Skocz do zawartości

Tańszy zamiennik systemu 3M ew. mniejsze pojemności...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam zamiar wypolerować swój samochód oczywiście maszynowo, dotychczas robiłem wszytko G3 (inne samochody, jasne kolory) ale czytając to forum przekonany jestem do 3M'a korek zielony->niebieski, z tym, że - kurde przerażają mnie ceny tych środków, G3 małą tubkę (250gr) można dostać za 30zł natomiast pasty z systemów 3M są w litrowych butlach więc 2 butle to 200zł do tego pady i robi się 250zł, nawet jak bym zrobił dwa samochody (moją primerkę p12 i mojej punciaka) to i tak zostanie mi tej pasty w cholerę... są jakieś równie skuteczne zamienniki tych produktów, ew. w mniejszych opakowaniach ? G3 jednak chciałbym uniknąć bo narobię sobie hologramów - lakier czarna perła...

lakier oryginalny jak lakier wielu tutaj czarnych perełek przed korektą, typowe rysy od mycia ręcznego, od myjni, od 7 lat nie było żadnej korekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

którą polecasz do takiej sytuacji:

http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 03361.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 03371.jpg/

przepraszam za jakość - komórka na szybko...

 

no i czy są mniejsze pojemności ? bo też widzę tylko litrowe butle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłem u detailera FG500 i FF3000, dobrałem jeszcze glinkę :good:

pady kupię sobie w lokalnym sklepie z akcesoriami lakierniczymi bo ceny flexipads i podkładek (60zł) trochę zabijają... jakie gąbki do tych past zakupić ? do fg500 twardy biały tzw cutting ? a do ff3000 pomarańczowa - średnia/polishing ? będzie ok ?

samochód nissan primera 2004 - czarna perła

 

no i takie pytanko na ile samochodów starcza 250 gram tych past ? oblecę tym dwa sedany klasy średniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oblecę tym dwa sedany klasy średniej ?

Tak

 

A co z IP2000 z Menzerny? Jeszcze nie widziałem żeby ktoś ją wymienił czy polecił