Jump to content

Recommended Posts

Posted

Passat znajomego , praktycznie cały w oryginale nie licząc jednego elementu :).

Na początku wyglądał nie ciekawie.

 

Mycie:

 

-Szampon nieznany -piękny zapach migdałów, rewelacyjnie pieniący się i przy tym rewelacyjnie myje, kolor świecąco czerwony.

-Citrus glue remover zamiast glinki

-IPA

 

 

Korekta:

 

-Menzerna 500 -> 2500 -> 3000 + [dopowiednie pady flexi]

-IPA

- mycie magicznym szamponem

 

Zabezpieczenie lakieru:

 

-IPA

- Wosk Hi-temp

- Finish Kare

 

Nie powspominam już o microfibrach i innych wiaderkach, gąbce itp:

 

 

 

dsc05343nu.jpg

 

dsc05342f.jpg

 

dsc05349t.jpg

 

dsc05351po.jpg

 

dsc05352r.jpg

 

Auto jak widać w nie ciekawym stanie jeżeli chodzi o powłokę lakierniczą.

 

Bez taśmy było by znacznie więcej czyszczenia.

 

dsc05355e.jpg

 

dsc05357v.jpg

 

Inspekcja lakieru: Lakier wymaga ostrego cięcia.

 

dsc05364.jpg

 

Trochę pracy - środki BHP zastosowane :-]

 

dsc05397o.jpg

 

dsc05380z.jpg

 

Efekty:

 

dsc05385c.jpg

 

dsc05382r.jpg

 

dsc05407k.jpg

 

dsc05408w.jpg

 

dsc05410c.jpg

 

Niestety ale korekta była spora to i pad się poddał:

 

dsc05403js.jpg

 

:ad::ad::ad::ad:

 

dsc05431u.jpg

 

dsc05429z.jpg

 

dsc05426s.jpg

 

dsc05432ii.jpg

 

dsc05434bz.jpg

 

dsc05435ss.jpg

 

dsc05437o.jpg

Posted

Jestem za mi tam się podoba :ad: Tylko jeszcze opony by się przydało coś nałożyć :D

Posted

SZyBA, jeżeli chodzi o detal to juz nie moja kwestia z tego względu że auto i tak po kosztach zrobiłem.

 

Czas pracy: 30h

Posted

Ehh ten czerwony lakier i efekty PO :)

 

Praca rewelacja, wyglada lepiej jak z salonu, kiedy tam z niego nie wyjezdzal :)

 

Jedno pytanie, co sie stalo, ze zielony pad 3M tak mocno sie zuzyl. Ja robilem moimi dwoma juz dwa samochody i absolutnie nie wygladaja nawet w przyblizeniu tak jak ten. Moze ja stosuje mniejszy docisk :)

Posted

Pacek, docisk dociskiem, ale trzeba uważać na wystające elementy i kanty, bo pady nie są nie zniszczalne :acute:

Posted
Pacek, docisk dociskiem, ale trzeba uważać na wystające elementy i kanty, bo pady nie są nie zniszczalne :acute:

 

i To chyba zniszczyło mój pad.

Posted
Trochę pracy - środki BHP zastosowane

dsc05397o.jpg

 

Hehe... :D Profi.

 

No i jak na pierwszy raz wyszło elegancko. ;)

Pad padł - zbyt duzy docisk i słaba higiena pada. Trzymałeś się zalecanych obrotów?

Moj po 10 samochodach tak nie wygląda. :mrgreen:

Posted

jakiś smutny jesteś na tych fotach ;)

 

ogólnie czerwony ladnie bije po ślepiach. Good Job!

 

mała rada - ja zeby nie stracić krążenia w paluchach używając identyczne polerki założylem na przycisk opaskę zaciskową (taką dla elektryków). :mrgreen:

Posted

SJake, - dzięki :)

 

Faktycznie masz racje jeżeli chodzi o docisk :) z obrotami to było tak:

 

zaczynałem od najniższych za skończyłem na 2000-2500 rpm.

 

sirtrojan, - są fotki z zadowolenia ale jestem nie fotogeniczny :P a ta mina to taka jak by mina profesjonalisty :)

 

Dzięki za poradę, na pewno tak zrobię :), paluch po całej pracy bardzo bolał :/

Posted

Bardzo fajny efekt, ale wydaje mi się że na żywo wygląda lepiej, na zdjęciach wygląda bardziej na pomarańczowy. Bardziej lubie oglądać relacje wyprowadzania na ludzi starych paździerzy niż nowych cacek :D Wydaje mi się że korzystasz z za wysokich obrotów... :o

Posted

W kilku projektach, jak i w tym (widać na 6 fotce) zauważyłem że jest oklejone łączenie maski z błotnikiem. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć z jakiego powodu tą szparę się okleja ?

 

Poza tym projekcik bardzo mi się podoba :good:

Posted
zaczynałem od najniższych za skończyłem na 2000-2500 rpm.

 

Gustav przyjacielu, 2000 obr to jest MAX maksów :) Pamiętaj na przyszłość. :P

 

[ Dodano: 29 Czerwiec 2011, 17:55 ]

wytłumaczyć z jakiego powodu tą szparę się okleja ?

 

Chroni ranty błotników przy mocnych kombinacjach oraz zapobiega dostawaniu się pyłu. Zaoszczędza to czas przy doczyszczaniu po polerowaniu.

Posted
mała rada - ja zeby nie stracić krążenia w paluchach używając identyczne polerki założylem na przycisk opaskę zaciskową (taką dla elektryków)

i szlag trafi całe BHP :kox:

Posted

zależy miał 2500 obrotów a faktycznie dużo mniej, bo polerka to raczej typu market bez stabilizacji.

bo gdyby faktycznie miał takie obroty to lakier by zajeździł.

 

szkoda, że zapomniałeś o detalach, bo w kosmetyce aut głównie o to chodzi.

 

jeżeli to Twoja pierwsza polerka to i tak brawa się należą ;)

Posted
Chroni ranty błotników przy mocnych kombinacjach oraz zapobiega dostawaniu się pyłu. Zaoszczędza to czas przy doczyszczaniu po polerowaniu.

To jak i kiedy polerowac ranty??

Posted
To jak i kiedy polerowac ranty??

 

Pasty finishowe i miękkie gąbki ;)

 

btw. rantów się nie poleruje zbytnio ;) - no chyba, że chcesz przetrzeć :|

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.