirus_kamil Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 Nie czytaliście opisu bo napisałem Hamulce zostały rozkręcone, wyczyszczone i na nowo pomalowane. Dziwne to ale się ucieszyłem że spadł deszcz bo była okazja "złapać" kropelki
jmajka Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2011 Jaka moc jak można spytać i czy 1.8t ? Bo powiem że icek bardzo pokaźny i efekt jak najbardziej
wirus_kamil Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Jaka moc jak można spytać i czy 1.8t ? Bo powiem że icek bardzo pokaźny i efekt jak najbardziej 1.9 tdi ~230-240/450
jmajka Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Jaka moc jak można spytać i czy 1.8t ? Bo powiem że icek bardzo pokaźny i efekt jak najbardziej 1.9 tdi ~230-240/450 to powiem że szacun a jak z sterownością takiego potworka z przednim napędem ja miałem fabie rs z własnym programem na jakiś 160km to powiem że przód na zakrętach strasznie był pod sterowny
SZyBA Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Bardziej problem z ESP na 3 biegu nawet
wirus_kamil Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Bardziej problem z ESP na 3 biegu nawet ESP odłączona całkowicie :-) A co do trakcji nie jest tak źle. Podstawa to dobre opony i da się śmigać A co do sterowności to jak w każdym aucie Kwestia przyzwyczajenia się i ogarnięcia Czasami są problemy ale staram się ćwiczyć
jmajka Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Podstawa to dobre opony i da się śmigać P ZERO NERO zgadza się ? sam jej mam i nawet się sprawują ale jeszcze nie byłem na nich na torze więc ich nie chwalę puki co
kojak Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 To fabrycznie co to jest za silnik ? ARL ? I co zostało porobione,że ma teraz tyle koników ?
spons Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Fabrycznie ASV, swap na BLT + kilka modow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się