Gustav Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Passat znajomego , praktycznie cały w oryginale nie licząc jednego elementu . Na początku wyglądał nie ciekawie. Mycie: -Szampon nieznany -piękny zapach migdałów, rewelacyjnie pieniący się i przy tym rewelacyjnie myje, kolor świecąco czerwony. -Citrus glue remover zamiast glinki -IPA Korekta: -Menzerna 500 -> 2500 -> 3000 + [dopowiednie pady flexi] -IPA - mycie magicznym szamponem Zabezpieczenie lakieru: -IPA - Wosk Hi-temp - Finish Kare Nie powspominam już o microfibrach i innych wiaderkach, gąbce itp: Auto jak widać w nie ciekawym stanie jeżeli chodzi o powłokę lakierniczą. Bez taśmy było by znacznie więcej czyszczenia. Inspekcja lakieru: Lakier wymaga ostrego cięcia. Trochę pracy - środki BHP zastosowane Efekty: Niestety ale korekta była spora to i pad się poddał:
SZyBA Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Jestem za mi tam się podoba Tylko jeszcze opony by się przydało coś nałożyć
Gustav Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 SZyBA, jeżeli chodzi o detal to juz nie moja kwestia z tego względu że auto i tak po kosztach zrobiłem. Czas pracy: 30h
Pacek Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ehh ten czerwony lakier i efekty PO Praca rewelacja, wyglada lepiej jak z salonu, kiedy tam z niego nie wyjezdzal Jedno pytanie, co sie stalo, ze zielony pad 3M tak mocno sie zuzyl. Ja robilem moimi dwoma juz dwa samochody i absolutnie nie wygladaja nawet w przyblizeniu tak jak ten. Moze ja stosuje mniejszy docisk
k24 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Pacek, docisk dociskiem, ale trzeba uważać na wystające elementy i kanty, bo pady nie są nie zniszczalne
Gustav Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Pacek, docisk dociskiem, ale trzeba uważać na wystające elementy i kanty, bo pady nie są nie zniszczalne i To chyba zniszczyło mój pad.
SJake Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Trochę pracy - środki BHP zastosowane Hehe... Profi. No i jak na pierwszy raz wyszło elegancko. Pad padł - zbyt duzy docisk i słaba higiena pada. Trzymałeś się zalecanych obrotów? Moj po 10 samochodach tak nie wygląda.
sirtrojan Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 jakiś smutny jesteś na tych fotach ogólnie czerwony ladnie bije po ślepiach. Good Job! mała rada - ja zeby nie stracić krążenia w paluchach używając identyczne polerki założylem na przycisk opaskę zaciskową (taką dla elektryków).
Gustav Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 SJake, - dzięki Faktycznie masz racje jeżeli chodzi o docisk z obrotami to było tak: zaczynałem od najniższych za skończyłem na 2000-2500 rpm. sirtrojan, - są fotki z zadowolenia ale jestem nie fotogeniczny a ta mina to taka jak by mina profesjonalisty Dzięki za poradę, na pewno tak zrobię , paluch po całej pracy bardzo bolał
Sucre Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Bardzo fajny efekt, ale wydaje mi się że na żywo wygląda lepiej, na zdjęciach wygląda bardziej na pomarańczowy. Bardziej lubie oglądać relacje wyprowadzania na ludzi starych paździerzy niż nowych cacek Wydaje mi się że korzystasz z za wysokich obrotów...
DarkoZ Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 W kilku projektach, jak i w tym (widać na 6 fotce) zauważyłem że jest oklejone łączenie maski z błotnikiem. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć z jakiego powodu tą szparę się okleja ? Poza tym projekcik bardzo mi się podoba
SJake Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 zaczynałem od najniższych za skończyłem na 2000-2500 rpm. Gustav przyjacielu, 2000 obr to jest MAX maksów Pamiętaj na przyszłość. [ Dodano: 29 Czerwiec 2011, 17:55 ] wytłumaczyć z jakiego powodu tą szparę się okleja ? Chroni ranty błotników przy mocnych kombinacjach oraz zapobiega dostawaniu się pyłu. Zaoszczędza to czas przy doczyszczaniu po polerowaniu.
Poirot Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dosyć mocno puszcza farbę, widać to na taśmie. Zrobiła się czerwona.
Pavlik Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 mała rada - ja zeby nie stracić krążenia w paluchach używając identyczne polerki założylem na przycisk opaskę zaciskową (taką dla elektryków) i szlag trafi całe BHP
etiv Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 zależy miał 2500 obrotów a faktycznie dużo mniej, bo polerka to raczej typu market bez stabilizacji. bo gdyby faktycznie miał takie obroty to lakier by zajeździł. szkoda, że zapomniałeś o detalach, bo w kosmetyce aut głównie o to chodzi. jeżeli to Twoja pierwsza polerka to i tak brawa się należą
faraon3021 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Chroni ranty błotników przy mocnych kombinacjach oraz zapobiega dostawaniu się pyłu. Zaoszczędza to czas przy doczyszczaniu po polerowaniu. To jak i kiedy polerowac ranty??
SJake Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 To jak i kiedy polerowac ranty?? Pasty finishowe i miękkie gąbki btw. rantów się nie poleruje zbytnio - no chyba, że chcesz przetrzeć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się