Majkelo Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Uff...ledwie żyję. Od trzech dni walczyłem z różowym Oplem taty. Auto totalnie zaniedbane, myte co jakiś czas purem (to płyn do naczyń głównie przyczynił się do zmiany koloru) albo na szczotkach ;] Auto niegdyś było czerwone i przywrócenie chociaż części koloru było moim wyzwaniem. Pacjent : Jak widać matowe i wyblakłe jest wszystko...Plastiki też wyglądają paskudnie. Zabrałem się za polerkę duetem UC + tricolor i pewnie w tym momencie już wiecie dlaczego ledwie żyję. W połowie roboty stwierdziłem, że kupuję maszynę polerską. Przy tej polerce czułem się jak w piekle. Udało się usunąć utlenienie, ale większość rys oczywiście zostało. Po polerce nałożyłem na samochód PB Black Hole i zabrałem się za plastiki: PB Trim Restorer spisał się na medal Po wszystkim auto wygląda tak: Nie była to jakaś profi robota, bo ciągle się uczę, ale rzeczywisty widok samochodu i rogal taty są bezcenne. Auto było: Myte Gold Classem Glinkowane BH Soft Polerowane UC + tricolor Pokryte glazem PB Black Hole Nawoskowane Megsem #16 Na opony poszedł Megs Hot Shine Tire Gel a na plastiki i uszczelki pokryte PB Trim Restorer Na koniec szyby umyte pianką Prestone i wsio!
k24 Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Auto odzyskało blask i kolor, to najważniejsze w tym wypadku - oby tata przestał korzystać z Pur'a
yesfan Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Podziwiam, ręczna robota przy takim mastodoncie musi być straszna. Warto kupić maszynę, tym bardziej, że nie jest to jakiś straszny wydatek.
Camel- Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Ty to ręcznie wszystko obleciałeś?!?!? W morde, wielki szacunek. Burnejka musi być malutki przy Tobie (chodzi o bary ).
Majkelo Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Auto odzyskało blask i kolor, to najważniejsze w tym wypadku - oby tata przestał korzystać z Pur'a Już go chyba naprostowałem Maszyna zdecydowanie się przyda muszę tylko coś wybrać, bo mam ciągłe dylematy Ty to ręcznie wszystko obleciałeś?!?!? W morde, wielki szacunek. Burnejka musi być malutki przy Tobie (chodzi o bary ). Wszystko ręcznie a ja cały jestem jak łydka Burneiki
Tygrysek3005 Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Szacunek za pracę włożoną w auto , ale tak jak pisałeś banan na twarzy taty bezcenny, warty każdej pracy
theOne Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Takie bydle z takim efektem ręcznie Wyszło naprawdę super
vanquisz Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Szalony Ale felgi tak średnio wyszły.
luksus Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Zabierz pura i po krzyku bo inaczej się cała praca szybko zmarnuje.. A robótka bardzo fajna.. Szacunek
Majkelo Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Cieszę się, że się wam podoba Następny będzie Auris Ale felgi tak średnio wyszły. Niestety auto jest wołem roboczym a felgi widocznie były średnio wytrzymałe. To czego nie doczyściłem to rdza na lakierze uszkodzonym od kamieni.
login Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Kolega musiał za młodu dużo rękę ćwiczyć aby dać teraz radę takim gabarytom. Gratulacje
npiotr Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 no naawet nawet wyszło. Felgi omaluj
jarekcrx Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 to nie od pura moim zdaniem. Mam dokładnie taką samą sytuacją z tym samym modelem i w tym samym kolorze. Zrobił się różowy a na pewno purem myty nie był (za to na szczotkach na pewno). Ja w swoim zrobiłem dotychczas maskę - popołudnie zleciało:) Ładnie kolor odżył, na pewno wpływ na to ma miękki lakier zastosowany w tym modelu. Próbowałem robić tym samym zestawem co Ty również auto marki Renault - zero efektu. Pytanko mam na koniec - ile Ci zeszło UC na całe autko i ile czasu dokładniej? Bo trzy dni dla jednego to 2 razy 5h a dla innego 3 razy 12. Gratuluje wytrwałości!
Moderator rychu Opublikowano 14 Lipca 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Zaczynam czytać relację, patrzę na fotkę jaka wielka fura a potem dochodzę to linijki: Zabrałem się za polerkę duetem UC + tricolor Ale efekt jest widoczny więc podziwiam kondycję Napisz jak PB TR po deszczu się zachowa, bo u mnie znika zostawiając zacieki...
zmstr Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Zaczynam czytać relację, patrzę na fotkę jaka wielka fura a potem dochodzę to linijki:Majkelo napisał/a: Zabrałem się za polerkę duetem UC + tricolor Miałem to samo To przecież tak jakby w taczkach rozrabiać cement na km betonowej drogi Dobra robota, tylko ja pomimo wołu roboczego, zrobiłbym coś z tymi felgami
SzaKal Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Ale chyba na dach zabrakło już sił ?
Majkelo Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 PB TR używam już od jakiegoś czasu i nie spływa. Zawsze natychmiast po nałożeniu wycieram zrobiony element, więc nie ma nadmiaru, który mógłby spłynąć Ale chyba na dach zabrakło już sił ? Muszę poprawić kawałek dachu nad szybą, ale reszta jest tak zagmatwana, że szkoda gadać. Coś dla miłośników kropelek
miskieusz Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Fajnie. Podziwiam za ilość namachania się ręką... Czyżbyś brał lekcje u pana Miyagi niczym karate kid?
michal55yh Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 Jestem pod wrażeniem, takie auto ręcznie... Teraz bicepsy pewnie niezłe masz
Majkelo Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 Dzięki wszystkim za miłe słowa Zdecydowałem się wreszcie na Silverstorma i mam nadzieję już nie powtarzać takiej zabawy w przyszłości Vivaro ciągle odczuwam, bo sobie przy nim spaliłem plecy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się