Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wiosna przyszła także jest update.

 

W śniegu i soli auto nie jeździ, ale trzeba było założyć ori stalówki na ten czas.

 

SDC14282-1.jpg

 

Wczoraj przyszła zmiana na letnie koła. W międzyczasie wpadły nowe opony, TOYO R1R w rozmiarze 195/50/15. Po założeniu ich na felgi, trzeba było przygotować ten zestaw ;)

 

Felgi i opony dokładnie wyczyszczone APC, potem IPA na felgi i Colli 476.

 

Na oponach dressing Migliore.

 

SDC14276-1.jpg

 

SDC14277-1.jpg

 

SDC14281.jpg

 

SDC14278.jpg

 

SDC14272-1.jpg

 

SDC14270-1.jpg

 

Nakrętki również wyczyszczone APC i nałożony Colli 476.

 

SDC14268-1.jpg

 

Piasty i szpilki oczyszczone:

 

SDC14319-1.jpg

 

Smar miedziany:

 

SDC14321-1.jpg

 

I gotowe :D

 

SDC14323-1.jpg

 

SDC14329-1.jpg

 

SDC14331-1.jpg

 

SDC14336-1.jpg

 

SDC14335-1.jpg

 

Nadkola przybrudzone, bo jeszcze nie mam warunków do umycia.

Opublikowano
Wiosna przyszła także jest update.

A gdzie nowy/kolejny filmik? Synek w ramach oglądania bajek często wybiera "tę o Hondzie" - może wypuścicie coś dla najmłodszych fanów... :good:

Opublikowano

szpilki też smarowałeś miedzianym czy tylko miejsce przylegania felgi do piasty?

Opublikowano

Piękny rexik :good:

ale ambery szpecą moim zdaniem. piękna seryjka by była, gdyby wjechały oem postoje.

Latasz gdzieś na torze, że taka opona?

Opublikowano

Na zdjęciach tego nie widać, ale mam niewielkie ogniska korozji. I chciałbym to SKUTECZNIE usunąć. Bez spawania, wycinania, bo takiej potrzeby nie ma. Ale chciałbym zrobić to naprawdę dobrze, więc mógłby mi ktoś pomóc w tym temacie?

 

Wiem, że najpierw trzeba pozbyć się całkowicie rdzy.. ale co potem? Co po kolei nakładać, żeby mi nie wyszło to spowrotem lub nie kisiło się pod tymi specyfikami? Bardzo bym prosił o pomoc z podaniem konkretnych nazw lub najlepiej produktów (może być na PW). Bo jest tego dużo, a wiadomo, że większość to pic na wodę. Zależy mi na tym, aby kupić to w małych opakowaniach. Kilku, kilkuset mililitrowych zamiast wielkich baniaków. Bardzo, bardzo byłbym wdzięczny.

 

A gdzie nowy/kolejny filmik? Synek w ramach oglądania bajek często wybiera "tę o Hondzie" - może wypuścicie coś dla najmłodszych fanów... :good:

 

Mam nadzieję, że za jakiś dłuższy czas coś się pojawi w tym temacie ;)

 

szpilki też smarowałeś miedzianym czy tylko miejsce przylegania felgi do piasty?

 

Szpilki też.

 

Piękny rexik :good:

ale ambery szpecą moim zdaniem. piękna seryjka by była, gdyby wjechały oem postoje.

Latasz gdzieś na torze, że taka opona?

 

Ambery wg. mnie nadają charakteru. Na początku miałem mieszane uczucia, ale teraz już ich nie zdejmę, bo mi się podobają.

 

Po torze nie latam. Chciałbym, ale nie ma gdzie. Przyczepności nigdy za wiele, a mam nadzieję, że przy uda mi się gdzieś zawitać na jakąś pojeżdżawkę.

Opublikowano

gruby_RS, chociaż jeden sprzymierzeniec :D Bo wszyscy inni się śmieją i łapią za głowę :(

 

koza, R1R założyłem dopiero wczoraj. Dość chłodno i w pewnym momencie zrobiło się wilgotno, więc wstrzymam się z oceną. Poza tym, czy istnieje coś takiego, że opona musi troszkę przejeździć zanim zacznie dobrze kleić? Odnośnie tego typu opon oczywiście.

Opublikowano

koza, R1R założyłem dopiero wczoraj. Dość chłodno i w pewnym momencie zrobiło się wilgotno, więc wstrzymam się z oceną. Poza tym, czy istnieje coś takiego, że opona musi troszkę przejeździć zanim zacznie dobrze kleić? Odnośnie tego typu opon oczywiście

 

W sensie rozgrzać ją ? Jak ja trochę potestujesz, napisz jak Ci się jeździ na nich.

Opublikowano

Fancivi, dzięki, o to mi chodziło. Doczekać się już nie mogę :kox:

 

Gdyby ktoś szukał NOWYCH R1R w rozmiarze 195/55/15 lub 205/50/15 to piszcie PW. Taniej się nie da ;)

 

A co co rdzy i jej usunięcia o czym pisałem wcześniej nikt nie pomoże? :cry:

Opublikowano

Ja mogę polecić Ci olivę - farby jachtowe, sprawdzone np. na terenówkach na ramach:

Czyścisz do czystego metalu,

- później czyścik Oliva cleaner (odtłuszczenie)

- OLIVA Podkład Epirust Alu-Steel Primer

i na to:

- szpachla w dziury jak trzeba wyrównać powierzchnię + akryl (baza w kolorze auta) + clar

lub

- Oliva emapur (jest kilka kolorów do wyboru), farba poliuretanowa

- Oliva Epinox - szary chyba tylko, baaaardzo odporna na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne, stosuje się do malowania ładowni chyba, ja robiłem nadkola, progi od spodu itd....;)

Stosowałem, zajebiste, trwałe, odporne nawet na zarysowania, podstawa to jednak dobrze wyczyścić blachę.

 

Nie stosuj żadnego syfu typu brunoxy, itp.....to jest na chwilę rok/dwa i dalej ruda wyjdzie, po Olivi mam spokój kilka lat na podwoziu np. a jeżdżę w zimie

 

Jeden minus - nie ma małych opakowań, ale cena nie zabija, kilkadziesiąt zł za puszkę.

Opublikowano

Ten CRX jest dla mnie nieziemsko ładny no i ma najfajniejszy kolor jaki w nim był (oczywiście według mnie) :):) Fajnie że są jeszcze zadbane :good::good:

Opublikowano
OLIVA Podkład Epirust Alu-Steel Primer
to jest podkład epoksydowy ile musi schnąć i w jakich warunkach ? masz porównanie do środka fertan ?
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.