Skocz do zawartości

Mitsubishi Spacestar 2000r zielona butelka


Gość minetoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako że dawno nic nie robiłem bo już ponad tydzień, dzisiaj dopadłem taką żabę.

Projekt rozpocząłem w zasadzie blisko 3 tygodnie temu, oddałem w ręce mojego lakiernika maskę błotnik i zderzak prosząc o nie polerowanie.Posłuchał na szczęście.

Niestety autko ma bogatą przeszłość lakierniczopolerniczą mianowicie klaru już naprawdę niewiele co można zaobserwować w kilku miejscach dzięki przebiciom.

Jako że klaru mało a rys dużo (byle jakie mycie) korekta przeprowadzona z duszą na ramieniu :)

 

Materiały:

-3 kroki 3m pady i taśmy 3m

-Glinka BH

-Glass Sience na czołówce

-Colli 915

-Meg's Endurance opony

-PB Trim

 

Dodatkowo szyby spolerowane z waterspotów i lampy.

Zdjęcia 50/50 po zielonym korku.

 

zdjcie0605.jpg

zdjcie0606e.jpg

zdjcie0607.jpg

zdjcie0608.jpg

zdjcie0609v.jpg

zdjcie0611.jpg

zdjcie0612v.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zdjcie0614g.jpg

zdjcie0615a.jpg

zdjcie0616iz.jpg

zdjcie0617q.jpg

zdjcie0618u.jpg

zdjcie0619i.jpg

zdjcie0620o.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Poziom korekty

zdjcie0623v.jpg

 

 

Troszkę lepiej?

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruby_RS, Przebicia póki co zapolerowane i tyle.To nie koniec prac przy tym miśku, jak tylko czas pozwoli to wkrótce polakieruje przedni zderzak ( to już raczej sam) i zajmę się wtedy przebiciami.Zamierzam położyć miejscowo klar zobaczymy jak wyjdzie,będzie brzydko to oddam na lakiernie :)

Co do miernika jak kiedyś wspomniałem jeden poległ już dawno a w ogóle mam takie zdanie że:

Skoro miernik pokazuje mi grubość wszystkiego ca znajduje się na panelu to skąd mam wiedzieć ile z całej wartości to klar?

Staram się bazować na obserwacji morki itp.Wiem to zapewne razi amatorszczyzną ale jeszcze nic nie zepsułem :)

Po za tym obserwując załamania światła na rysach też oceniam jak głęboko jest i ile przejazdów zrobić.

Ok teraz możesz mnie wyśmiać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok teraz możesz mnie wyśmiać ;)

 

:P A tak serio to zapytalem bo sam mam obawy jesli widze lakier inny niż fabryka, pył po pastach albo ogólnie nie wiem kto i co robil przedtem. Mysle że punktowe położenie klaru to sredni pomysł, ale może niech branża sie wypowie. U mnie temat miernika już jest "in progres" zawsze jest to jaks informacja. Nawet jesli element jest juz przelakierowany ponownie.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam położyć miejscowo klar zobaczymy jak wyjdzie,będzie brzydko to oddam na lakiernie :)
i na około rozcienczalnik do cieniowania ? nie lepiej cały element przymatowić i położyć klar ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy takie przebicia lakieru bezbarwnego da się zauważyć na którejś z fotek ?

Wpatruje się i nic nie widzę... :?

minetoo, polerowałeś w takim słońcu ? Pasta nie zasychała zbyt szybko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adm, Przebicia tylko z bliska na zdjęciach nie widać jak auto wróci i nie zapomnę dodam fotki.

Schnięcie pasty eliminuję pracując na małych elementach.

Siła wieloletniego przyzwyczajenia,naturalne ostre światło sprawia że pracuje mi się najlepiej.Dodatkowo oczywiście oglądanie efektów pod halogenem.Ci co śledzą moje prace wiedzą że pracuję na zewnątrz kiedy tylko pogoda pozwala.Nowy garaż w budowie niestety to wymaga czasu i nakładów :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.