Jump to content

Uparty Pasek


chudy1987d
 Share

Recommended Posts

Potrzebuje pomocy w sprawie rys widocznych na zdjęciach. Za nic w świecie nie mogę sobie z nimi poradzić. Do polerki używam dasa 6 + menzarna fg500+sf4000 + biały pad flexi i żółty. Czy spróbować futra?

Poleruje następującą techniką:

Dwie, trzy krople fg500 na ok 40x40 cm, rozprowadzenie pasty na 3 potem 4 ze średnim dociskiem i na koniec 5-6 i wykończenie na 4. Nawet z dużym dociskiem nie chcą te rysy się ruszyć.

Pomóżcie. Może coś robię nie tak.

5.jpg.c14f82783bcb8e06f0d136bdfb7608ce.jpg

4.jpg.37f7c4c93d5cb9dd6d1db47123494f67.jpg

3.jpg.d392df779668a00da24103abc9397851.jpg

2.jpg.e24d5d9770237a7e2b5f729728787016.jpg

1.jpg.5a1e29a757e3e8e2c77c20a70524087e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak na tej ostatniej fotce to już popękany lakier. zapewne właściciel używał zderzaka jako spocznik :) ogólnie na całym samochodzie jest dużo poprzecznych rys. swirle poschodziły a poprzeczne nie dały rade. wygląda to tak jakby biały pad nie dawał rady ( przypominam że dociskałem miejscami dość mocna i nic). czy futro znajdzie tu zastosowanie czy odrazu do papieru przejść, jeśli papierem to jakim?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym od razu wzial papier. 2500 2000 1500 mniejszych nie bierz. Oczywiscie wszystko na mokro. Najpierw zacznij 2500 i zobacz jaki bedzie efekt. Ale tego co jest na ostatnim zdjeciu to i tak raczej nie usuniesz zostanie chyba tylko malowanie. Ewentualnie moze Ci sie uda zaokraglic krawedzie zeby nie rzucalo se to az tak w oczy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.