Jump to content

Mitsubishi Spacestar 2000r zielona butelka


Guest minetoo

Recommended Posts

Witam.

Jako że dawno nic nie robiłem bo już ponad tydzień, dzisiaj dopadłem taką żabę.

Projekt rozpocząłem w zasadzie blisko 3 tygodnie temu, oddałem w ręce mojego lakiernika maskę błotnik i zderzak prosząc o nie polerowanie.Posłuchał na szczęście.

Niestety autko ma bogatą przeszłość lakierniczopolerniczą mianowicie klaru już naprawdę niewiele co można zaobserwować w kilku miejscach dzięki przebiciom.

Jako że klaru mało a rys dużo (byle jakie mycie) korekta przeprowadzona z duszą na ramieniu :)

 

Materiały:

-3 kroki 3m pady i taśmy 3m

-Glinka BH

-Glass Sience na czołówce

-Colli 915

-Meg's Endurance opony

-PB Trim

 

Dodatkowo szyby spolerowane z waterspotów i lampy.

Zdjęcia 50/50 po zielonym korku.

 

zdjcie0605.jpg

zdjcie0606e.jpg

zdjcie0607.jpg

zdjcie0608.jpg

zdjcie0609v.jpg

zdjcie0611.jpg

zdjcie0612v.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zdjcie0614g.jpg

zdjcie0615a.jpg

zdjcie0616iz.jpg

zdjcie0617q.jpg

zdjcie0618u.jpg

zdjcie0619i.jpg

zdjcie0620o.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Poziom korekty

zdjcie0623v.jpg

 

 

Troszkę lepiej?

:)

Link to comment
Share on other sites

nooo jak na taki stan, i kłopoty z grubością lakieru to naprawdę jest super. :evil:

 

 

 

nie wiem dlaczego, jak mi wczoraj mówiłeś że to Mitsubishi to miałem wyobrażenie o krwistym czerwonym eclipsesie :ad:

Link to comment
Share on other sites

minetoo czy zostawiles tak te przebicia? pytam bo to chyba bedzie sie utleniać duuużo szybciej i za kilka miesiecy bedą placki. Po przebiciu to pewnie tylko lakiernik?

A btw to robiąc tyle aut nie myslałeś o mierniku?

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

gruby_RS, Przebicia póki co zapolerowane i tyle.To nie koniec prac przy tym miśku, jak tylko czas pozwoli to wkrótce polakieruje przedni zderzak ( to już raczej sam) i zajmę się wtedy przebiciami.Zamierzam położyć miejscowo klar zobaczymy jak wyjdzie,będzie brzydko to oddam na lakiernie :)

Co do miernika jak kiedyś wspomniałem jeden poległ już dawno a w ogóle mam takie zdanie że:

Skoro miernik pokazuje mi grubość wszystkiego ca znajduje się na panelu to skąd mam wiedzieć ile z całej wartości to klar?

Staram się bazować na obserwacji morki itp.Wiem to zapewne razi amatorszczyzną ale jeszcze nic nie zepsułem :)

Po za tym obserwując załamania światła na rysach też oceniam jak głęboko jest i ile przejazdów zrobić.

Ok teraz możesz mnie wyśmiać ;)

Link to comment
Share on other sites

Ok teraz możesz mnie wyśmiać ;)

 

:P A tak serio to zapytalem bo sam mam obawy jesli widze lakier inny niż fabryka, pył po pastach albo ogólnie nie wiem kto i co robil przedtem. Mysle że punktowe położenie klaru to sredni pomysł, ale może niech branża sie wypowie. U mnie temat miernika już jest "in progres" zawsze jest to jaks informacja. Nawet jesli element jest juz przelakierowany ponownie.

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Zamierzam położyć miejscowo klar zobaczymy jak wyjdzie,będzie brzydko to oddam na lakiernie :)
i na około rozcienczalnik do cieniowania ? nie lepiej cały element przymatowić i położyć klar ?
Link to comment
Share on other sites

może i po całym elemencie,fakt łatwiej nawet.

gruby_RS, jeśli kupisz takie cudio jak yukon wyżej wspomniał daj znać jak działa bo jestem sceptycznie nastawiony do tego :)

Link to comment
Share on other sites

Panowie czy takie przebicia lakieru bezbarwnego da się zauważyć na którejś z fotek ?

Wpatruje się i nic nie widzę... :?

minetoo, polerowałeś w takim słońcu ? Pasta nie zasychała zbyt szybko ?

Link to comment
Share on other sites

Adm, Przebicia tylko z bliska na zdjęciach nie widać jak auto wróci i nie zapomnę dodam fotki.

Schnięcie pasty eliminuję pracując na małych elementach.

Siła wieloletniego przyzwyczajenia,naturalne ostre światło sprawia że pracuje mi się najlepiej.Dodatkowo oczywiście oglądanie efektów pod halogenem.Ci co śledzą moje prace wiedzą że pracuję na zewnątrz kiedy tylko pogoda pozwala.Nowy garaż w budowie niestety to wymaga czasu i nakładów :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.