Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, witam

Od kilku lat na moim podwórku gości poczciwy Fiat 125P z 1987r. Jednak przez cały ten okres został on tylko raz odkurzony zaraz po zakupie i.... tyle. Kilka dni temu wpadłem na pomysł, że przyda mu się mała regeneracja. Zająłem się tylko wnętrzem, ponieważ nie mam jeszcze maszyny żeby działać przy lakierze, a po ostatniej próbie ręcznej polerki na innym samochodzie wiem, że w ten sposób nic nie zdziałam. Poza tym autko i tak musi niedługo wylądować u lakiernika na drobne poprawki trochę widoczne na poniższych zdjęciach.

 

Edit:

Wszystkie zdjęcia zostały usunięte z serwera, na dysku została mi tylko garstka, więc je zamieszczę:

 

ssa44790.jpg

 

ssa44791.jpg

 

ssa44794.jpg

 

ssa44800.jpg

 

ssa44805.jpg

 

ssa44812.jpg

 

ssa44815.jpg

 

ssa44829.jpg

 

ssa44831.jpg

 

ssa44821.jpg

 

ssa44822.jpg

 

ssa44860.jpg

 

ssa44806.jpg

 

ssa44808.jpg

 

ssa44809.jpg

 

ssa44834.jpg

 

ssa44835.jpg

 

ssa44859.jpg

 

ssa44861.jpg

 

ssa44858.jpg

 

ssa44820.jpg

 

ssa44857.jpg

 

ssa44823.jpg

 

ssa44842.jpg

 

ssa44846.jpg

 

ssa44847.jpg

 

ssa44852.jpg

 

ssa44828.jpg

 

ssa44854.jpg

 

To by było na tyle. Nie ma niestety zdjęć "przed". 50/50 jest robione już po AG Interior Shampoo.

 

Proszę o opinie, oraz przepraszam za zamieszanie.

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

chciałbym zobaczyć na zdjęciach całe auto, mam sentyment bo miałem taki sam rocznik tylko że w żółtym kolorze, powodzenia i czekamy na fotki

Opublikowano

Camel- Będzie jeszcze raz zakonserwowane, ale już z głową. :) Ale najpierw wizyta u lakiernika, bo miejscami już cienko z lakierem i wkrada się rdza.

Opublikowano

Może trochę o produktach.

- APC Clean All,

- AG Interior Shampoo,

- Biały Jeleń do podsufitki,

- dressing AG Vinyl & Rubber Care

Opublikowano

cubstone, powrzucaj normalnie zdjęcia ,a nie tylko linki.

Temat wydaje mi się bardzo ciekawy przynajmniej dla mnie ,ale te linki odrażają bo sądzę ,że nie każdemu się chce klikać na te linki ,tylko wolałby oglądać wklejone foty :)

Opublikowano

Ta folia na dywanie koło konsoli środkowej i na dywanie koło nóg pasażera to z fabryki ??

Fiacik zadbany w środku ,nawet oryginalne dywaniki gumowe nie powycierane :) ,siedzenia też w super stanie :) .Zdziwiłem się ,że fiaty miały tak ładne siedzenia .

Dobra praca :-]

Opublikowano

To ładny rodzynek :) ja też mam sentyment do tego auta ,ponieważ mój Ojciec miał kilka 125p i nawet jednego z silnikiem od mirafiori 2.0 .

Oglądając fotki w twoim temacie człowiek przenosi się do innej epoki ;)

Czekam z ciekawością na dalsze prace przy fiaciku :)

Opublikowano

Fajne odswiezenie wnętrza :) , po nałożeniu dressingu plastiki wygladają o wiele lepiej :good: . Dużo zeszło ci AG interior shampoo , pytam bo planuje wyprać całe wnętrze w aucie i nie wiem czy 500ML mi starczy :D

Opublikowano

Bardzo, bardzo przyjemnie sie ogląda. Wracaja wspomnienia... benzyna po 1.6 zł/litr, za składkową dyche gasła rezerwa i bujalismy sie z kolegami po wioskach całą sobote z bardzo zimnymi łokciami. To że na "żwirówce" zawracanie przebiegało "na raz" nie trzeba chyba tłumaczyć. Klimatu dodawał eurodance (SZyBA dzieki za plyte - wehikuł czasu normalnie) z kaseciaka przewijajacego tylko do przodu, ktory napędzał głośniki z migającymi kolorowymi diodami, zapożyczone z "jaminika" kupionego na targu. Oddałbym wszystko żeby miec znowu 17 lat i wrocić do tamtych czasów. Dbaj i szanuj Fiata :good:

Opublikowano

Niespodzianka! Znalazło się jeszcze trochę fotek samych szczelin. Oto i one:

 

ssa44709.jpg

 

ssa44710.jpg

 

ssa44711k.jpg

 

ssa44712.jpg

 

ssa44713.jpg

 

ssa44720.jpg

 

ssa44719.jpg

 

ssa44718.jpg

 

ssa44717a.jpg

 

ssa44716.jpg

 

ssa44715.jpg

 

ssa44721.jpg

 

ssa44722.jpg

 

ssa44714.jpg

 

ssa44724.jpg

 

ssa44727.jpg

 

ssa44728.jpg

 

ssa44725.jpg

 

ssa44726q.jpg

 

ssa44735.jpg

 

ssa44734.jpg

 

Mój pomocnik zrobił sobie chwilową przerwę:

 

ssa44733.jpg

 

ssa44732.jpg

 

ssa44731.jpg

 

ssa44730.jpg

 

ssa44729.jpg

 

ssa44736.jpg

 

ssa44737.jpg

 

ssa44738.jpg

 

ssa44741.jpg

 

ssa44742.jpg

 

ssa44743.jpg

 

ssa44739.jpg

 

ssa44740.jpg

 

ssa44747.jpg

 

ssa44746.jpg

 

ssa44745.jpg

 

ssa44744.jpg

 

ssa44750.jpg

 

ssa44751.jpg

 

ssa44753.jpg

 

 

Łatwo nie było, ale większość się usunęła. Te wżery da się usunąć benzyną lub nitrem, ale niestety razem z lakierem :/

 

Dodatkowo znalazłem jeszcze kilka fotek przed pracą:

 

ssa44767.jpg

 

ssa44769.jpg

 

ssa44768.jpg

 

ssa44765.jpg

 

ssa44763.jpg

 

Aha, jeszcze przeleciałem uszczelki i listwy zewnętrzne pędzelkiem z APC, bo do tej pory przy każdym myciu wylatywały zawsze jakieś paprochy z zakamarków.

 

ssa44749d.jpg

 

ssa44748.jpg

 

No, to teraz czekam na ładną pogodę i jazda z komorą silnika :evil:

Opublikowano

Autko na prawde robi wrażenie...robotka tez :good:

Najbardziej podoba mi sie porpawa wneki od wlewu paliwa....tam zapewne były jeszcze resztki benzyny z lata 80tych :lol::D

Opublikowano

Czekam na rozwój tematu, być może zmotywujesz mnie do pracy przy moim kredensie... :) rocznik 83, 1.5 C :D

Opublikowano

gruby projekt.

Zrób go jak najlepiej potrafisz, zakonserwuj i zamknij w szopie.

za 10-20 latek będziesz bogaty.

Opublikowano

Dzisiaj powalczyłem z bagażnikiem, ale podjęliśmy z tatą decyzję, że nie ma będziemy robić na tip top (tzn. wizyta u lakiernika i cała komora bagażnika do malowania- bo tylko w ten sposób uzyska się idealny efekt), tylko zrobię ręcznie co dam radę i koniec. Na to w najbliższym czasie pójdzie już położony z głową konserwant.

 

Bagażnik okazał się bardzo mocnym przeciwnikiem, wszystkie pozostałości po konserwancie są już absolutnie wżarte w lakier i pomóc może tu tylko benzyna lub nitro, ale wtedy nie będzie śladu również po lakierze... Ogólnie jestem trochę wkurzony na ten brązowy specyfik i kogoś kto go nakładał gdzie popadło. Choć z drugiej strony może właśnie dzięki niemu blacha jest w tak dobrej kondycji.

 

Dobra, wystarczy tego gadania. Czas na kilka zdjęć z dzisiejszej pracy (często przerywanej ze względu na pogodę :evil: ) Jutro biorę się za silnik, a tam sytuacja wygląda jeszcze ciekawiej :-]

 

ssa44871.jpg

 

ssa44872.jpg

 

ssa44873.jpg

 

ssa44874.jpg

 

ssa44882.jpg

 

ssa44875.jpg

 

ssa44876.jpg

 

ssa44877.jpg

 

ssa44878.jpg

 

ssa44885.jpg

 

ssa44886.jpg

 

ssa44883.jpg

 

ssa44887g.jpg

 

ssa44888.jpg

 

ssa44891.jpg

 

ssa44890.jpg

 

ssa44889.jpg

 

 

Teraz dopiero sobie uświadomiłem, że zrobiłem trochę za mało zdjęć "po". Ale spokojnie, jutro trochę docykam.

Opublikowano

Zmywacz silikonowy pewnie dał by radę lub benzyna ekstrakcyjna (bezpieczna dla lakieru) a zastanawia mnie po co ściągać jednak konserwację z auta które w tych miejscach idzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.