Gość Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2011 Witam. Jako że dawno nic nie robiłem bo już ponad tydzień, dzisiaj dopadłem taką żabę. Projekt rozpocząłem w zasadzie blisko 3 tygodnie temu, oddałem w ręce mojego lakiernika maskę błotnik i zderzak prosząc o nie polerowanie.Posłuchał na szczęście. Niestety autko ma bogatą przeszłość lakierniczopolerniczą mianowicie klaru już naprawdę niewiele co można zaobserwować w kilku miejscach dzięki przebiciom. Jako że klaru mało a rys dużo (byle jakie mycie) korekta przeprowadzona z duszą na ramieniu Materiały: -3 kroki 3m pady i taśmy 3m -Glinka BH -Glass Sience na czołówce -Colli 915 -Meg's Endurance opony -PB Trim Dodatkowo szyby spolerowane z waterspotów i lampy. Zdjęcia 50/50 po zielonym korku. Poziom korekty Troszkę lepiej?
dzinkins Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2011 coś tam lepiej a widząc stan lakieru to na pewno nie było łatwo i jeszcze trochę brakuje Ważne że bez względu na stan samochodu dbasz o niego jak możesz
MyszaKr Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 nooo jak na taki stan, i kłopoty z grubością lakieru to naprawdę jest super. nie wiem dlaczego, jak mi wczoraj mówiłeś że to Mitsubishi to miałem wyobrażenie o krwistym czerwonym eclipsesie
Gość Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 MyszaKr, heh chciałbym A na tym jak zobaczyłem te przebicia to myślałem że już po robocie ale jakoś się udało
gruby_RS Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 minetoo czy zostawiles tak te przebicia? pytam bo to chyba bedzie sie utleniać duuużo szybciej i za kilka miesiecy bedą placki. Po przebiciu to pewnie tylko lakiernik? A btw to robiąc tyle aut nie myslałeś o mierniku? Pozdro
Gość Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 gruby_RS, Przebicia póki co zapolerowane i tyle.To nie koniec prac przy tym miśku, jak tylko czas pozwoli to wkrótce polakieruje przedni zderzak ( to już raczej sam) i zajmę się wtedy przebiciami.Zamierzam położyć miejscowo klar zobaczymy jak wyjdzie,będzie brzydko to oddam na lakiernie Co do miernika jak kiedyś wspomniałem jeden poległ już dawno a w ogóle mam takie zdanie że: Skoro miernik pokazuje mi grubość wszystkiego ca znajduje się na panelu to skąd mam wiedzieć ile z całej wartości to klar? Staram się bazować na obserwacji morki itp.Wiem to zapewne razi amatorszczyzną ale jeszcze nic nie zepsułem Po za tym obserwując załamania światła na rysach też oceniam jak głęboko jest i ile przejazdów zrobić. Ok teraz możesz mnie wyśmiać
yukon Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 jeżeli kupisz porządny miernik to zmierzy poszczególne warstwy.
gruby_RS Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 Ok teraz możesz mnie wyśmiać A tak serio to zapytalem bo sam mam obawy jesli widze lakier inny niż fabryka, pył po pastach albo ogólnie nie wiem kto i co robil przedtem. Mysle że punktowe położenie klaru to sredni pomysł, ale może niech branża sie wypowie. U mnie temat miernika już jest "in progres" zawsze jest to jaks informacja. Nawet jesli element jest juz przelakierowany ponownie. Pozdro
maya Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 Zamierzam położyć miejscowo klar zobaczymy jak wyjdzie,będzie brzydko to oddam na lakiernie i na około rozcienczalnik do cieniowania ? nie lepiej cały element przymatowić i położyć klar ?
Gość Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 może i po całym elemencie,fakt łatwiej nawet. gruby_RS, jeśli kupisz takie cudio jak yukon wyżej wspomniał daj znać jak działa bo jestem sceptycznie nastawiony do tego
Gość Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 Panowie czy takie przebicia lakieru bezbarwnego da się zauważyć na którejś z fotek ? Wpatruje się i nic nie widzę... minetoo, polerowałeś w takim słońcu ? Pasta nie zasychała zbyt szybko ?
Gość Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 Adm, Przebicia tylko z bliska na zdjęciach nie widać jak auto wróci i nie zapomnę dodam fotki. Schnięcie pasty eliminuję pracując na małych elementach. Siła wieloletniego przyzwyczajenia,naturalne ostre światło sprawia że pracuje mi się najlepiej.Dodatkowo oczywiście oglądanie efektów pod halogenem.Ci co śledzą moje prace wiedzą że pracuję na zewnątrz kiedy tylko pogoda pozwala.Nowy garaż w budowie niestety to wymaga czasu i nakładów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się